Gå til innhold

Mistanke om utroskap

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du må få ut spesifikk telefonlogg fra der han har operatør. Husker ikke hva dette heter. Men selvom han sletter alle sms og ut/inngående samtaler, så vil de stå på den listen. Der kan du sjekke om det er et speiselt nr som går igjen eller et nr som er sendt masse sms til..

Anonymkode: 220ea...3e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Du må få ut spesifikk telefonlogg fra der han har operatør. Husker ikke hva dette heter. Men selvom han sletter alle sms og ut/inngående samtaler, så vil de stå på den listen. Der kan du sjekke om det er et speiselt nr som går igjen eller et nr som er sendt masse sms til..

Tror nok ærlig talt at i 2022 er det få som sitter å tekster med folk, og hvertfall folk man eventuelt er utro med. 

Har ca. null tekstmeldinger med andre enn eldre folk på min tlf. Her går det i andre medier når det kommer til kommunikasjon. Men det går jo an å sjekke selvfølgelig, men ikke nødvendigvis slik at det gir noen tydelige svar. 

Anonymkode: c06a8...370

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis jeg er utro, så er jeg ikke utro med Olga (73) fra Elverum.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Godt forslag. Der vises samtaler inn og ut også. 

Anonymkode: eaf05...4b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er jo litt med kvinners syvende sans når det gjelder utroskap også. Jeg har mistenkt det to ganger. Begge gangene hadde jeg rett. Man trenger nesten ikke å se/finne spor engang. Det er bare intuisjon.

Anonymkode: f4aa4...7ee

Hvordan fikk du rett? Hva fant du ut? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, desto mer du tar opp dette med mannen din, desto mer på vakt blir han. Og han passer grundig på at alt skal virke normalt.

Jeg hadde gode venner som observerte (tilfeldig) mannen min sammen med en annen dame, og varslet meg. I ditt tilfelle, der han er veldig på vakt fordi han vet at du allerede er mistenksom, ville jeg ikke ha snakket mer om det (når han vet at du ikke har bevis for det, vil han bare nekte), og så ville jeg ha engasjert en privatetterforsker.

Å gå og gruble på dette, vil til slutt gå ut over helsen din. Du må få klarhet i om magefølelsen din stemmer.

Jeg gikk også en god stund med denne ubestemmelige, ubehagelige følelsen av at noe var galt. Det var mindre nærhet, mer irritasjon (sikkert på grunn av dårlig samvittighet), og han var ofte stresset. Vi trener en del begge to, men han ble plutselig veldig opptatt av masse fjellturer som han dro på alene når jeg var på jobb og ikke kunne bli med. Skjønte etterpå at han antagelig ikke hadde vært alene... 

Først når jeg ville flytte ut, landet han. Da skulle alt bli bra igjen. Men sånn blir det jo aldri. Jeg skilte meg.

Anonymkode: 5f45b...aa8

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NiceOrNothing skrev (11 timer siden):

Ifølge forskning har intuisjon vår rett i 99% av tilfellene . Så NOE er det nok .

Har du lenker til denne forskningen? Jeg synes dette var et fascinerende høyt tall. 
På forhånd takk!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvordan fikk du rett? Hva fant du ut? 

Kjæreste 1: Den ene gangen fant jeg en sms. Det var ei jente han hadde møtt på fest gjennom en kompis. Fant det ut da jeg sjekket telefonen hans etter han hadde sovnet etter sex med meg 🙈 Gjorde det slutt.

Kjæreste 2: Jeg hadde en dårlig følelse etter at vi hadde vært sammen i sånn 10 år, men klarte ikke å finne ut noe selv. Sjekket alt av logger osv. Helt fånyttes. En dag får jeg sms av mannen til en kollega av kjæresten min. Han har funnet bevis for at de har vært utro. Han var sånn IT-fyr, så han hadde greid å hente ut eller overvåke noe greier pga mistanke. Jeg skjønte ikke så mye av det, jeg hadde ikke fått det til. 

Anonymkode: f4aa4...7ee

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå inn på de siste emojiene han har brukt,  ikke sikkert det er mulig å slette eller at han har tenkt på det. Hvis du finner hjerter og han ikke pleier å skrive det til deg, så har du ett bevis.

Gå også inn på hvilke apper som har brukt av batteriet hans, så får du en pekepinn på hvilke han bruker.

Hilsen nyskilt og tidligere utro dame

Anonymkode: 82bda...361

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt min kjæreste i å chatte med andre på nett (snap, Messenger av det jeg vet), og vi har hatt en tøff periode på grunn av dette. Han påstår nå at alt hat kommet på bordet, og at jeg vet om absolutt alt som har skjedd. Han lover at det ikke skal skje igjen, men jeg har en fryktelig dårlig magefølelse. 
Alt på telefonen er selvfølgelig slettet, og jeg vil tro fortløpende kontrakt slettes omgående, så jeg kan jo se på den når jeg vil. Men jeg har altså en syden følelse av at det fortsatt skjules noe, og jeg får ikke ro.

Ser et tips om at batteri kan sjekkes for hvilke app’er som er brukt, det skal jeg teste. 
Men er det noe annet sted på tlf jeg burde lete for å få svar? 

Anonymkode: 7eeb3...de0

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan prøve å dele noe og se hvem som kommer først som forslag til hvem som skal deles med?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du kan prøve å dele noe og se hvem som kommer først som forslag til hvem som skal deles med?

Nå skjønte jeg ikke helt hva du mente? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Nå skjønte jeg ikke helt hva du mente? 

På iphone kan du trykke på noe for å dele et bilde eller en link eller hva som helst og da dukker det opp forslag til deling, både fra snapchat, meldinger, messenger osv. Da dukker de som man har hyppigst kontakt med opp :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Jeg har tatt min kjæreste i å chatte med andre på nett (snap, Messenger av det jeg vet), og vi har hatt en tøff periode på grunn av dette. Han påstår nå at alt hat kommet på bordet, og at jeg vet om absolutt alt som har skjedd. Han lover at det ikke skal skje igjen, men jeg har en fryktelig dårlig magefølelse. 
Alt på telefonen er selvfølgelig slettet, og jeg vil tro fortløpende kontrakt slettes omgående, så jeg kan jo se på den når jeg vil. Men jeg har altså en syden følelse av at det fortsatt skjules noe, og jeg får ikke ro.

Ser et tips om at batteri kan sjekkes for hvilke app’er som er brukt, det skal jeg teste. 
Men er det noe annet sted på tlf jeg burde lete for å få svar? 

Anonymkode: 

Ville ikke stolt på han nei. Er dere gift?

Anonymkode: e5faf...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

På iphone kan du trykke på noe for å dele et bilde eller en link eller hva som helst og da dukker det opp forslag til deling, både fra snapchat, meldinger, messenger osv. Da dukker de som man har hyppigst kontakt med opp :) 

Aha, selvfølgelig 😊 Det har jeg faktisk aldri tenkt på, men det skal jeg gjøre. Vet du noe om man kan finne igjen slettede Messenger-meldinger? Eller hvordan det fungerer med hemmelig samtale? 
Hater å være detektiv, men greier ikke å finne ro. Og skulle jeg ta han i en eneste løgn til så er det over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ville ikke stolt på han nei. Er dere gift?

Anonymkode: e5faf...3d6

Nei, vi er kun kjærester. Han påstår dyrt og hellig at han har skjerpa seg, at han vil være en god mann osv. Men som du skjønner så er jeg veldig i tvil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Her er der jo bare ett problem og det er deg!

Anonymkode: e00ed...0ce

Hvem? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Aha, selvfølgelig 😊 Det har jeg faktisk aldri tenkt på, men det skal jeg gjøre. Vet du noe om man kan finne igjen slettede Messenger-meldinger? Eller hvordan det fungerer med hemmelig samtale? 
Hater å være detektiv, men greier ikke å finne ro. Og skulle jeg ta han i en eneste løgn til så er det over. 

Kanskje på arkiverte? Aner ikke.

Men om man sletter samtaler på snapchat kommer de fortsatt opp på topplister eller på lista over sist sendte. Man kan gå inn på samtalen med noen på snap manuelt selv om de er sletta fra "fremsiden" eller hva jeg skal kalle det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor mistenker du akkurat utroskap? Du er helt sikker på at det ikke er problemer med økonomi? Noe han har rotet fryktelig til? Vet du skriver at du har gått igjennom akkurat det punktet, men det er likevel umulig for deg å vite så lenge du ikke har hans bankID.

(Grunnen til at jeg spør om det er at jeg vet selv hvor jævlig dette er, prøve å skjule at man har rotet det til og hvor mislykket og skamfull man føler seg. Jeg ble veldig rar og distansert mot min mann da jeg hadde en sånn periode. Ble helt borte mentalt. Og passet på mobilen, da det alltid tikket inn sms eller ringte fra kreditorer. 🙄)

Anonymkode: 7bf83...a42

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...