AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #1 Skrevet 30. november 2022 Hovedsaklig menn, har dere testet ut den? Ikke vits og avspore tema med ditt og datt. Anonymkode: c5999...ab7
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #2 Skrevet 30. november 2022 Hvorfor spør du bare menn? Mange fordeler med tinder platinum uavhengig kjønn vel. Jeg syns det er digg å kunne velge å skjule meg for alle andre enn de jeg har liket bildet til så slipper jeg kommentarer fra venner og kolleger om at de har sett meg på tinder. Siden jeg er åpen for å finne kjærligheten i utlandet hadde jeg en periode med platinum hvor jeg satt gpsen i tinder til land som Frankrike, Spania osv. Er ikke noen iherdig bruker av tinder men om du sveiper som en gal er det sikkert spennende matcher å få! Eneste som er dritt med å betale er at så fort abonnementet går ut så får du absolutt null matcher lenger altså ingen og jeg er dame, fikk mange matcher før platinum. Jeg trodde jeg var shadowbannet og tester med venner mens vi satt med hver vår tinder ved siden av hverandre og de prøvde å lete etter meg og jeg dukket ikke opp.. Så leste jeg om det på nett og så i en dokumentar at algoritmen til datingsider og apper er laget for at de skal tjene mere penger så på kunder som har betalt da utnytter de den usikkerheten og gjør profilen deres enda mindre synlig enn i utgangspunktet når betalingsperioden er over sånn at man nesten tvinges til å fortsette å betale og betale for å få en eneste match.. Sånn sett er det lureri og jeg fikk ikke matcher på gratis tinder igjen før jeg skiftet tlf nummer og ny mobil og helt clean record, samme bilder og alt men stor forskjell på gratis tinder før jeg betalte og gratis tinder etter betalingsabonementet gikk ut! Sånn sett var det ikke verdt det med mindre man sørger for å skaffe seg kjæreste på den måneden man betaler da eller har råd til å fortsette å betale! Den beit ikke jeg på så tinder får ikke mer penger av meg! Anonymkode: b7963...b18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå