AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #1 Skrevet 30. november 2022 Skal kjøpe klær i julegave til mannen min og trenger tips til merker/butikker som selger kvalitetsklær. Tips?:) Anonymkode: b149c...271
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #2 Skrevet 1. desember 2022 Hvis du skal handle i fysisk butikk, hvor i landet? I Bergen har HansH godt utvalg. Bor du i nærheten av Oslo eller Stavanger, stikk innom outlet-sentrene Mannen har mye Gant. Anonymkode: 94dae...935
anonymperson1 Skrevet 1. desember 2022 #3 Skrevet 1. desember 2022 Moncler bro, bedre kvalitet finner du ikke
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #4 Skrevet 1. desember 2022 Nå vet jeg ikke hvor gammel din mann er, men min handler en del hos Follestad bl.a. Anonymkode: 9323a...ed4
Einus Skrevet 1. desember 2022 #5 Skrevet 1. desember 2022 Husk: I Norge har vi noe som heter Jean Paul. Dette får man bare i Norge. Når man så er på ferie, så forstår en evt tyv at denne personen er fra rike Norge. Noe å ha med i betraktning når man reiser utenlands. Gant er vel i dag Svensk eller Sveitsisk og selges over hele verden. Kvalitet vet jeg lite om vedr slike merker, selv om jeg har disse merkene selv. Men har merket meg Sebago som et relativt godt merke.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #6 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvis du skal handle i fysisk butikk, hvor i landet? I Bergen har HansH godt utvalg. Bor du i nærheten av Oslo eller Stavanger, stikk innom outlet-sentrene Mannen har mye Gant. Anonymkode: 94dae...935 Bor i Oslo Takk for tips! anonymperson1 skrev (5 timer siden): Moncler bro, bedre kvalitet finner du ikke Kjenner ikke til, skal sjekke ut Takk! AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nå vet jeg ikke hvor gammel din mann er, men min handler en del hos Follestad bl.a. Anonymkode: 9323a...ed4 Han er 38 Skal sjekke ut Follestad! Takk! Anonymkode: b149c...271
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #7 Skrevet 1. desember 2022 Filippa k passer godt for en 38-åring. Mye fint på Folkestad også men noe blir for heisann Montebello. Anonymkode: 0d122...516
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #8 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Filippa k passer godt for en 38-åring. Mye fint på Folkestad også men noe blir for heisann Montebello. Anonymkode: 0d122...516 Takk for tips, der var det mye fint. Haha, skjønner hva du mener! Anonymkode: b149c...271
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #9 Skrevet 2. desember 2022 Follestad og Høyer. Både Zalando og Boozt fører Ralph Lauren og Calvin Klein og div Armani Anonymkode: 89e8f...999 1
Blueberrymuffin Skrevet 2. desember 2022 #10 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Bor i Oslo Takk for tips! Kjenner ikke til, skal sjekke ut Takk! Han er 38 Skal sjekke ut Follestad! Takk! Anonymkode: b149c...271 Kommer helt an på hvor mye du har tenkt å legge ut. For Moncler så koster bare en t-skjorte rundt 1500, og en vanlig genser alt fra 4000 - 6000. Når du ikke har hørt om merket Moncler, så blir jeg temmelig sikker på at du ikke er i målgruppe, eller salgsgruppen for dette svindyre «luksus» merket. Mitt tips er Zalando, der får du gratis frakt og retur, Zalando dekker alle kostander om man skulle angre eller må bytte størrelse. Match, som fysisk butikk har også ganske bra retur policy, som er viktig om man skal kjøpe klær i gave. Ville ikke tatt den helt ut med Ralph Lauren, Armani eller Moncler, med mindre mannen din er ekstremt opptatt av mote og penger ikke er noe spørsmål. Så med mindre dere er millionærer, ville jeg heller vurdert noe halvdyrt, da får du god kvalitet uten å måtte betale en masse ekstra for merkenavnet. Finnes masse populære merker, som fint passer menn i 20-40 års alderen, noen forslag: - Jean Paul som nevnt tidligere. - Gant, god kvalitet og ganske billig sammenlignet med tilsvarende merker. - Les Deux, har mye natur materialer, og er veldig i vinden for tiden. Dansk design er aldri feil. - Calvin Klein, har eksistert i «alle» år, et godt etablert merke som heller ikke er så dyrt. - Om han er veldig ungdommelig av seg, Alpha Industries, et merke som er veldig «in» hos særlig yngre menn. 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #11 Skrevet 5. desember 2022 Blueberrymuffin skrev (På 2.12.2022 den 15.17): Kommer helt an på hvor mye du har tenkt å legge ut. For Moncler så koster bare en t-skjorte rundt 1500, og en vanlig genser alt fra 4000 - 6000. Når du ikke har hørt om merket Moncler, så blir jeg temmelig sikker på at du ikke er i målgruppe, eller salgsgruppen for dette svindyre «luksus» merket. Mitt tips er Zalando, der får du gratis frakt og retur, Zalando dekker alle kostander om man skulle angre eller må bytte størrelse. Match, som fysisk butikk har også ganske bra retur policy, som er viktig om man skal kjøpe klær i gave. Ville ikke tatt den helt ut med Ralph Lauren, Armani eller Moncler, med mindre mannen din er ekstremt opptatt av mote og penger ikke er noe spørsmål. Så med mindre dere er millionærer, ville jeg heller vurdert noe halvdyrt, da får du god kvalitet uten å måtte betale en masse ekstra for merkenavnet. Finnes masse populære merker, som fint passer menn i 20-40 års alderen, noen forslag: - Jean Paul som nevnt tidligere. - Gant, god kvalitet og ganske billig sammenlignet med tilsvarende merker. - Les Deux, har mye natur materialer, og er veldig i vinden for tiden. Dansk design er aldri feil. - Calvin Klein, har eksistert i «alle» år, et godt etablert merke som heller ikke er så dyrt. - Om han er veldig ungdommelig av seg, Alpha Industries, et merke som er veldig «in» hos særlig yngre menn. Tusen takk for tips! Du har rett, jeg har ikke tenkt å bruke 4-6000 på genser til mannen min. Er bare lei av klær fra H&M og tilsvarende kjeder med elendig kvalitet. Vil kjøpe noe som varer vask etter vask til ham. Skal sjekke ut forslagene dine Anonymkode: b149c...271
kaledonia Skrevet 5. desember 2022 #12 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 30.11.2022 den 17.58): Skal kjøpe klær i julegave til mannen min og trenger tips til merker/butikker som selger kvalitetsklær. Tips?:) Anonymkode: b149c...271 Fynch-Hatton eller Barbour.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå