Akryl Skrevet 30. november 2022 #1 Skrevet 30. november 2022 https://www.dawn.com/news/1723924/qatar-announces-first-major-gas-deal-for-germany Jeg må le. Derfor hadde Qatar arroganse nok til å ikke vike i VM og kjøre eget løp.
Nymerïa Skrevet 30. november 2022 #2 Skrevet 30. november 2022 Jeg ser ikke helt hva som er så morsomt. Hvis jeg måtte kjøpe gass hadde jeg også heller kjøpt fra Qatar enn Russland. Det beste hadde selvfølgelig vært å ikke kjøpe fra noen av dem, men det tror jeg ikke er et alternativ for Tyskland. Hvis jeg skal le av noe som helst i denne situasjonen, må det være alle som først trodde at Tyskland kom til å feige ut og kjøpe av Russland likevel. Og så når det ikke skjedde, satt og godta seg over tanken på at tyskerne kom til å fryse i hjel i vinter og at omtrent alle tyske bedrifter kom til å gå konkurs. Det var skadefryd på høyt nivå ei stund. Tyskland fikser det meste. 2 1
900 Skrevet 30. november 2022 #3 Skrevet 30. november 2022 Provokasjon. Dette kommer ikke Russland til å finne seg i. De kommer til å sabotere gassfeltene til Quatar. Tyskland må sanskjoneres før de starter 3. verdenskrig! De får finne seg i å fryse når de har vært så arrogant og fiendtlige mot Russland
900 Skrevet 30. november 2022 #4 Skrevet 30. november 2022 Nymerïa skrev (3 minutter siden): Jeg ser ikke helt hva som er så morsomt. Hvis jeg måtte kjøpe gass hadde jeg også heller kjøpt fra Qatar enn Russland. Det beste hadde selvfølgelig vært å ikke kjøpe fra noen av dem, men det tror jeg ikke er et alternativ for Tyskland. Hvis jeg skal le av noe som helst i denne situasjonen, må det være alle som først trodde at Tyskland kom til å feige ut og kjøpe av Russland likevel. Og så når det ikke skjedde, satt og godta seg over tanken på at tyskerne kom til å fryse i hjel i vinter og at omtrent alle tyske bedrifter kom til å gå konkurs. Det var skadefryd på høyt nivå ei stund. Tyskland fikser det meste. Tyskland fisker 3.verdenskrig, akkurat som de fisket 1. og 2.
Chomsky89 Skrevet 30. november 2022 #5 Skrevet 30. november 2022 (endret) Qatar er som et paradis sammenlignet med enkelte andre land Tyskland og norge alerede har relasjoner til. Så ser ikke helt hva som er så oppsiktsvekkende Endret 30. november 2022 av Chomsky89 1
slask Skrevet 30. november 2022 #6 Skrevet 30. november 2022 2 minutter siden, 900 said: Tyskland fisker 3.verdenskrig, akkurat som de fisket 1. og 2. Hvem er "Tyskland" liksom... Husk at befolkningen er helt uskyldig. Det er maktmafia - verdensherskere som herjer, og for dem er menneskeliv null verdt. Absolutt null, om de da ikke profiterer på dem...
900 Skrevet 30. november 2022 #7 Skrevet 30. november 2022 slask skrev (3 minutter siden): Hvem er "Tyskland" liksom... Husk at befolkningen er helt uskyldig. Det er maktmafia - verdensherskere som herjer, og for dem er menneskeliv null verdt. Absolutt null, om de da ikke profiterer på dem... Tyskland er okkupert av USA. Det er deres mester over atlanteren som har gitt grønt lys for dette. Men dette skal Tyskland få lide for og det betyr selvfølgelig at befolkningen også må lide.
slask Skrevet 1. desember 2022 #8 Skrevet 1. desember 2022 17 hours ago, 900 said: Tyskland er okkupert av USA. Det er deres mester over atlanteren som har gitt grønt lys for dette. Men dette skal Tyskland få lide for og det betyr selvfølgelig at befolkningen også må lide. Ja, folket får alltid lide pga galingene øverst, eller i skyggen...
Daraya Skrevet 1. desember 2022 #9 Skrevet 1. desember 2022 900 skrev (21 timer siden): Tyskland er okkupert av USA. Det er deres mester over atlanteren som har gitt grønt lys for dette. Men dette skal Tyskland få lide for og det betyr selvfølgelig at befolkningen også må lide. Hva har du røyket? Ta noe annet. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå