Gå til innhold

Undertøy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg prøvde et fint korsett i går på Kappal, var faktisk nedsatt også..gikk an å ta av stroppene. Mer kremfarget/ivory... Satt ikke så pent på meg, men ellers var det fint! Har du vært på på Kappal og sett? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg prøvde et fint korsett i går på Kappal, var faktisk nedsatt også..gikk an å ta av stroppene. Mer kremfarget/ivory... Satt ikke så pent på meg, men ellers var det fint! Har du vært på på Kappal og sett?  :)

Har ikkje sånne butikkar her, men skal til Oslo om ei veke, så då tenkte eg å ta meg ein runde. :)

Takk for tipset!!

Gjest Gjest_Huldra:)_*
Skrevet

Hei

Vet at Victorias Secrets har mange fornøyde kunder. De har mye lekkert på sine nettsider. ;)

Gjest nevèsta
Skrevet

Det finnes "bh-forlengere" - et ekstra sett med hemper som du setter på. Lurer på om det var på Lindex jeg så det...

Skrevet
Det er ikke cup-en som er liten, det er rundt som enten er hakket for stort eller for lite. Innerste hakk på 70C kan dras langt ut og sitter ikke helt bra, mens ytterste på 65D får jeg knapt nok igjen :-s Men, nok OT.

En del undertøysbiutikker har "skjøter" som man kan bruke til å hekte sammen en omkrets som er litt for liten.

Skrevet
Hei

Vet at Victorias Secrets har mange fornøyde kunder. De har mye lekkert på sine nettsider.  ;)

Tør ikkje bestille bh-ting på nettet trur eg.. ;)

Nei, får nok tråle litt kjede-butikkar i Oslo neste helg, tenker eg.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...