Gå til innhold

Fins det en måte å bli kjent med han på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fysioterapeuten min er i et lite bygg med flere andre avdelinger i samme bygning og etter timen sitter jeg på innsiden av et felles inngangsparti til bygget, der er det satt opp et par stoler for folk som venter på å bli hentet av bil etter time eller etter jobb for de som jobber med forskjellige ting i bygget. Jeg sitter der alltid alene for det er et lite bygg uten så veldig mange folk. Det siste året så kommer det verdens kjekkeste fyr fra en av de andre dørene der inne og spaserer ut inngangspartiet som jeg sitter i og jeg dåner hver gang!!! Ser aldri menn jeg liker bare av det visuelle og syns er min type men han der tikker av alle bokser på utseendet! Jeg er der annenhver uke og har sett denne mannen 5-6 ganger på 1 års tid så det er ikke så ofte. Det er helt unaturlig å sprette opp fra stolen å si hallo og den døra han går ut fra er i en vinkel så det er vanskelig å få øyekontakt uten at jeg må være veldig rask med å snu hodet når han åpner døren.... 

Ja er det dødfødt å få noe kontakt med han eller har dere tips? 

Kan jeg trekke mer oppmerksomhet mot meg der jeg sitter på stolen langs veggen om jeg pynter meg mere og bruker parfyme og gjør litt mer ut av meg? 

Anonymkode: e7621...306

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig morsom og romantisk fortelling 😍 Kanskje du bare skal ta en råsjangs og si hei neste gang du ser ham og se hva som skjer?

Uansett, her har du åtte punktumer du kan bruke i teksten din ........

Alternativt stalke han på FB og sende en mld!

Anonymkode: d7fe3...a60

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Uansett, her har du åtte punktumer du kan bruke i teksten din ........

Hun sparte opp: 

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

uten at jeg må være veldig rask med å snu hodet når han åpner døren.... 

Her er noen kommaer fra meg,,,,,, 

Anonymkode: 5d024...df5

Skrevet

HAHAHA takk for en artig tilbakemelding og latter dere to 😍🤣 Akuratt det dere sier sa norsklæreren min alltid på skolen og! Skal ta det til meg så takk for påminner'n!

Skrev innlegget rett etter fysiotimen i dag hehe og innser nå at han må forbli eyecandy 😊

Anonymkode: e7621...306

Skrevet

Ikke la deg stoppe av komma og punktum. Kjør på! 

Anonymkode: adaff...3ab

Skrevet (endret)

Du må bare våge å prøve deg. Ikke gjøre noe ekstra fajs ut av det. Du har sett han flere ganger, og det er nok til si hei&halooo. Om han er "brenheit" så er han garantert vant med slik også. Veldig lite du har å tape her...

Endret av AnonymBruker 42
Skrevet

Legg han til på Facebook :) eller snap!

Anonymkode: 6f5a0...f89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...