AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #1 Del Skrevet 30. november 2022 Kjæresten min har sikkert nesten 30 grader på badet når tørketrommelen er på. Jeg har linser, sminke og hudpleie der, og ser ikke for meg at det er bra for noen av delene. Noen som vet? Anonymkode: b26e4...f23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #2 Del Skrevet 30. november 2022 Jeg ville aldri hatt sminke på badet. Hudpleie er stort sett bedre pakket og brukes opp fortere, så ikke like bekymret der. Kommer litt an på hvor mye fukt det blir, og hvor bra vifte. Anonymkode: d1f98...2e9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #3 Del Skrevet 30. november 2022 Det meste av hudpleie, sminke, etc, skal ikke oppbevares over normal romtemperatur. Om det til stadighet er 30 grader, kan du risikere at produktene forringes. Er jo bare å ha det i et annet rom? Anonymkode: e0d00...dc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silkedyne Skrevet 30. november 2022 #4 Del Skrevet 30. november 2022 Har aldri tenkt over at det skal ha noe å si for linser men det har det sikkert. Jeg har hudpleie som jeg ikke bruker daglig i kjøleskapet eller i skuff på soverommet men serum og kremer jeg bruker fast står på badet. Interessant tråd og spennende å se hvordan andre gjør det! Vet jo at temperatur, fukt og lys kan påvirke produktene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 30. november 2022 #5 Del Skrevet 30. november 2022 Litt avsporing, men husk at legemidler heller ikke bør oppbevares over vanlig romtemperatur. Mange har jo slikt på badet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #6 Del Skrevet 30. november 2022 Jeg oppbevarer alt av hudpleie og sminke på soverommet, bortsett fra ansiktsrens; de står på badet. Badet blir nok i varmeste laget for kremer og serum. Anonymkode: f5c53...892 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå