AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #1 Skrevet 30. november 2022 Jeg matcher nesten alltid sist, skriver først, men de fleste menn sletter meg bare uten å svare. Hvordan gjør dere det? Nå har jeg matcha med en søt fyr igjen, matcha sist, men jeg har fått helt sperre og tør ikke skrive til han, han har heller ikke sagt noe enda. Matchet i går. Anonymkode: 478ad...c74
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #2 Skrevet 30. november 2022 Ja skriver først hvis jeg er i humør til å chatte men det er jeg ikke så ofte Anonymkode: 984e8...d07
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #3 Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg matcher nesten alltid sist, skriver først, men de fleste menn sletter meg bare uten å svare. Hvordan gjør dere det? Nå har jeg matcha med en søt fyr igjen, matcha sist, men jeg har fått helt sperre og tør ikke skrive til han, han har heller ikke sagt noe enda. Matchet i går. Anonymkode: 478ad...c74 De mennene som du da har matchet med, har silt deg ut etter match. Ikke uvanlig at menn sveiper høyre på alt, også siler de ut matcher etter hvert. Han som ikke har slettet deg til nå kan du skrive til. Anonymkode: d0b4a...f17 1 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #4 Skrevet 30. november 2022 Det med slettingen er av den enkle grunn at veldig mange damer nesten kun sveiper til høyre på de 5% kjekkeste mennene. Så vanlige menn gidder ofte ikke å bruke tid på å sveipe høyre/venstre når det som oftest ikke blir match uansett. Da tar de heller sorteringen etter å ha sveipet, på om de er tiltrukket eller ikke. Anonymkode: 23630...ddc 2 2
Blått Skrevet 30. november 2022 #5 Skrevet 30. november 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg matcher nesten alltid sist, skriver først, men de fleste menn sletter meg bare uten å svare. Hvordan gjør dere det? Nå har jeg matcha med en søt fyr igjen, matcha sist, men jeg har fått helt sperre og tør ikke skrive til han, han har heller ikke sagt noe enda. Matchet i går. Anonymkode: 478ad...c74 Jeg skriver aldri først. Orker ikke 😅 skjønner godt at du vegrer deg om de bare sletter deg. Det hadde jeg også gjort… hva med å avvente litt med matchen og se om han sier noe?:) 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #6 Skrevet 30. november 2022 Jeg skrev etterhvert aldri først, siden menn sveiper til høyre på alt og alle, og sorterte ved stillhet eller sletting hvis jeg tok kontakt. Kjæresten tok kontakt først for 3 år siden ❤️ Anonymkode: 8841b...66a
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #7 Skrevet 30. november 2022 Jeg skrev matchet sist og skrev først til min nåværende partner! Angrer ikke! Anonymkode: 967b2...5be 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #8 Skrevet 30. november 2022 Samme.. matchet med flere i det siste, men ingen menn skriver til meg. Dersom jeg skriver, er det stille.... Anonymkode: 32289...407
Blåjojo Skrevet 30. november 2022 #9 Skrevet 30. november 2022 Jeg sjekket profilen og skrev først om det er en jeg ikke silte bort. Om jeg ikke fikk svar på et døgn, så slettet jeg og gikk videre.
-Missi- Skrevet 30. november 2022 #10 Skrevet 30. november 2022 Skal være ærlig og si at jeg ikke skriver først uansett 🙈😂 er alltid nye samtaler liggende klar der når jeg går inn på appen siden jeg ikke har på varsel så skravler bare videre på de samtalene jeg allerde har, svarer på noen nye og sletter samtaler som har stagnert /matcher jeg ikke liker likevel og går ut igjen 😂😂
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #11 Skrevet 30. november 2022 -Missi- skrev (3 minutter siden): Skal være ærlig og si at jeg ikke skriver først uansett 🙈😂 er alltid nye samtaler liggende klar der når jeg går inn på appen siden jeg ikke har på varsel så skravler bare videre på de samtalene jeg allerde har, svarer på noen nye og sletter samtaler som har stagnert /matcher jeg ikke liker likevel og går ut igjen 😂😂 wow, så heldig du er - du må være veldig pen. får nesten aldri match der, jeg og når jeg får så skjer det aldri noe Anonymkode: 32289...407 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #12 Skrevet 30. november 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: men de fleste menn sletter meg bare uten å svare Hva slags menn er det du sveiper til høyre egentlig, de fleste menn jeg kjenner får null likes 😅 Av og til lurer jeg på om det er 10 menn i hele verden som får alle likes Anonymkode: 500a8...449
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #13 Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva slags menn er det du sveiper til høyre egentlig, de fleste menn jeg kjenner får null likes 😅 Av og til lurer jeg på om det er 10 menn i hele verden som får alle likes Anonymkode: 500a8...449 menn med bart Anonymkode: 478ad...c74
-Missi- Skrevet 30. november 2022 #14 Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): wow, så heldig du er - du må være veldig pen. får nesten aldri match der, jeg og når jeg får så skjer det aldri noe Anonymkode: 32289...407 Tja takk❤️er kanskje det 🤔eller ansikt som er lett å like 🤔vet ikke men er likevel vanskelig finne noen synes jeg. Er noen interessante samtaler i blant og hatt mange hyggelige dater men jeg er litt avskrudd følelsesmessig og blir sjelden interessert i noen date nr 2. Jeg har nok litt for mye bagasje med meg fra livet som hinder meg å gå inn i noe nytt🙈men jeg er vertfall klar over at jeg er vanskelig 🙈😂
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #15 Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg matcher nesten alltid sist, skriver først, men de fleste menn sletter meg bare uten å svare. Hvordan gjør dere det? Nå har jeg matcha med en søt fyr igjen, matcha sist, men jeg har fått helt sperre og tør ikke skrive til han, han har heller ikke sagt noe enda. Matchet i går. Anonymkode: 478ad...c74 ja har skrevet til alle jeg har matcha med sist. Veldig få svarer... men så har jeg gjort mitt tenker jeg da så får det være opp til dem. Men har ikke vært på en date da for ingen frister egentlig av de jeg har matcha med. Anonymkode: e47c0...f10 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #16 Skrevet 2. desember 2022 Hva skriver du/dere da? Jeg synes det er en fin regel at den som matcher sist skriver først. Samtidig er sjansen for at jeg svarer eksepsjonell lav om hun innleder med bare "Hei". Det gidder jeg ikke. Anonymkode: 1da9c...dee
Engel Skrevet 2. desember 2022 #17 Skrevet 2. desember 2022 Ja skriver alltid først hvis matchen kommer når jeg sveiper. Men det er ikke alltid det blir de mest spennende første meldingene. Dette fordi av erfaring så er det så mange menn som har sveipet alle til høyre slik at man får ikke svar på mer enn kanskje 1 av 5 meldinger uansett. Da gidder man ikke legge sjelen i den første meldingen etter en stund. Men om jeg får respons på første melding så stepper jeg opp. Jeg er enig i at et "Hei" er kjedelig. Men har etter hvert innsett at det kun er for å sjekke om det er noen interesse der i det heletatt. Fordi man er så møkk lei av å ikke få svar. Så hvis jeg får et kort "Hei" så sender jeg et tilbake så jeg viser at jeg er åpen for kontakt. For at noen har sveipet deg til høyre betyr faktisk ingenting har jeg lært.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå