Gå til innhold

Finne kjærligheten etter overgangsalderen - er det mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har barn og er ferdig med forplantningen. Føler at jeg som kvinne har gitt mye, og gjort meg ferdig med evolusjonært arbeid. Jeg har alltid vært en attraktiv kvinne, og måtte ofte dresse meg ned som ung, for å unngå oppmerksonheten fra det mostatte kjønn. Poserte en tid som mann, og tiltrakk meg dessverre som resultat endel kvinner, men dette var ikke meningen. Jeg ønsket bare å komme unna menn, da de jeg fant, hadde gode nok gener, men aldri var motivert for å gå inn i et forsørgeransvar. Måtte bære alt alene, og klarte det fint, selv om det vr tøft i noen år. Jeg har lykkes med alt som jeg har satt meg fore i mitt liv. Men det kan jo hende at mine planer for framtiden bør justeres. Til dette bruker jeg nå KG som et redskap til å realitetsorientere meg. Takk til deg som har lest så langt. Nå som jeg har oppnådd mine karrieremål, og har barn som er voksne og ganske vellykkede, føler jeg behov for å finne kjærligheten. Jeg trener mye, er naturlig slank og har i en alder av 45 ikke enda kommet i overgangsalderen. Mine forfedre hadde ikke problemer med overgangsalder, og beskriver til meg når jeg spør, at de har ikke hatt problemer. Vi har naturlig farge i håret til høyt opp i alder, og jeg er ikke gråhåret. Mine forfedre, mor og bestemor, har hatt mye farge fra naturen sin side, og jeg oppfatter dem som ganske treg i forhold til endel ufordelaktige aldringsfaktorer som jeg ser hos andre slekter. De har ikke trent, slik jeg gjør. Regner derfor med at jeg skal få til å maksimere ut de fordelaktige arvelige faktorene, da jeg har en bedre livsstil enn mine forfedre. Jeg røyker ikke, drikker lite og trener mye fordi jeg ønsker å eldes slik som Mick Jagger og Jerry Hall. Disse er mine stilforbilder, selv om de er skilt i dag. De rocker skikkelig, og bruker ikke dustemetoder som Botox eller ansiktsløft. Dette beundrer jeg, og jeg ønsker å gjøre dette på samme måten som dem. Da lurer jeg på følgende: Siden jeg nå har gått gjennom mange år med hardt arbeid. Bygget meg opp økonomisk og som aleneforsørger til to barn som snart er voksne begge to. Dette er først og fremst et spørsmål til menn i alderen 30 til 55, men gjerne til yngre menn også, dersom de har noe positivt å si om enkelte kvinner på min alder. Det negative kan dere gjerne komme med, om dere er i den aldersgruppen jeg nevnte som er 30- 55. Slik er reglene i min tråd. Beklager om dette er aldersdiskriminerende, men jeg er nødt til å beskytte det lille som er igjen av sartheten i mitt eget sinn :) . Er det mulig for meg å være attraktiv om ca 10 år fra nå av, når jeg endelig kommer i overgangsalderen? Da er det ikke lenger farlig for meg å hoppe til sengs, og jeg vil gjerne synke inn i et lenge etterlengtet kjærlighetsforhold, og ha utemmet sex. Spørsmålet mitt er om det er mulig at jeg fremdeles kan være så attraktiv at jeg kan finne kjærligheten med en attraktiv mann på samme alder. Da mener jeg en sånn som meg. En som er veltrent med sort hår, som er naturlig ikke grånet, og uten hengebuk, tannløshet eller skavanker som menn får når de drikker eller gir faen gjennom mangr år? Jeg ønsker meg et mannfolk som fortsatt får kuken opp, og som jeg kan føle varme følelser for, beundre og elske i mitt livs høst. Som kan ta meg varsomt, hardt, og fra alle mulige kanter, alt etter hva vi finner passende når den tiden kommer. Denne tråden er til menn i det aldersspennet jeg nevnte. Er dette en urealistisk visjon?

Anonymkode: 40e57...681

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke overgangsalderen som er problemet her, men hvor herlig du omtaler og setter deg selv høyt. Beklager men hele innlegget ryker av selvskryt 

Anonymkode: 58f4e...0dc

• Liker 14
  • Nyttig 5
Skrevet

Host host… Her var det så mye selvskryt at jeg ikke så noe spørsmål🤓😱🥴

Anonymkode: 95201...23c

• Liker 13
Skrevet

Elendig forsøk på trolling.

Anonymkode: f5113...67e

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har barn og er ferdig med forplantningen. Føler at jeg som kvinne har gitt mye, og gjort meg ferdig med evolusjonært arbeid. Jeg har alltid vært en attraktiv kvinne, og måtte ofte dresse meg ned som ung, for å unngå oppmerksonheten fra det mostatte kjønn. Poserte en tid som mann, og tiltrakk meg dessverre som resultat endel kvinner, men dette var ikke meningen. Jeg ønsket bare å komme unna menn, da de jeg fant, hadde gode nok gener, men aldri var motivert for å gå inn i et forsørgeransvar. Måtte bære alt alene, og klarte det fint, selv om det vr tøft i noen år. Jeg har lykkes med alt som jeg har satt meg fore i mitt liv. Men det kan jo hende at mine planer for framtiden bør justeres. Til dette bruker jeg nå KG som et redskap til å realitetsorientere meg. Takk til deg som har lest så langt. Nå som jeg har oppnådd mine karrieremål, og har barn som er voksne og ganske vellykkede, føler jeg behov for å finne kjærligheten. Jeg trener mye, er naturlig slank og har i en alder av 45 ikke enda kommet i overgangsalderen. Mine forfedre hadde ikke problemer med overgangsalder, og beskriver til meg når jeg spør, at de har ikke hatt problemer. Vi har naturlig farge i håret til høyt opp i alder, og jeg er ikke gråhåret. Mine forfedre, mor og bestemor, har hatt mye farge fra naturen sin side, og jeg oppfatter dem som ganske treg i forhold til endel ufordelaktige aldringsfaktorer som jeg ser hos andre slekter. De har ikke trent, slik jeg gjør. Regner derfor med at jeg skal få til å maksimere ut de fordelaktige arvelige faktorene, da jeg har en bedre livsstil enn mine forfedre. Jeg røyker ikke, drikker lite og trener mye fordi jeg ønsker å eldes slik som Mick Jagger og Jerry Hall. Disse er mine stilforbilder, selv om de er skilt i dag. De rocker skikkelig, og bruker ikke dustemetoder som Botox eller ansiktsløft. Dette beundrer jeg, og jeg ønsker å gjøre dette på samme måten som dem. Da lurer jeg på følgende: Siden jeg nå har gått gjennom mange år med hardt arbeid. Bygget meg opp økonomisk og som aleneforsørger til to barn som snart er voksne begge to. Dette er først og fremst et spørsmål til menn i alderen 30 til 55, men gjerne til yngre menn også, dersom de har noe positivt å si om enkelte kvinner på min alder. Det negative kan dere gjerne komme med, om dere er i den aldersgruppen jeg nevnte som er 30- 55. Slik er reglene i min tråd. Beklager om dette er aldersdiskriminerende, men jeg er nødt til å beskytte det lille som er igjen av sartheten i mitt eget sinn :) . Er det mulig for meg å være attraktiv om ca 10 år fra nå av, når jeg endelig kommer i overgangsalderen? Da er det ikke lenger farlig for meg å hoppe til sengs, og jeg vil gjerne synke inn i et lenge etterlengtet kjærlighetsforhold, og ha utemmet sex. Spørsmålet mitt er om det er mulig at jeg fremdeles kan være så attraktiv at jeg kan finne kjærligheten med en attraktiv mann på samme alder. Da mener jeg en sånn som meg. En som er veltrent med sort hår, som er naturlig ikke grånet, og uten hengebuk, tannløshet eller skavanker som menn får når de drikker eller gir faen gjennom mangr år? Jeg ønsker meg et mannfolk som fortsatt får kuken opp, og som jeg kan føle varme følelser for, beundre og elske i mitt livs høst. Som kan ta meg varsomt, hardt, og fra alle mulige kanter, alt etter hva vi finner passende når den tiden kommer. Denne tråden er til menn i det aldersspennet jeg nevnte. Er dette en urealistisk visjon?

Nei selvsagt kan du finne en mann..og måten du beskriver deg selv på tyder på at du har litt baller selv og...😂..Jeg er opptatt men jeg vil uansett gi deg et råd på veien..

Rediger inn avsnitt i novellen din!....På hvilken som helst av årets andre 364 dager hadde jeg ikke giddet lese en så lang novelle uten avsnitt..

Anonymkode: 1964c...ebd

• Liker 10
Skrevet

Du kan alltids prøve. 

Vil anbefale å ha noen personlighetstrekk på ønskelista også, da.

Anonymkode: 7f404...7cf

• Liker 7
Skrevet

Jeg lurer på hvem i all verden som tiltrekkes av snakk om evolusjonært arbeid og forfedrenes fordelaktige arvelige faktorer. Kommer du til å ha med disse tingene i Tinderbioen din?

Enten møter du en likesinnet og dere blir et skikkelig eksentrisk par eller så er du rett og slett for sær til og med for alle utskuddene der ute. Men da kan du trøste deg med at det heldigvis ikke skyldes at slekta har gitt deg dårlige gener. I hvert fall ikke på det utseendemessige område. Det er mulig at du har plukket med deg noen særegenheter personlighetsmessig.

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Du fremstår som litt overfladisk når du kun snakker om utseende. De fleste menn ser vel etter noen det er interessant å snakke med og som man kan finne på noe gøy sammen med også? Hva med å utvikle noen interesser?

Anonymkode: 2939d...ede

• Liker 7
Skrevet

Og dette innlegget har du klippet og oversatt fra hvor?

Anonymkode: ee829...434

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Du fremstår som litt overfladisk når du kun snakker om utseende. De fleste menn ser vel etter noen det er interessant å snakke med og som man kan finne på noe gøy sammen med også? Hva med å utvikle noen interesser?

Anonymkode: 2939d...ede

Har mange sykt morsomme interesser, men ønsker ikke å avsløre for mye om meg selv. Ja, innlegget ble delvis skrevet i provokasjon over en mannlig bekjent på 50+ som springer etter 17 åringer. Jeg forsøker å tilegne meg et like oppblåst selvbilde som mange menn har. Dette er helt bevisst :)

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Og dette innlegget har du klippet og oversatt fra hvor?

Anonymkode: ee829...434

TS her. Det er fra skallen min. Jeg var veldig inspirert i går kveld!

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du kan alltids prøve. 

Vil anbefale å ha noen personlighetstrekk på ønskelista også, da.

Anonymkode: 7f404...7cf

Jeg ønsker meg en sånn intellektuell type som jeg kan diskutere filosofi og historei med, en som er passe aktiv. En som leser bøker, går tur i ødemarken, løper, eller ligger i boblebad med meg, på et høyfjellshotell. Kan man si at badstu og  boblebad er en interesse, eller blir dette også overfladisk? Jeg liker å gå i dybden også, men bare mentalt. Driver ikke med dykking.

Skrevet

Hvorfor tror du at kvinner og menn over en viss alder ikke kan finne kjærligheten? 
Når du ser på venninnene dine, mener du at de aldri vil finne kjærligheten dersom de er/blir singel i voksen alder? 
Hva er greia med å mene at kjærlighet har en aldersgrense? 
Siden du virker til å ha lite tro på å finne kjærligheten i det du når overgangsalderen, så vil det jo si at du har like lite tro på at menn over en viss alder vil kunne finne kjærligheten. 

Jeg tror du vil kunne få problemer med å finne noen ja. Ikke på grunn av utseende, eller alder, men fordi du selv setter aldersgrense på kjærlighet. Om du selv tror en mann over enn viss alder ikke vil være bra nok for deg, så går du inn med en negativ holdning, og det er svært lite attraktivt. 

Anonymkode: 5fec3...c68

• Liker 4
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ja, innlegget ble delvis skrevet i provokasjon over en mannlig bekjent på 50+ som springer etter 17 åringer. Jeg forsøker å tilegne meg et like oppblåst selvbilde som mange menn har. Dette er helt bevisst :)

For det er liksom ikke flust av uattraktive damer som springer etter høye, kjekke menn mener du? Det er veldig mange damer med oppblåst selvbilde altså. Bare se på tinder.

42 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor tror du at kvinner og menn over en viss alder ikke kan finne kjærligheten? 

Eldre kan finne kjærligheten om de er realistiske, noe ts ikke ser ut til å være

Anonymkode: f64e4...31d

• Liker 3
Skrevet

Tror det kan bli vanskelig ja. Med en såpass selvhøytidelig personlighet vil du slite. For å finne kjærlighet er det best å være åpen, leken og ha minst et bitte lite glimt i øyet. Og det er også en fordel å ikke operere med ønskelister, men heller se hva livet serverer deg.

Anonymkode: c61fa...d27

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvor er avsnittene? 😭 Jeg kom halvveis og orket ikke mer. Utrolig slitsomt å lese!

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Eldre kan finne kjærligheten om de er realistiske, noe ts ikke ser ut til å være

Hvor er urealismen. Jeg ønsker konkrete tips her. Som jeg skrev, forsøker jeg å realitetsorientere meg. Hvis jeg er hot, ønsker jeg meg en hot type selvsagt. Jeg investerer mye i å ta vare på meg selv. Trening og stell. Vil ikke mene dette er overfladisk i dagens samfunn. Jeg vil ha en mann som er attraktiv og tar vare på seg selv. Alder betyr ikke så mye. Han kan være mellom 30 og 60. Kommer ikke til å sjekke opp folk fra sykehjemmet. Vi snakker om ambisjonen å ta igjen endel ungdomshus dammen unnder mottoet "50 er det nye 30". Jf: https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/RxprpO/slik-er-de-nye-50-aaringene

• Liker 1
Skrevet
Blått skrev (5 minutter siden):

Hvor er avsnittene? 😭 Jeg kom halvveis og orket ikke mer. Utrolig slitsomt å lese!

Dette beklager jeg oppriktig. Vurderte faktisk å dele opp i forskjellige overskrifter. Men dette handler litt om sjangerforståelse for meg. Mange her på KG skriver slike lange traumatiserende passasjer om seg selv. I dette tilfellet forsøkte jeg bare å være som de andre her :D

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Når du ser på venninnene dine, mener du at de aldri vil finne kjærligheten dersom de er/blir singel i voksen alder? 
Hva er greia med å mene at kjærlighet har en aldersgrense? 
Siden du virker til å ha lite tro på å finne kjærligheten i det du når overgangsalderen, så vil det jo si at du har like lite tro på at menn over en viss alder vil kunne finne kjærligheten. 

Jeg tror du vil kunne få problemer med å finne noen ja. Ikke på grunn av utseende, eller alder, men fordi du selv setter aldersgrense på kjærlighet. Om du selv tror en mann over enn viss alder ikke vil være bra nok for deg, så går du inn med en negativ holdning, og det er svært lite attraktivt. 

Anonymkode: 5fec3...c68

Takk for denne korreksjonen. Ja jeg lengter nok etter å slippe meg løs ja. Innerst inne fryktelig redd for å rippe opp i gamle sår. Livredd for graviditet etc. Jeg venter tålmodig på overgangsalderen, da jeg tør rett og slett ikke å ta flere sjanser. Kjærligheten har ikke aldersgrense. Det er ikke det jeg mener. Bare at jeg vil ha noen som er noenlunde oppegående, og som har tatt vare på seg selv, slik jeg har gjort. Om jeg var en bruktbil ville jeg sagt "Her er det mye bil igjen". Samme type mann vil jeg ha. En som er pen i lakken, og du kan kjøre langt med. Gjerne et oljeskift en gang i året, men ikke behov for store reparasjoner. Drit i å fordømme dette. Det er sannheten!

• Liker 1
Skrevet

Det får nesten bli opp til mennene du prøver deg på å bedømme om du er attraktiv nok da, det kan ingen her svare på. Så er det stor forskjell på sex og forhold, om målet kun er sex er du uansett bra nok for de fleste

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er 60, kjæresten min er 68 og veldig viril. Han vil gjerne ha sex hver dag, og jeg er ikke i tvil om at han både elsker meg og begjærer meg. 

Anonymkode: bd92b...1da

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...