Gå til innhold

Hva tenker du om å melde baby inn i supporterklubben til Liverpool?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det feil å tvinge barnet til å heie på er bestemt lag? At barnet bør bli gammelt nok til å bestemme selv?

Eller er det litt som dåp, at man bare gjør det uansett. 

Anonymkode: ee419...da7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Omsorgssvikt.

Anonymkode: a9624...e0a

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Hahaha, det tenker jeg er veldig uskyldig faktisk. Så lenge kontingentet ikke tas fra barnetrygd 😄

Anonymkode: eac53...27a

• Liker 1
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Nei, er jo ikke garantert ungen vil være Liverpool supporter og heller ikke sikkert ungen vil like fotball. 

Skrevet

Tenker det er mye mer uskyldig enn dåp, så hvis begge foreldrene er for, så må da det være greit. 

Skrevet (endret)

Stakkars barn; takk og lov for at faren min ikke er lidenskapelig fotballsupporter.

Dersom barndomsminnene mine hadde sett slik ut, hadde jeg seriøst overveid å bli astronaut for å sikre meg plass på første ferd til Mars eller en annen utenomjordisk planet ...

Bsl9P3tIAAAdgyF.jpg

Endret av - Brian
  • Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Du spør etter svar og svaret er NEI!

Anonymkode: 88075...a22

• Liker 1
Skrevet (endret)

Min niese ble født det året Brann vant gull og fikk da en gulldrakt av sin Brann-heiende far. De bor ikke lenger i Bergen, men hun sier at hun heier på Brann og så får de andre heie på laget i byen hennes søsken er født i. Hun har altså bare gode minner med det bildet hun ser på i fotoalbumet. Det kan være så forskjellig. Kanskje medlemskap ikke er det riktige, men en drakt er bedre!

Endret av sofie777
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Fotball er så fullt av hat og er en så stygg "idrett" at jeg mener det er omsorgssvikt.

Anonymkode: 36bab...ff2

Skrevet

Jeg ser ikke helt poenget med å melde inn en baby, men så lenge man ikke nekter barnet å melde seg ut dersom det ønsker det senere, kan jeg ikke skjønne at det skal være så farlig heller. 

Anonymkode: d8255...4c3

• Liker 1
Skrevet

Det er vel ganske uskyldig egentlig. Men at disse fotballidioter faktisk finner damer som er villige til å få barn med de - vel vitende om at ungen skal hete Ynwa og være medlem i supporterklubben fra dag 1, det forstår jeg ikke helt 😅

Anonymkode: 16ce3...0cf

Skrevet

Akkurat Liverpool hadde jeg ikke meldt babyen inn i. Men her kunne en baby lett blitt meldt inn i den lokale fotballklubben.

Anonymkode: a765e...c8f

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.11.2022 den 13.48):

Er det feil å tvinge barnet til å heie på er bestemt lag? At barnet bør bli gammelt nok til å bestemme selv?

ser ikke problemet ,meldte min inn i chelsea ved 3 måneder alder, hn er snart 10 nå, hn heier på City, men synes det er gøy og få chelsea ting og liker dem,selvom hn heier på city

Skrevet

Bare de ikke kaller ungen ynwa er det vel greit 

Anonymkode: dbfc6...f91

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.11.2022 den 13.48):

Nei. United!

Anonymkode: b5e93...0a6

• Hjerte 1
Skrevet

Som med religion mener jeg barnet kan melde seg inn når det er voksent nok til å ta en informert avgjørelse selv.

Anonymkode: f38b7...fc8

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Selvfølgelig🤩

Liverpool er jo det beste laget❤️

Tenk når barnet blir så stort at han/hun kan si at «jeg fikk LFC inn med morsmelka»😄

Du legger et godt grunnlag😊

YNWA❤️

Anonymkode: 22316...039

Skrevet

Veldig utenkelig i min omgangskrets, helt innenfor i andre. 

Anonymkode: 91dc6...28a

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.11.2022 den 15.29):

Fotball er så fullt av hat og er en så stygg "idrett" at jeg mener det er omsorgssvikt.

Anonymkode: 36bab...ff2

😂

Anonymkode: 878ba...bb5

Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Selvfølgelig🤩

Liverpool er jo det beste laget❤️

Tenk når barnet blir så stort at han/hun kan si at «jeg fikk LFC inn med morsmelka»😄

Du legger et godt grunnlag😊

YNWA❤️

Anonymkode: 22316...039

NEI!!

ManU for life!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...