Litjtuppa Skrevet 13. januar 2006 #21 Skrevet 13. januar 2006 Jeg prøvde et fint korsett i går på Kappal, var faktisk nedsatt også..gikk an å ta av stroppene. Mer kremfarget/ivory... Satt ikke så pent på meg, men ellers var det fint! Har du vært på på Kappal og sett?
Gjest gjest1 Skrevet 13. januar 2006 #22 Skrevet 13. januar 2006 Jeg prøvde et fint korsett i går på Kappal, var faktisk nedsatt også..gikk an å ta av stroppene. Mer kremfarget/ivory... Satt ikke så pent på meg, men ellers var det fint! Har du vært på på Kappal og sett? ← Har ikkje sånne butikkar her, men skal til Oslo om ei veke, så då tenkte eg å ta meg ein runde. Takk for tipset!!
Gjest Gjest_Huldra:)_* Skrevet 14. januar 2006 #23 Skrevet 14. januar 2006 Hei Vet at Victorias Secrets har mange fornøyde kunder. De har mye lekkert på sine nettsider.
Gjest nevèsta Skrevet 14. januar 2006 #24 Skrevet 14. januar 2006 Det finnes "bh-forlengere" - et ekstra sett med hemper som du setter på. Lurer på om det var på Lindex jeg så det...
Gjest Melk Skrevet 14. januar 2006 #25 Skrevet 14. januar 2006 Det er ikke cup-en som er liten, det er rundt som enten er hakket for stort eller for lite. Innerste hakk på 70C kan dras langt ut og sitter ikke helt bra, mens ytterste på 65D får jeg knapt nok igjen :-s Men, nok OT. ← En del undertøysbiutikker har "skjøter" som man kan bruke til å hekte sammen en omkrets som er litt for liten.
Gjest gjest1 Skrevet 14. januar 2006 #26 Skrevet 14. januar 2006 Hei Vet at Victorias Secrets har mange fornøyde kunder. De har mye lekkert på sine nettsider. ← Tør ikkje bestille bh-ting på nettet trur eg.. Nei, får nok tråle litt kjede-butikkar i Oslo neste helg, tenker eg..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå