AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #1 Skrevet 30. november 2022 Hei er i uke 22. Når jeg gikk hjem fra jobb(barnehage, småbarnsavdeling) i går hadde jeg så smerter i magen. Måtte ta flere pauser på vei hjem og brukte 30 min på en 10 min gå tur. Var som en stikkende smerte og magen ble helt hard. Har hatt dette et par ganger før når jeg har vært skikkelig sliten (mye løft). Men ble litt bekymret i går da det virket mye verre og lurer på hva dette kan være? Er det noen som har hatt lignende smerter og vet hva det kan være? jeg har sendt melding til legekontoret. Lurer bare på andres erfaringer Anonymkode: 8b6a6...79d
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #2 Skrevet 30. november 2022 Kan det være kynnere? Anonymkode: 3b7b7...b2d
RockyRose Skrevet 30. november 2022 #3 Skrevet 30. november 2022 Høyres ut som kynnera. Går det over når du slappar av?
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #4 Skrevet 30. november 2022 Er nok kynnere, hvert fall hvis det går over når du slapper av Anonymkode: 06543...a30
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #5 Skrevet 30. november 2022 Ja kjenner ingenting når jeg slapper av Anonymkode: 8b6a6...79d
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #6 Skrevet 30. november 2022 Ville bedt om en kontroll av livmorhalsen! Så vonde skal ikke kynnere være. Trodde selv at slike vonde kynnere var helt normale, selv om jeg måtte sette meg ned på vei hjem fra jobb. Fødte i uke 29. Hør på kroppen din, ta det roligere! Anonymkode: bcca9...0b3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #7 Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ville bedt om en kontroll av livmorhalsen! Så vonde skal ikke kynnere være. Trodde selv at slike vonde kynnere var helt normale, selv om jeg måtte sette meg ned på vei hjem fra jobb. Fødte i uke 29. Hør på kroppen din, ta det roligere! Anonymkode: bcca9...0b3 Oi! Hadde du også konstante smerter nederst i magen? Skulle ut og gå i dag også og gjør mest vondt på venstre side og bak i ryggen. Anonymkode: 8b6a6...79d
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #8 Skrevet 30. november 2022 Tenker at om du opplever plutselig nye smerter i mage/underliv. Som ikke du vet hva skyldes mens du er gravid. Så mener jeg du burde kontakte fastlege/jordmor eller føden, så får de vurdere. Også eventuelt inn for en sjekk. I bestefall er alt bra. Og du får dra hjem igjen. I verstefall er det noe komplikasjoner. Så du trenger videre sjekk og eventuelt tiltak. Du er såpass langt på vei. At du kan kontakte føden direkte nå. Anonymkode: 6b2fa...8c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå