Gå til innhold

Hvordan være sikker på at det er slimproppen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slimproppen min gikk for en uke siden, trodde jeg vertfall. Hadde hatt flere dager med mye vond korsrygg og mensmurringer, og så gikk det jeg trodde var slimproppen. Det var en svææææær slimklump som var geleaktig, gulhvit med litt lyserosa mini streker i. Den var på størrelse med rett under en lillefinger (bredden selvsagt større en bredden på lillefinger), så en svær klump! Det kom ingenting etter dette, smertene forsvant men de siste dagene har jeg fått litt og litt av dette slimet hver dag og idag fikk jeg enda en slimpropp som var like stor! Er slimproppen altså bare gigasvær og jeg opplever at den nå går i biter? Trodde virkelig den første var mer enn stor nok. Har en del modningstegn, h*n ligger langt nede etc. Er 39+0 idag, førstegangs. Hvordan kan jeg vite om det er slimproppen eller ei? Kan ikke skjønne at det ikke er det men skjønner ikke hvorfor det kommer så ekstremt mye.

Anonymkode: 04296...e62

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det dannes mer slim, slik at man kan «miste» slimproppen flere ganger! Det betyr ikke at fødselen er i gang eller nærme ☺️

Endret av yeti92
  • Liker 2
Skrevet

Slimproppen dannes kontinuerlig, så den kan gå flere ganger

Anonymkode: 70ad0...fbc

Skrevet

Slimproppen har null å niks å si om noe som helst 🤩

Anonymkode: 9b3fe...0c7

Skrevet

Du trenger ikke å vite det, det har ingen betydning. Den bygges opp på ny og kan gå flere ganger i løpet av svangerskapet. Du kommer jo til å føde snart uansett.

Anonymkode: 7e9e4...44a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...