AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #1 Skrevet 30. november 2022 Jeg jobber med barn, så jeg ser mye festligheter i hverdagen som bleier, bæsj, tiss, oppkast og snørr. En skulle tro en ble vant til alt. Men jeg brekker meg ufattelig lett, selv om jeg har på det meste skiftet 24 bleier på en jobb dag! Det meste av avføring går fint, unntatt de med rennemage og diaré. Det er ikke problemet. Men SNØRR! Det er det ekleste, mest normale som finnes, og jeg brekker meg stadig vekk. Det renner fra barna, grønt og rennende og de slikker og svelger det 🤢 jeg brekker meg nesten av å se det for meg. For å ikke snakke om å tørke 24 neser hver dag! Snørr i håret, snørr på kinnet, snørr på fingrene og en gang fikk jeg snørr fingrene dems i munnen og jeg måtte bare spørre en om å ta over fordi det ble for mye😭 det er helt idiotisk😂😂 Hvorfor blir jeg aldri vant til snørr? Selv om oppkast og bæsjebleier sånnsett er Verre, er det nesten bedre fordi jeg brekker meg ikke like lett🤢🙈 Anonymkode: e0242...a96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå