AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #1 Skrevet 30. november 2022 Hei sønnen min er 4 år gammel og går på bhg. Jeg har utviklingssamtale med ped leder. Sist jeg var på en slik samtale så hadde jeg ikke så mye å si og hadde heller ikke så mye å spørre om. Pedagogisk lederen prata litt og etter 10 min var jeg ferdig. Til vanlig varer en slik samtale i halv time.. Hva spør man eller hva snakker man mer om på utviklingssamtale? Forslag? Anonymkode: 1ce33...395
RockyRose Skrevet 30. november 2022 #2 Skrevet 30. november 2022 Vår ped.leiar hadde eit skjema ho gjekk gjennom med ulike punkt, der ho først snakka om kva dei i bhg tenkte og spurte litt om korleis vi heime oppfatta det. Det var t.d trivsel, korleis tilvenninga gjekk, leik med andre barn, om dei ser noko dei vil jobbe med osv. T.d. med vår fekk vi beskjed om at dei ville jobbe litt med at guten vår skulle ta meir plass i gruppa. Han er minst i bhg og var sein med å gå, og blir då fort fratatt leikane utan at han seier ifrå at det ikkje er greitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå