Gå til innhold

Mistanke om utroskap

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Levd sammen i 20 år, fantastisk fyr,fantastisk pappa.. har ikke noe vondt å si om han, kjenner han så godt, og  har en mistanke om at noe er galt.. kan bare ikke sette fingeren på hva det er. Han er konfrontert med det flere ganger, og bedyrer  sin uskyld og skjønner ikke hva jeg mener eller snakker om. Men noe er det..Hva pokker gjør jeg? 
Det er noe med distansen mellom oss som skurrer, han jobber mye, et par nye venninner på fb jeg ikke vet hvem er. I alke disse årene har jeg aldri slitt med slike tanker, han har heller aldri gitt meg grunn til det. Ny jobb i ny by for 2 år siden. Han har gitt meg «lov» til å gå gjennom tlf hans osv men liten vits-han jobber innenfor telefon/data og hacking-jeg vil ikke finne noe der. 
Føler meg nesten paranoid-men det er denne magefølelsen.. Hva gjør jeg? 

Anonymkode: 60eab...f6a

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Privatdetektiv? Jeg har tenkt på det selv. Er også sammen med en IT-fyr som alltid ville greid å skjule spor. Jeg ville ikke hatt sjanse til å finne noe. Når den utryggheten først har kommet, ville jeg laget en plan. Så må man gjøre alt for å finne ut av det. Og om man ikke finner noe; legge bort alle tankene om det og se framover.

Anonymkode: f4aa4...7ee

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Privatdetektiv? Jeg har tenkt på det selv. Er også sammen med en IT-fyr som alltid ville greid å skjule spor. Jeg ville ikke hatt sjanse til å finne noe. Når den utryggheten først har kommet, ville jeg laget en plan. Så må man gjøre alt for å finne ut av det. Og om man ikke finner noe; legge bort alle tankene om det og se framover.

Anonymkode: f4aa4...7ee

Ts her . Har faktisk vært inne på tanken, men det føles så «desperat» å gjøre noe sånt.. men klarer samtidig ikke å finne Roen å ser etter «spor» på han hele tiden og overAnalyserer. Føler meg skikkelig dum! 

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjekk Mail, vipps, meldinger, og diverse spill han evt han på tlf sin, som kan ha chatte funksjoner. Har hørt om menn som har holdt kontakten med elskerinne via vipps osv. Han han endret væremåten sin? Min mann begynte å trene, og det har han aldri gjort før eller siden, han tok av alle varslingene på tlf sin, han voktet tlf og tok den med overalt og hadde den aldri ute sv synet, han tok bedre vare på seg selv. Han dro på butikken osv når han visste at elskerinnen var der, han jobbet mye overtid, og han jobbet i nabo byen 😕 Vi er skilt i dag. Lykke til ts

Anonymkode: a58be...649

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Skjekk Mail, vipps, meldinger, og diverse spill han evt han på tlf sin, som kan ha chatte funksjoner. Har hørt om menn som har holdt kontakten med elskerinne via vipps osv. Han han endret væremåten sin? Min mann begynte å trene, og det har han aldri gjort før eller siden, han tok av alle varslingene på tlf sin, han voktet tlf og tok den med overalt og hadde den aldri ute sv synet, han tok bedre vare på seg selv. Han dro på butikken osv når han visste at elskerinnen var der, han jobbet mye overtid, og han jobbet i nabo byen 😕 Vi er skilt i dag. Lykke til ts

Anonymkode: a58be...649

Trening har han begynt med, men de har jeg og..det bare ER noe.. telefonen voktet han slik du sier, helt til jeg tok det opp. Han får alle varslingene på en klokke, og kan slå av varslingene på tlf.. hjelper lite.. nå ligger tlf å slenger rundt omkring igjen, men tenker varslingene er av? Klokken lyser noen ganger natterstid, han sier de er puls/søvnregistrering  Han vet alt om mine «paranoide» følelser, og har bare bedt om ærlighet og respekt om han har gjort/gjør noe galt, slik at livet og samarbeidet for våre barn blir lettere i årene fremover. Tok det land tid før du oppdaget noe? 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med distanse merket jeg også, og trodde det skyldtes mye sykdom i familien på det tidspunktet,  samt 40 års krise. Det var et pågående forhold, som jeg først fant ut av 3 år senere. 

Anonymkode: 5587b...5d6

• Liker 6
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mye betyr et lite sidesprang etter 20 år? Har du vurdert det, TS?

Hva med deg selv? Blir du fristet?

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo bare forlate han. Om han er utro eller ikke har ingen betydning så lenge du ikke stoler på han, du kommer jo aldri til å slutte å tvile. Rart han ikke har gått allerede etter alle beskyldningene.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snok1 skrev (4 minutter siden):

Hvor mye betyr et lite sidesprang etter 20 år? Har du vurdert det, TS?

Hva med deg selv? Blir du fristet?

Nei..egentlig ikke. Det står for mye på spill, spiller ikke rulett med familielivet. Da måtte det vært en enighet om det. Vil si de betyr at jeg ikke kan leve i lag med han mer da jeg vet jeg vil klare å legge det bak meg. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blizz1 skrev (2 minutter siden):

Du må jo bare forlate han. Om han er utro eller ikke har ingen betydning så lenge du ikke stoler på han, du kommer jo aldri til å slutte å tvile. Rart han ikke har gått allerede etter alle beskyldningene.

Han har hatt de over seg i 2 til 3 måneder, såpass må tåles etter 20 år. Har aldri tvilt på han inntil nå, så ro inn årene og kom med noe konstruktivt eller TI. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du finne ut hvem de to kvinnene på FB er? På den andre siden så hadde han nok ikke lagt de til på FB, om han hadde noe å skjule.
Bra du har snakket med han. Tenker at du må stole på han og prøve å legge dette fra deg. Om distansen mellom dere forblir eller øker, så kan parterapi være en hjelp

Anonymkode: 7de2b...59c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Kan du finne ut hvem de to kvinnene på FB er? På den andre siden så hadde han nok ikke lagt de til på FB, om han hadde noe å skjule.
Bra du har snakket med han. Tenker at du må stole på han og prøve å legge dette fra deg. Om distansen mellom dere forblir eller øker, så kan parterapi være en hjelp

Anonymkode: 7de2b...59c

Nei, du sier noe der..Godt poeng. Så langt har jeg ikke tenkt, dette med å legge de som venn på fb altså. 
Tenker vel å jeg må det, prøve å legge paranoiaen bort å se fremover å se hvor de fører oss:) takk for ditt innspill🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier han om disse nye venninnene da? Eventuelt så kan du jo kontakte dem direkte å spørre også. 

Kvinnelig intuisjon tar sjelden feil, vi vet når noe ikke stemmer..

Anonymkode: 2422e...d41

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva sier han om disse nye venninnene da? Eventuelt så kan du jo kontakte dem direkte å spørre også. 

Akkurat det å kontakte noen direkte uten et snev av bevis/holdepunkter, er virkelig lavmål. Kan skape STORE konflikter om det ikke er noe. Og så jævlig kleint. 

Anonymkode: f3690...d08

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde faktisk luktet det øyeblikkelig om min mann hadde hatt sex med andre. Bokstavelig talt. 

Hadde han kommet hjem nydusjet fra jobb, hadde jeg skjønt at han hadde vært utro. 

Hva med luktesansen din, TS, har du merket noe der? Jeg er helt seriøs. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan lett ha 2 tlf også,en venn av meg hadde det.Han var mye utro🤢Selv er jeg singel,datet en del.Og selv den beste mann i verden er utro.Har ikke tall på mange jeg har kommet utfor som er utro.Noen ærlige,andre juger så du tror det selv. Skjønner ikke hvorfor det skal være så mye utroskap.Håper du finner ut av magefølelsen din.

Anonymkode: ab4fd...4ea

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Sier ingenting-jeg har ikke spurt om de heller. Jeg tar ikke kontakt, iallefall ikke via fb. 
Enig med deg ang intuisjon, det er derfor jeg ikke finner fred-men finner bare ikke ut av hvor skoen trykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg hadde faktisk luktet det øyeblikkelig om min mann hadde hatt sex med andre. Bokstavelig talt. 

Hadde han kommet hjem nydusjet fra jobb, hadde jeg skjønt at han hadde vært utro. 

Hva med luktesansen din, TS, har du merket noe der? Jeg er helt seriøs. 

Ja,skjønner hva du mener. Han lukter like godt som som han alltid har gjort. Han dusjer bare hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Akkurat det å kontakte noen direkte uten et snev av bevis/holdepunkter, er virkelig lavmål. Kan skape STORE konflikter om det ikke er noe. Og så jævlig kleint. 

Ok. Deg om det. 

Kleint ja, skape konflikter nei. Men hvem bryr seg om kleinhet når man sitter med mye vondere følelser enn det!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han kan lett ha 2 tlf også,en venn av meg hadde det.Han var mye utro🤢Selv er jeg singel,datet en del.Og selv den beste mann i verden er utro.Har ikke tall på mange jeg har kommet utfor som er utro.Noen ærlige,andre juger så du tror det selv. Skjønner ikke hvorfor det skal være så mye utroskap.Håper du finner ut av magefølelsen din.

Anonymkode: ab4fd...4ea

Det har han ikke,men med den jobben han har er det ikke no vits å gå gjennom tlf/pc  hans- da han jobber akkurat innefor det feltet. Ja,merkelig dette med å ville ha pose og sekk og ikke  finne ro med et menneske. Jeg ville aldri klart å balansere livet mitt mellom elsker og familieliv, synes de bare høres stressende ut. 
og takk❤️

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...