Gå til innhold

Nå truer russisk tv å skyte på Norge

900

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest vilkåret

Han er en kontroversiell programleder. Det blir litt som at Chartersvein var imot vaksiner, og Russland sier på TV at Norge er imot vaksiner. Det blir selvsagt helt feil fremstilling

Man vil alltid finne mennesker med voldsomme meninger i alle land. Så lenge personen ikke har en stilling som har makt, så er det ikke noe bry seg med, da er det bare skremselspropaganda for nordmenn

Endret av vilkåret
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vilkåret skrev (Akkurat nå):

Det blir litt som at Chartersvein var imot vaksiner

Eh, nei. 

Det blir det langt i fra. Chartersvein er ingen kriminell som forherliger drap og overgrep på sivile. 

Ikke sett vanlige nordmenn med avvikende holdninger i bås med russere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vilkåret
7 minutter siden, takinova said:

Eh, nei. 

Det blir det langt i fra. Chartersvein er ingen kriminell som forherliger drap og overgrep på sivile. 

Ikke sett vanlige nordmenn med avvikende holdninger i bås med russere.

Det finnes dårlige nordmenn, akkurat som det finnes dårlige russere. Det finnes bra russere, akkurat som det finnes bra nordmenn.

Folk sier meninger, så lenge de ikke har makt så representerer de ikke nødvendigvis meningen til folk flest eller styresette i landet de kommer fra

Eller later vi som om Norge ikke har drapsmenn, voldteksmenn og pedofile i sine fenglser? Norge har ikke fengsler, fordi alle er snille? Breivik og han andre finnes ikke lenger?

Legger til: merk at det ikke er meningen i seg selv som blir sammenlignet, det er å anta hva et folk mener basert på 1 kjendis/ tilfeldig person sin mening på TV. Jeg glemte at folk på kg er dårlige på å forstå hva som blir sammenlignet. De forstår både metaforer og sammenligninger dårlig

Endret av vilkåret
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vilkåret skrev (1 minutt siden):

Det finnes dårlige nordmenn, akkurat som det finnes dårlige russere. Det finnes bra russere, akkurat som det finnes bra nordmenn.

Folk sier meninger, så lenge de ikke har makt så representerer de ikke nødvendigvis meningen til folk flest eller styresette i landet de kommer fra

Eller later vi som om Norge ikke har drapsmenn, voldteksmenn og pedofile i sine fenglser? Norge har ikke fengsler, fordi alle er snille? Breivik og han andre finnes ikke lenger?

Nordmenn er 99% demokratiske lovlydige borgere. 

Det er dessverre ikke russerne. De er der tyskerne var i 1939-1944 og må behandles deretter av verden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vilkåret
Just now, takinova said:

Nordmenn er 99% demokratiske lovlydige borgere. 

Det er dessverre ikke russerne. De er der tyskerne var i 1939-1944 og må behandles deretter av verden.

17% av nordmenn er vareteksfengslet. Så kommer alle de som er kjipe, men som ikke er kjipe nok til å bli fengslet, eller som klarer åle seg unna straff

Men jeg ser jo at noen med så hinsides meninger ikke er verdt bruke tid på

Russere er bra folk, jeg liker de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vilkåret skrev (3 minutter siden):

17% av nordmenn er vareteksfengslet. Så kommer alle de som er kjipe, men som ikke er kjipe nok til å bli fengslet, eller som klarer åle seg unna straff

Jeg viste ikke at det i Norge sitter 922.295 personer varetektfenglset.
Noen må ha bygd noen store fengsler uten at jeg har fått det med meg.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vilkåret
1 minutt siden, Illuminatum said:

Jeg viste ikke at det i Norge sitter 922.295 personer varetektfenglset.
Noen må ha bygd noen store fengsler uten at jeg har fått det med meg.

Som regel bygger de om natta. De skrur av lysene slik at folk ikke skal se hva de driver med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vilkåret skrev (12 minutter siden):

Lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vilkåret skrev (46 minutter siden):

Som regel bygger de om natta. De skrur av lysene slik at folk ikke skal se hva de driver med

Såpass ja.

Må være max heldig jeg, som ikke kjenner noen som er varetektsfengslet siden nesten hver 5. i Norge sitter inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest vilkåret
9 hours ago, Illuminatum said:

Såpass ja.

Må være max heldig jeg, som ikke kjenner noen som er varetektsfengslet siden nesten hver 5. i Norge sitter inne.

Ja, det er ganske merkelig. Har du 5 venner? 1 av de burde sitte i fengsel. Om ingen av de sitter i fengsel, kanskje det er du som sitter i fengsel? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vilkåret skrev (10 timer siden):

Trakk du dette tallet rett ut av lufta?

SSB sier at 3651 personer var fengslet her i landet pr. 1. januar 2021. Av disse var 787 varetektsfengslet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vilkåret
1 minutt siden, NordicViking said:

Trakk du dette tallet rett ut av lufta?

SSB sier at 3651 personer var fengslet her i landet pr. 1. januar 2021. Av disse var 787 varetektsfengslet.

Nei, jeg googlet det og det var første svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest VaniIIe
11 hours ago, vilkåret said:

Legger til: merk at det ikke er meningen i seg selv som blir sammenlignet, det er å anta hva et folk mener basert på 1 kjendis/ tilfeldig person sin mening på TV. Jeg glemte at folk på kg er dårlige på å forstå hva som blir sammenlignet. De forstår både metaforer og sammenligninger dårlig

No murder in paradise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/30/2022 at 8:44 PM, 900 said:

Se hva vi har stelt i stand. Nå må vi slutte å provosere Russland før de gjør alvor av det!

https://www.dagbladet.no/video/norge-skyt-dit/LjKsMKlp

Tror ikke vi skal ta det så tungt. Kommentarer fra en talkshow vert som ikke vet hvor en person kommer fra engang tar jeg ikke seriøst.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
900 skrev (På 30.11.2022 den 20.44):

Se hva vi har stelt i stand. Nå må vi slutte å provosere Russland før de gjør alvor av det!

https://www.dagbladet.no/video/norge-skyt-dit/LjKsMKlp

ehh nei, tvert imot.  Russland ser etter svakheter.  Norge må være klinkende klar på sin holdning mot hva de holder på med nå,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som gjentatt flere ganger er det null vits i å svare på 900's poster. Det er poster generert av en trollfabrikk som befinner seg i St Petersburg. Ganske enkelt å spore. Rart at KG ikke slår til mot folkene som åpenlyst poster propaganda fra Russland.

Det er for øvrig merkelig at 900 ikke heter 200, Cargo 200 er den Russiske militære koden for døde Russiske soldater. Noe det nå nærmer seg 100.000 av. Da hjelper det lite at Vladimir sprøyter penger inn i å prøve å hjernevaske de lugubre miljøene rundt Steigan, Anti-vaxx og ytre høyre\venstre i Norge. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...