Gå til innhold

Hvordan takle å være eneste hunk på kvinnearbeidsplass?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På jobben er det åtti prosent kvinner og mange av dem finner stadig på tynne unnskyldninger for å prate og ha meg med på møter. De leder ofte samtalen inn på noe ikke jobbrelatert, hva skal jeg i helgen, hvor bor jeg og sånt. Jeg prøver å gjøre en jobb og være ferdig kl 15, men de lar meg ikke! Må jeg gå på en potetgullkur og ikke trene mer resten av året så jeg blir mer som de andre gutta der?

Anonymkode: 47d3b...0b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har en ide. Vis dem denne tråden, så får de nok et mer realistisk syn på deg og lar deg være i fred :) Fra hunk til idiot.

Endret av sokrat
Skrevet

Det er da vanlig å småprate med kollegaer om hva de skal i helgen osv. Men om du blir holdt igjen på jobb lengre enn du får betalt for så snakker du med leder om mer lønn eller lærer deg å si fra at nå er arbeidsdagen over så hadet bra og takk for i dag.

Anonymkode: 906db...dd5

• Liker 1
Skrevet

Ta det opp med ledelsen om det ikke bedrer seg. Man skal slippe innpåslitne folk som trår over grensene når man er på jobb

Anonymkode: 20279...012

Skrevet
1 hour ago, sokrat said:

Jeg har en ide. Vis dem denne tråden, så får de nok et mer realistisk syn på deg og lar deg være i fred :) Fra hunk til idiot.

Prøvde. Men det medførte bare at jeg nå ble utnevnt til julebordskommiteen og konfransier og quizmaster og alle de ekstra tullemøtene det bringer.

Skrevet

Hvordan takle å være eneste hunk på kvinnearbeidsplass?

Det er hardt, men noen må jo ha den jobben...

Anonymkode: 96fd9...446

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

På jobben er det åtti prosent kvinner og mange av dem finner stadig på tynne unnskyldninger for å prate og ha meg med på møter. De leder ofte samtalen inn på noe ikke jobbrelatert, hva skal jeg i helgen, hvor bor jeg og sånt. Jeg prøver å gjøre en jobb og være ferdig kl 15, men de lar meg ikke! Må jeg gå på en potetgullkur og ikke trene mer resten av året så jeg blir mer som de andre gutta der?

Skjønner hvorfor de prater med deg, hehe. 🤭 du får vel bare gni det inn at du må jobbe, selv om det virker som en opplagt selvfølge for deg, men det er ikke alltid det for de andre! Du må begynne å bruke det magiske ordet opptatt. 😊 være en bizzi bee. 

Anonymkode: f7ca4...e9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...