tko074 Skrevet 30. november 2022 #1 Del Skrevet 30. november 2022 Hei, Jeg har søkt på en stilling i et selskap som heter JS Norge. Stillingen er som prosjektleder, men virker til å være sterkt knyttet mot salg ettersom det er provisjonslønn og meget lav grunnlønn. Finner ikke noe særlig med anmeldelser heller av selskapet når jeg googler, men ser det er mange stillinger ute stadig. Noen som kjenner til selskapet/evt. selv har jobbet der eller kjenner noen som har jobbet der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #2 Del Skrevet 14. februar 2023 Lurer også på det samme Anonymkode: c7eb1...bd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #3 Del Skrevet 23. mars 2023 Hei. Jeg har en venn som har jobbet der. Han sa det var utrolig slitsomt. Ble lovet mye lønn om man står på. Han kom seg ikke i nærheten av det som var lovet. Stilles harde krav heletiden. Du blir mer som en robot og ikke menneske. Kunder sier nei men du blir nærmest opplært til å mase på kunden. Produkt er ok. Men blir fremstilt på helt feil måte. For å selge. For å få ja fra kunde. En jobb han aldri skulle tatt sier han. Produkt er ikke i gråsone...men det er hvordan det skal selges. Hvordan de skal alltid selge mer. Et jag etter å selge. Han som selger sitter igjen med lite. Mye av salget går på flaks. Anonymkode: 3057f...d68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå