AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #21 Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ok. Deg om det. Kleint ja, skape konflikter nei. Men hvem bryr seg om kleinhet når man sitter med mye vondere følelser enn det! Anonymkode: 2422e...d41 Det blir for «desperat» i mangel av et bedre ord, Ts her forresten. Vil ikke sette meg selv i en slik desperasjon, det må finnes bedre løsninger,håper jeg.. Han vet hva jeg føler, Og Han vet hva jeg kjenner på..så får se om vi får snakket mere om det når barna er lagt. Han vet at jeg ønsker kun sannheten, uansett hvordan den er. Han vet ikke at jeg ikke blir å tigi-akkurat den holder jeg på litt til-men han kjenner meg samtidig bedre enn alle andre og vet nok av skoavtrykket mitt vil sette merker i ræva på han om han klarer å være ærlig med meg🤷♀️ Anonymkode: 60eab...f6a 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #22 Skrevet 30. november 2022 Hvis du vil finne ut av det må det harde metoder til. Vet hvordan det er med disse IT folka. Du kan spore bilen, leie privatdetektiv eller følge etter ham selv. Anonymkode: eaf05...4b8 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #23 Skrevet 30. november 2022 Merkelig at du er klar til å tilgi uten engang å vite hvordan utroskapet hans evt har vært. ( Det er jo ikke sikkert er tilfelle heller da) ❤ Men , om er mange kvinner ,langvarig forhold, kjøpt sex.. Du er uansett forbedre på å tilgi, pga fasaden? Jeg blir bare litt nysgjerrig, gjør ikke det vondt om mannen har løyet og vært intime med andre kvinner? Jeg personlig hadde ikke tilgitt noe sånt, 20 års samliv, barn og alt. Men, for meg så er det største sviket da. Men , forstår ikke det er for deg. Men , du gjør jo det som er riktig for deg, men er det da greit han evt forsetter med andre kvinner, bare han ikke skjuler det for deg? Anonymkode: 64641...329 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #24 Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Merkelig at du er klar til å tilgi uten engang å vite hvordan utroskapet hans evt har vært. ( Det er jo ikke sikkert er tilfelle heller da) ❤ Men , om er mange kvinner ,langvarig forhold, kjøpt sex.. Du er uansett forbedre på å tilgi, pga fasaden? Jeg blir bare litt nysgjerrig, gjør ikke det vondt om mannen har løyet og vært intime med andre kvinner? Jeg personlig hadde ikke tilgitt noe sånt, 20 års samliv, barn og alt. Men, for meg så er det største sviket da. Men , forstår ikke det er for deg. Men , du gjør jo det som er riktig for deg, men er det da greit han evt forsetter med andre kvinner, bare han ikke skjuler det for deg? Anonymkode: 64641...329 Mhm, på disse to månedene hvor noe har føltes galt har jeg gått igjennom hundre ulike senariorer i hode mitt. Enn om, hva om.. Jeg tilgir ingen form for utroskap. Vet ikke hvor du har lest noe annet?!?! Fasaden , hvor har du lest noe om den? Jeg gir vel blanke i fasaden! Min omgangskrets bryr seg ikke om fasader, hva andre mener har jeg aldri brydd meg om egentlig. Så hvor henter du alt de skriver om? Det har iallefall ikke jeg skrevet! Ts Anonymkode: 60eab...f6a 3 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #25 Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Det blir for «desperat» i mangel av et bedre ord, Ts her forresten. Vil ikke sette meg selv i en slik desperasjon, det må finnes bedre løsninger,håper jeg.. Han vet hva jeg føler, Og Han vet hva jeg kjenner på..så får se om vi får snakket mere om det når barna er lagt. Han vet at jeg ønsker kun sannheten, uansett hvordan den er. Han vet ikke at jeg ikke blir å tigi-akkurat den holder jeg på litt til-men han kjenner meg samtidig bedre enn alle andre og vet nok av skoavtrykket mitt vil sette merker i ræva på han om han klarer å være ærlig med meg🤷♀️ Anonymkode: 60eab...f6a Sjeldent man innrømmer utroskap, så jeg syntes du håper litt vel for mye her. De fleste innrømmer ikke utroskap når de blir fersket engang!! Jeg vet det er mange som leier inn privatetterforsker, var en artikkel om det i tv2 i fjor. Du kan også spore opp bilen hans, kjøpe GPS eller på andre måter Anonymkode: 37ab2...d90 3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #26 Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Sjeldent man innrømmer utroskap, så jeg syntes du håper litt vel for mye her. De fleste innrømmer ikke utroskap når de blir fersket engang!! Jeg vet det er mange som leier inn privatetterforsker, var en artikkel om det i tv2 i fjor. Du kan også spore opp bilen hans, kjøpe GPS eller på andre måter Anonymkode: 37ab2...d90 Ja, vet.. men hadde håpet på ærlighet.. mulig som du sier så håper jeg noe uoppnåelig🤷♀️Ja, var ei som tipset om det tidligere, er inne på nett å leser om «slike dingser» as we speak:) ts Anonymkode: 60eab...f6a
Anonymjet Skrevet 30. november 2022 #27 Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Ja, vet.. men hadde håpet på ærlighet.. mulig som du sier så håper jeg noe uoppnåelig🤷♀️Ja, var ei som tipset om det tidligere, er inne på nett å leser om «slike dingser» as we speak:) ts Anonymkode: 60eab...f6a Lei en privat etterforsker, det gjorde jeg. Fikk alle svarene rett i hånda med alt av bevis. du finner han på snap og facebook. Han hjelper deg. Ikke veldig dyrt heller, med tanke på hva man får oppnådd med det. søk opp Etterforskern. Håper du finner ut av det, gå rundt sånn er bare å pine seg selv. ❤️❤️ 4 1 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #28 Skrevet 30. november 2022 Kan være han bare er forelsket i noen andre uten at det har skjedd noe, sånt skjer jo i lengre forhold. Du får prøve å vanne gresset 🙂 Anonymkode: 318bd...d7d 2 1
NiceOrNothing Skrevet 30. november 2022 #29 Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sier ingenting-jeg har ikke spurt om de heller. Jeg tar ikke kontakt, iallefall ikke via fb. Enig med deg ang intuisjon, det er derfor jeg ikke finner fred-men finner bare ikke ut av hvor skoen trykker. Anonymkode: 60eab...f6a Ifølge forskning har intuisjon vår rett i 99% av tilfellene . Så NOE er det nok . Men kan det være noe annet enn utroskap ? Er han f eks syk , føler seg mer sliten , førtiårs- krisen og analyserer livet sitt . Lei av jobben sin? Bekymret for sine foreldre / søsken ? .økonomi . Det kan være mye forskjellig som gjør at man blir fraværende . 3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #30 Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Kan være han bare er forelsket i noen andre uten at det har skjedd noe, sånt skjer jo i lengre forhold. Du får prøve å vanne gresset 🙂 Anonymkode: 318bd...d7d Jeg ville syns det var ille nok om partneren min var forelsket I en annen. Forelsket er verre enn utroskap uten følelser som bare er sex mener jeg. Ville ikke sagt, "bare forelsket". Anonymkode: 37733...e79 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #31 Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ville syns det var ille nok om partneren min var forelsket I en annen. Forelsket er verre enn utroskap uten følelser som bare er sex mener jeg. Ville ikke sagt, "bare forelsket". Anonymkode: 37733...e79 Er jo grader av å være betatt/forelsket og da, og en må nesten regne med at det kan skje i løpet av et langt forhold kan skje. Jeg er ikke helt enig med deg, jeg hadde hatt større problemer med utroskap enn en liten forelskelse som en ikke handlet på. Anonymkode: 318bd...d7d 4 2
Rosa Dartle Skrevet 30. november 2022 #32 Skrevet 30. november 2022 Blizz1 skrev (5 timer siden): Du må jo bare forlate han. Om han er utro eller ikke har ingen betydning så lenge du ikke stoler på han, du kommer jo aldri til å slutte å tvile. Rart han ikke har gått allerede etter alle beskyldningene. Jeg tror veldig mange av oss ikke tenker sånn etter noen år sammen. Som andre skriver står det for mye på spill. Jeg vet ikke.. Det hadde vært jævlig om mannen min hadde hatt sex med noen andre. Men det er mye verre å bli lurt, eller hvis andre skulle visst om utroskapen og ikke jeg, en form for tap av ære og å tape ansikt. I tillegg til sviket, lureriet og løgnene. Kan godt hende jeg hadde godtatt at han hadde hatt sex med andre gjennom kommunikasjon og en ordentlig avtale, men svik og løgner ville jeg ikke godtatt. Jeg hadde faktisk gått for privatetterforsker om jeg hadde mistanke. Alle kvinner er sikkert ikke som meg, men tror mange av oss ønsker å vite og heller vil ta et valg deretter. 4
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #33 Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Er jo grader av å være betatt/forelsket og da, og en må nesten regne med at det kan skje i løpet av et langt forhold kan skje. Jeg er ikke helt enig med deg, jeg hadde hatt større problemer med utroskap enn en liten forelskelse som en ikke handlet på. Anonymkode: 318bd...d7d Ja, som du sier det er grader av forelskelse. Anonymkode: 37733...e79
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #34 Skrevet 30. november 2022 NiceOrNothing skrev (52 minutter siden): Ifølge forskning har intuisjon vår rett i 99% av tilfellene . Så NOE er det nok . Men kan det være noe annet enn utroskap ? Er han f eks syk , føler seg mer sliten , førtiårs- krisen og analyserer livet sitt . Lei av jobben sin? Bekymret for sine foreldre / søsken ? .økonomi . Det kan være mye forskjellig som gjør at man blir fraværende . Har gått igjennom hele listen flere ganger, det er derfor jeg mistanker utroskap- for det er ikke noe annet og akkurat dette med magefølelsen og intuisjon har alltid stemt på meg. Jeg har brukt tid på dette, ikke noe som har dukket opp den siste uken, men så er det de å finne den rette knappen 🥺 Anonymkode: 60eab...f6a 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #35 Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Har gått igjennom hele listen flere ganger, det er derfor jeg mistanker utroskap- for det er ikke noe annet og akkurat dette med magefølelsen og intuisjon har alltid stemt på meg. Jeg har brukt tid på dette, ikke noe som har dukket opp den siste uken, men så er det de å finne den rette knappen 🥺 Anonymkode: 60eab...f6a Han er nok utro, du må bare finne ut hvordan du skal avdekke det. Skal dere snakke sammen i kveld? Anonymkode: 8f10d...14e
NiceOrNothing Skrevet 30. november 2022 #36 Skrevet 30. november 2022 (endret) AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Har gått igjennom hele listen flere ganger, det er derfor jeg mistanker utroskap- for det er ikke noe annet og akkurat dette med magefølelsen og intuisjon har alltid stemt på meg. Jeg har brukt tid på dette, ikke noe som har dukket opp den siste uken, men så er det de å finne den rette knappen 🥺 Anonymkode: 60eab...f6a Hadde nok vurdert sterkt å sette privatetterforsker på saken . For å enten få bekreftet eller avkreftet din magefølelse . Usikkerhet er noe dritt . Btw hvordan forholder han seg til din usikkerhet ? Hva om du bare sa rett ut : jeg tror du er utro . Endret 30. november 2022 av NiceOrNothing 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #37 Skrevet 30. november 2022 Før vi tar helt av med privatetterforsker, hvilke tegn har du merket? Anonymkode: 318bd...d7d 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #38 Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Før vi tar helt av med privatetterforsker, hvilke tegn har du merket? Anonymkode: 318bd...d7d De første var dette med telefonen..hadde den med seg overalt, tok dette opp med han, og tlf lå etter dette «overalt» igjen. Han har klokke - no fancy greier, og tror nå at alt av varslinger kommer på den-ikke på tlf. sitter veldig mye på kontoret og jobber , men igjen -de har mye å gjøre. IT mann-jeg vil aldri finne noe på tlf eller pc. Distansen mellom oss- de er noe der -noe med måten han er på..som jeg ikke klarer å sette fingeren på, de er denne følelsen. Nå har vi aldri vært mistenksomme på hverandre noen veier, levd veldig fritt begge to-nå får jeg angst når han skal ut med middag o.l med jobben. Noe jeg aldri har kjent på på nesten 20 år.. Alltid kysset hverandre hver morgen, når vi sees igjen- de «glemmer» han ofte for tiden. Sex har vi,kanskje ikke like ofte som tidligere..mye også pga mine følelser i det som er nevnt ovenfor.. Uten at noen skal sette en diagnose på meg så føler jeg nesten at jeg får litt «noia» - og vil påpeke at jeg psykisk er fullstendig oppegående, og sliter heller ikke med vrangforestillinger,men jeg kjenner denne mannen så godt at jeg vet når noe ikke er som det stemmer..( han drikker ikke i skjul, gambler eller har andre økonomiske problemer- hele lista er gjennomgått..) Han vet alt dette- han vet jeg føler og «tror» jeg er sur. Er fan ikke sur, har vondt langt inne i sjelen og bygger meg opp til at han skal klare å fortelle sannheten, for noe er det han ikke har fortalt. Nå er det litt slik at han gjør alt han kan for meg, behandler meg som en dronning- men de er jo for pokker ikke det jeg vil..men tenåringene svirrer rundt oss så umulig å få frem så mye:/ Anonymkode: 60eab...f6a 1 9
Hensatt Skrevet 30. november 2022 #39 Skrevet 30. november 2022 For meg høres det ut som problemet like godt kan ligge hos deg. Hva om han oppfører seg slik fordi du driver og mistror han og dermed skaper denne avstanden.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #40 Skrevet 30. november 2022 Blizz1 skrev (26 minutter siden): For meg høres det ut som problemet like godt kan ligge hos deg. Hva om han oppfører seg slik fordi du driver og mistror han og dermed skaper denne avstanden. Det er jo litt med kvinners syvende sans når det gjelder utroskap også. Jeg har mistenkt det to ganger. Begge gangene hadde jeg rett. Man trenger nesten ikke å se/finne spor engang. Det er bare intuisjon. Anonymkode: f4aa4...7ee 7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå