AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #1 Skrevet 30. november 2022 For noen uker siden møtte jeg en mann på byen. Lang historie kort så ble jeg med han hjem og vi hadde sex. Sånn helt ok sex, ikke noe mer enn det. Så snakket vi resten av natten, helt til morgenen. Om alt mellom himmel og jord. Før jeg ble med han hjem var jeg helt sikker på at dette kun var en en gangs ting fordi han var nesten 10 år yngre enn meg og jeg merket i løpet av natten at han var ung og uerfaren på det meste egentlig. Men han var kostete og jeg følte meg på en måte trygg. Så til dilemmaet. Dagen derpå sto jeg opp å dro avgårde i taxi før han hadde stått opp. Jeg sa hadde til han, så han fikk med seg at jeg dro.. Vi utvekslet ikke noe kontaktinfo og jeg var egentlig fortrolig med det. Så våkner jeg mandag morgen med en skikkelig ekkel følelse. En følelse av å være skikkelig ensom og savne han. Savne han jeg egentlig hadde sett for meg kun 1 natt med. Så jeg fant han på sosiale medier via en felles bekjent.. Sendte en kort melding, og fikk svar. Et par korte meldinger om lite og ingenting ble sendt.. Men han brukte laaang tid på å åpne meldingene mine. Noe som fikk meg til å tenke at han ikke er så interessert i å ha noe videre kontakt. Til tross for at vi snakket om at "neste gang er vi hos deg".. Er dette bare snakk i øyeblikket? Og har jeg rett i at interessen virker laber fra hans side? Noen som har tips til hva jeg kan gjøre for å prøve å bli bedre kjent med han? Han er i 20 årene og jeg i 30 årene om det spiller noen rolle. Anonymkode: 0dccc...f42
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #2 Skrevet 30. november 2022 nei kjemi spør ikke etter alder hvis du følte det. Men for han tror jeg nok det var en 1 natts greie, han savnet nok ikke deg like mye som du savnet han. Sånn er livet. Gå videre. Anonymkode: ba99b...4ce 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #3 Skrevet 30. november 2022 Hvis noen hadde stukket før jeg våknet, for å så finne meg og sende meg mld så hadde jeg følt at hele situasjonen var veldig ubehagelig Anonymkode: cacff...017 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #4 Skrevet 30. november 2022 Jeg tenker først og fremst at han ikke er så interessert når han ikke tar initiativ til å utveksle kontaktinfo før dere skiltes på morgenen. Du måtte lete etter han. Som ca alle menn sier han sikkert ikke nei til sex igjen men tror ikke du må legge følelser og forhåpninger i det! Den følelsen du kjente av å savne han var bare hjernen som fikk sug etter oxytocin og dopamin boost som man (kvinner spesielt) får av sex og fysisk nærhet så pass deg for å tro på følelsene dine når du er "abstinent" om du skjønner Anonymkode: 12a18...695
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #5 Skrevet 30. november 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Og har jeg rett i at interessen virker laber fra hans side? Noen som har tips til hva jeg kan gjøre for å prøve å bli bedre kjent med han? Føler du at interessen er hans laber, så er den det. Kommer sjeldent noe godt ut av å jage uinteresserte menn. Du kan ikke gjøre mer. Du viste interesse, den var ikke gjengjeldt. Anonymkode: a8e43...d2b 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #6 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hvis noen hadde stukket før jeg våknet, for å så finne meg og sende meg mld så hadde jeg følt at hele situasjonen var veldig ubehagelig Anonymkode: cacff...017 Jeg dro ikke før han hadde våknet, men jeg dro så fort vi våknet/halvsov. Jeg snakket jo med han før jeg dro. Har snakket litt med han på meldinger nå. Men det er helt tydelig at han ikke er veldig aktiv på some, tar maaange timer før meldingene åpnes og snapper er enda ikke åpnet en dag senere.. TS. Anonymkode: 0dccc...f42
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #7 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg tenker først og fremst at han ikke er så interessert når han ikke tar initiativ til å utveksle kontaktinfo før dere skiltes på morgenen. Du måtte lete etter han. Som ca alle menn sier han sikkert ikke nei til sex igjen men tror ikke du må legge følelser og forhåpninger i det! Den følelsen du kjente av å savne han var bare hjernen som fikk sug etter oxytocin og dopamin boost som man (kvinner spesielt) får av sex og fysisk nærhet så pass deg for å tro på følelsene dine når du er "abstinent" om du skjønner Anonymkode: 12a18...695 Jeg tenker helt likt som deg. Men jeg er heller ikke fremmed for å ha sex med han igjen. Klarer bare ikke spørre han rett ut... Men tror at grunnen til at jeg ikke tør er fordi jeg på en måte kjenner svarer litt på kroppen allerede, og vil prøve å unngå avvisning. TS. Anonymkode: 0dccc...f42
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #8 Skrevet 2. desember 2022 Jeg står i der samme. Hadde sex med en 10 år yngre mann. Tenkte det var ons. Hatt masse kontakt etterpå, og hatt sex flere ganger. Så får vi bare se da. Hos oss er det han som tar initiativ til kontakt da. Stort sett hver dag. Anonymkode: 6106c...809 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #9 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg står i der samme. Hadde sex med en 10 år yngre mann. Tenkte det var ons. Hatt masse kontakt etterpå, og hatt sex flere ganger. Så får vi bare se da. Hos oss er det han som tar initiativ til kontakt da. Stort sett hver dag. Anonymkode: 6106c...809 Det er jo hyggelig da. Han svarer på meldingene mine, men er ikke noe spørsmål tilbake å sånn.. Så tror bare jeg lar vær å ta noe mer kontakt.. Han er jo ung, så skylder litt på det jeg. At han er umoden. TS. Anonymkode: 0dccc...f42
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #10 Skrevet 2. desember 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er jo hyggelig da. Han svarer på meldingene mine, men er ikke noe spørsmål tilbake å sånn.. Så tror bare jeg lar vær å ta noe mer kontakt.. Han er jo ung, så skylder litt på det jeg. At han er umoden. TS. Anonymkode: 0dccc...f42 Hvorfor må du sende så mye meldinger? Dette er en seksuell relasjon. Menn er ikke intr i å skravle over melding. Anonymkode: 8c492...fd1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #11 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hvorfor må du sende så mye meldinger? Dette er en seksuell relasjon. Menn er ikke intr i å skravle over melding. Anonymkode: 8c492...fd1 Jeg har sendt han 2 meldinger. Så ikke overdriv.. ts Anonymkode: 0dccc...f42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå