AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #1 Skrevet 30. november 2022 Er gutt på 21 år og har blitt plaga konstant hele livet for hvordan jeg ser ut og begynner å bli så lei. Flytta nettopp fra bygda til storby på grunn av mobbing fordi jeg trodde det skulle bli bedre her, der tok jeg feil. Går vgs og får konstant kommentarer på hvor stygg jeg er, at jeg ser «downsa» ut, blir kalt dverg og jævla ginger hele tiden. Folk sier høylytt «æsj» når jeg står for nærme og slenger generelt sett jævlige kommentarer til meg i det daglige. Jeg kler meg bra, ser velstelt ut, lukter godt og har en bra personlighet men til tross for det blir jeg konstant plaga for hvordan jeg ser ut. Begynner bare å bli så Lei og skjønner ikke hvordan jeg skal komme ut av denne sirkelen, noe tips? Anonymkode: 12c73...b3e 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #2 Skrevet 30. november 2022 Samme som ble kalt "pedo" av de yngre på skolen? Anonymkode: 385c9...47b 1
exictence Skrevet 30. november 2022 #3 Skrevet 30. november 2022 Smiler du stolt? Er du positiv når du snakker? Så trist at du blir mobba. Det er forferdelig stygt gjort. Er det noen hyggelige også i din omgangskrets? 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #4 Skrevet 30. november 2022 Hev hodet ditt, du er bra som du er, deres mening betyr ikke en dritt Anonymkode: 107ea...0a1 1 1
Helene Skrevet 30. november 2022 #5 Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Er gutt på 21 år og har blitt plaga konstant hele livet for hvordan jeg ser ut og begynner å bli så lei. Flytta nettopp fra bygda til storby på grunn av mobbing fordi jeg trodde det skulle bli bedre her, der tok jeg feil. Går vgs og får konstant kommentarer på hvor stygg jeg er, at jeg ser «downsa» ut, blir kalt dverg og jævla ginger hele tiden. Folk sier høylytt «æsj» når jeg står for nærme og slenger generelt sett jævlige kommentarer til meg i det daglige. Jeg kler meg bra, ser velstelt ut, lukter godt og har en bra personlighet men til tross for det blir jeg konstant plaga for hvordan jeg ser ut. Begynner bare å bli så Lei og skjønner ikke hvordan jeg skal komme ut av denne sirkelen, noe tips? Anonymkode: 12c73...b3e Da jeg leste overskriften, tenkte, nok et menneske som er misfornøyd med seg selv. Leste innlegget og ser at jeg tok feil. Skjønner at du ikke er enn høy person. Dette er noe jeg aldri har tenkt over. Viktigere for meg er personlig hygiene, selv klesstil bryr meg ikke, bare det er personlig. Kan ikke gi tips, bare fortelle mine tanker. 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #6 Skrevet 30. november 2022 30 minutter siden, exictence said: Smiler du stolt? Er du positiv når du snakker? Så trist at du blir mobba. Det er forferdelig stygt gjort. Er det noen hyggelige også i din omgangskrets? Ja jeg har spurt kompisene mine om meningene deres og de sier jeg er en jævla morsom fyr og virker veldig selvsikker. Skjønner genuint ikke hva som er galt med meg as. Anonymkode: 12c73...b3e 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #7 Skrevet 30. november 2022 36 minutter siden, AnonymBruker said: Samme som ble kalt "pedo" av de yngre på skolen? Anonymkode: 385c9...47b Ja og enda flere som rakker ned på utseendet mitt as Anonymkode: 12c73...b3e
exictence Skrevet 30. november 2022 #8 Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja jeg har spurt kompisene mine om meningene deres og de sier jeg er en jævla morsom fyr og virker veldig selvsikker. Skjønner genuint ikke hva som er galt med meg as. Anonymkode: 12c73...b3e Jammen da har du jp noen kompiser som synes du er kul. Det er fint. Det er alltid noen som dessverre ikke er greie. De må man bare ta avstand til. 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #9 Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ja og enda flere som rakker ned på utseendet mitt as Anonymkode: 12c73...b3e Da må du få hjelp på skolen du går på. Anonymkode: 385c9...47b 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #10 Skrevet 30. november 2022 12 minutter siden, exictence said: Jammen da har du jp noen kompiser som synes du er kul. Det er fint. Det er alltid noen som dessverre ikke er greie. De må man bare ta avstand til. Vet at noen er dritsekker og hadde det vare vært noen få så hadde det vært greit nok, men det er så mange som slenger dritt til meg hver eneste dag og da tærer det noe sykt på selvfølelsen. Anonymkode: 12c73...b3e
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #11 Skrevet 30. november 2022 Deg igjen? Anonymkode: 0313d...0c5
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #12 Skrevet 30. november 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: Deg igjen? Anonymkode: 0313d...0c5 Ja, fordi alle tipsene jeg har fått så langt er «bare ignorer det» trust me det har jeg prøvd å gjøre siden jeg var 14 og det gjorde ikke en dritt. Anonymkode: 12c73...b3e
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #13 Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Ja, fordi alle tipsene jeg har fått så langt er «bare ignorer det» trust me det har jeg prøvd å gjøre siden jeg var 14 og det gjorde ikke en dritt. Anonymkode: 12c73...b3e Nei du har fått utrolig mange gode, konstruktive, smarte, hjelpende råd. Det er lite poeng i å gjenta det når du ikke vil høre. Anonymkode: 03b78...727 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #14 Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (På 30.11.2022 den 18.55): Nei du har fått utrolig mange gode, konstruktive, smarte, hjelpende råd. Det er lite poeng i å gjenta det når du ikke vil høre. Anonymkode: 03b78...727 Jeg kan ikke huske å ha fått noen andre råd enn psykolog og å ignorere det. Jeg har vært til flere psykologer og psykiatre. Anonymkode: 12c73...b3e
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #15 Skrevet 30. november 2022 I tillegg har jeg nettopp flytta til storby og jeg fikk beskjed Om at ventetidene på psykolog er så enorme at det kan ta månedsvis før jeg får noe hjelp der. Anonymkode: 12c73...b3e
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #16 Skrevet 30. november 2022 Litt av problemet er at jeg rett og slett ikke føler meg trygg her. Har blitt trua med bank 3-4 ganger på noen uker etter jeg flytta hit og har fått meldinger om at grupper med folk skal komme å knuse beina mine. Såklart var de smarte å sletta meldingene sine så jeg har null bevis, men jeg er så paranoid for tiden at jeg faktisk er redd for at det pusher meg over streken og at jeg faktisk gjør noe dumt. Har aldri vært så redd i hele mitt liv før. Anonymkode: 12c73...b3e 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #17 Skrevet 30. november 2022 Du er bra nok. Det er de andre det er noe feil med Anonymkode: 1f5fe...eac
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #18 Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Litt av problemet er at jeg rett og slett ikke føler meg trygg her. Har blitt trua med bank 3-4 ganger på noen uker etter jeg flytta hit og har fått meldinger om at grupper med folk skal komme å knuse beina mine. Såklart var de smarte å sletta meldingene sine så jeg har null bevis, men jeg er så paranoid for tiden at jeg faktisk er redd for at det pusher meg over streken og at jeg faktisk gjør noe dumt. Har aldri vært så redd i hele mitt liv før. Anonymkode: 12c73...b3e Da går du til politiet. Fortell de om det selvom du ikke har bevis og søk psykolog og snakk med den om det. Anonymkode: 03b78...727 4
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #19 Skrevet 1. desember 2022 12 hours ago, AnonymBruker said: Litt av problemet er at jeg rett og slett ikke føler meg trygg her. Har blitt trua med bank 3-4 ganger på noen uker etter jeg flytta hit og har fått meldinger om at grupper med folk skal komme å knuse beina mine. Såklart var de smarte å sletta meldingene sine så jeg har null bevis, men jeg er så paranoid for tiden at jeg faktisk er redd for at det pusher meg over streken og at jeg faktisk gjør noe dumt. Har aldri vært så redd i hele mitt liv før. Anonymkode: 12c73...b3e Om de sender tekstmeldinger så hjelper det ikke å slette dem. Om de sender på snap eller Messenger, så blokkerer du disse menneskene og ferdig med det. Utover det, så starter folk ekstremt sjeldent sånn på andre uoppfordret. Nå det går igjen og igjen så får det meg til å tenke at det er mer til historien her som du ikke forteller. Anonymkode: 602cb...0dc 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #20 Skrevet 1. desember 2022 Du må endre tankemønsteret ditt, hvis du selv føler at du ikke er bra nok så skinner dette gjennom. Anonymkode: d3138...345
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå