Gå til innhold

Hva syns dere om den tattoveringen på menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at mange av dere hater tattovering, har allerede et par, men vurderer en tekst på brystkassa. Helt annen tekst selvfølgelig. Tror den kan passe meg da jeg har et relativt godt trent bryst.

Synes dere det ser helt jævlig ut, eller kan det funke? Bare tekst, glem den greia til høyre :)

https://i.pinimg.com/originals/cb/49/db/cb49dbb84ffe43d552a38dafb73aa18e.jpg

Anonymkode: 73531...03b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg vet at mange av dere hater tattovering, har allerede et par, men vurderer en tekst på brystkassa. Helt annen tekst selvfølgelig. Tror den kan passe meg da jeg har et relativt godt trent bryst.

Synes dere det ser helt jævlig ut, eller kan det funke? Bare tekst, glem den greia til høyre :)

https://i.pinimg.com/originals/cb/49/db/cb49dbb84ffe43d552a38dafb73aa18e.jpg

Er mann, 23 btw.

Skrevet

Skriker nutcase lange veier. Blir utrolig trist når man runder 40 med sånne tattiser.

Anonymkode: e6eea...c3c

• Liker 3
Skrevet (endret)

Forferdelig med slike "visdomsord" tatovert på kroppen. 

Ps. Selvsagt ikke noe bedre, om du hadde vært kvinne:)

Endret av Hannah80
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skriker nutcase lange veier. Blir utrolig trist når man runder 40 med sånne tattiser.

Anonymkode: e6eea...c3c

Hva mener du med nutcase?

Skrevet
Hannah80 skrev (Akkurat nå):

Forferdelig med slike "visdomsord" tatovert på kroppen. 

Hmm. Har du tips til noe som kan funke istedenfor?

Skrevet

Så lenge du har flere andre tatoveringer på brystet som det blendes litt inn i så syns jeg det er fint og digg med sånn løkkeskrift, men helt alene er det muligens litt rart. Da blir det veldig fokus på selve teksten noe som kan bli litt kleint og ikke lenger at det bare er noe kunst som i et større kunstverk ser hot ut

Anonymkode: 574cc...3b0

Skrevet
K.B. skrev (Akkurat nå):

Fy faen så cheesy.

Jeg skal jo ikke ha en sånn tekst da..

Skrevet

Så lenge du har flere andre tatoveringer på brystet som det blendes litt inn i så syns jeg det er fint og digg med sånn løkkeskrift, men helt alene er det muligens litt rart. Da blir det veldig fokus på selve teksten noe som kan bli litt kleint og ikke lenger at det bare er noe kunst som i et større kunstverk ser hot ut

Har selvsagt fler, er enig med deg. Har blant en halv sleeve, og jeg vurderer en tekst som passer sleeven i form av tykkelse osv. Men du syns altså at det kan funke?

• Liker 1
Skrevet

Synes det er flott med slike. Ville vurdert å bytte ut fuglene med noe spesifikt norsk, som feks elg og solnedgang.

Anonymkode: 9b25d...f44

• Liker 1
Skrevet

Jeg hater visdomsord, så syns ingenting om den.

Anonymkode: 921dd...ec3

• Liker 1
Skrevet

Synes det er flott med slike. Ville vurdert å bytte ut fuglene med noe spesifikt norsk, som feks elg og solnedgang.

Takk :)

Jeg tenker og bare fjerne fuglene, og bare ha teksten. Hva syns du om det?

Skrevet

Jeg hater visdomsord, så syns ingenting om den.

Anonymkode: 921dd...ec3

Ja, det er ille nok å se dem på Facebook. 🤭

• Liker 5
Skrevet

Takk :)

Jeg tenker og bare fjerne fuglene, og bare ha teksten. Hva syns du om det?

Jeg vill brukt en annen font. Times new Roman eller Comic Sans.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har selvsagt fler, er enig med deg. Har blant en halv sleeve, og jeg vurderer en tekst som passer sleeven i form av tykkelse osv. Men du syns altså at det kan funke?

Jeg sa om du har andre tatoveringer på brystet kan det funke. At du har på armen teller ikke. Men ikke hør på meg, det er din kropp og ditt liv så gjør det du føler for selv. Jeg har en tatovering alle syns er drit stygg og jeg angrer på den men jeg hadde lyst til å ta den når jeg tok den så da gjorde jeg det. Er ikke som en stygg tattis er dumpegrunn :)

Skrevet

Hvis du tar den på ene siden, så synes jeg det kan være fint, om det er en fin og godt gjennomtenkt tattovering. Verre med de som tar tar tattovering som går over hele brystet, fra venstre mot høyre 😝 Det er IKKE fint 😝

Skrevet

Ville foreslått en litt kortere tekst. «Carpe Diem» synes jeg er fint. Det betyr: «Grip dagen».

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg vill brukt en annen font. Times new Roman eller Comic Sans.

Takk for tips! Har du noen eksempebilder? 😅

Skrevet
Mardina skrev (1 minutt siden):

Hvis du tar den på ene siden, så synes jeg det kan være fint, om det er en fin og godt gjennomtenkt tattovering. Verre med de som tar tar tattovering som går over hele brystet, fra venstre mot høyre 😝 Det er IKKE fint 😝

Er selvsagt bare på en side ja. Men hvordan skrifstr burde jeg ha? Kursiv eller times new roman sånn teksttattovering på brystet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...