Gå til innhold

Erfaring med JS Norge?

tko074

Anbefalte innlegg

Hei, 

Jeg har søkt på en stilling i et selskap som heter JS Norge. Stillingen er som prosjektleder, men virker til å være sterkt knyttet mot salg ettersom det er provisjonslønn og meget lav grunnlønn. Finner ikke noe særlig med anmeldelser heller av selskapet når jeg googler, men ser det er mange stillinger ute stadig. 

Noen som kjenner til selskapet/evt. selv har jobbet der eller kjenner noen som har jobbet der? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Fortsetter under...

• 1 måned senere...
AnonymBruker

Hei. Jeg har en venn som har jobbet der. Han sa det var utrolig slitsomt. Ble lovet mye lønn om man står på. Han kom seg ikke i nærheten av det som var lovet. 

Stilles harde krav heletiden. Du blir mer som en robot og ikke menneske. Kunder sier nei men du blir nærmest opplært til å mase på kunden. 

Produkt er ok. Men blir fremstilt på helt feil måte. For å selge. For å få ja fra kunde. 

En jobb han aldri skulle tatt sier han. Produkt er ikke i gråsone...men det er hvordan det skal selges. Hvordan de skal alltid selge mer. Et jag etter å selge. Han som selger sitter igjen med lite. Mye av salget går på flaks. 

Anonymkode: 3057f...d68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...