AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #1 Del Skrevet 30. november 2022 Hei! Kjæresten min fortalte meg i går at han har bestilt noe latex-klær til meg. Kjole og en tights. Synes det er søtt gjort av ham. Samtidig har jeg aldri hatt på meg latex før, og blir jo litt småskremt når jeg ser bilder av det...🙈 Noen med erfaringer her? Hvordan er det å ha på seg? Anonymkode: 689eb...742 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #2 Del Skrevet 30. november 2022 Om han har bestilt i en størrelse som faktisk passer deg, så kan jeg si at det er stramt. Du må bruke talkum for å komme deg inn i det, og antrekkene bråker endel når man beveger seg - men fy så sexy man føler seg i det!! Synes tho det er litt spesielt at kjæresten din har bestilt dette til deg, uten at det virker som dere har pratet noe om det.. Siden du "blir jo litt småskremt når du ser bilder av det" Anonymkode: ca9b5...cfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #3 Del Skrevet 30. november 2022 Så lenge det er ekte latex og ikke billig etterligning er det ganske digg! Anonymkode: 10ab0...8e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #4 Del Skrevet 30. november 2022 Jeg synes det er fryktelig ubehagelig, og jeg føler meg absolutt ikke sexy i ubehagelige antrekk... Jeg hadde blitt sur om typen hadde bestilt slik uten å snakke med meg om det, for det skjer ikke at jeg tar det på meg... Det å gå i klær jeg absolutt ikke føler meg vel i, det er så turn-off! Så hadde han insistert fordi han tenner på det, så hadde jeg gitt han en dorull for å fullføre... Anonymkode: 2d936...856 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #5 Del Skrevet 30. november 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Så lenge det er ekte latex og ikke billig etterligning er det ganske digg! Anonymkode: 10ab0...8e1 Tviler på at det er ekte latex klær, for det er dyrt! Anonymkode: ca9b5...cfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #6 Del Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg synes det er fryktelig ubehagelig, og jeg føler meg absolutt ikke sexy i ubehagelige antrekk... Jeg hadde blitt sur om typen hadde bestilt slik uten å snakke med meg om det, for det skjer ikke at jeg tar det på meg... Det å gå i klær jeg absolutt ikke føler meg vel i, det er så turn-off! Så hadde han insistert fordi han tenner på det, så hadde jeg gitt han en dorull for å fullføre... Anonymkode: 2d936...856 Okei. Takk. Hva er det som gjør det så fryktelig ubehagelig? Han pleier ganske ofte å kjøpe gaver til meg, som oftest undertøy og slikt. Og han treffer veldig bra med det, stort sett☺️😍 Ser ingen grunn til å bli sur for at han kjøper ting han har lyst til å se meg i... Hvis jeg ikke liker det, og ikke har lyst til å ha det på meg, så respekterer han det. Anonymkode: 689eb...742 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #7 Del Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 30.11.2022 den 12.40): Om han har bestilt i en størrelse som faktisk passer deg, så kan jeg si at det er stramt. Du må bruke talkum for å komme deg inn i det, og antrekkene bråker endel når man beveger seg - men fy så sexy man føler seg i det!! Anonymkode: ca9b5...cfc Slapp å bruke talkum... fikk med en sånn olje til å smøre kropp og innsiden av plaggene. Stramt ja, det har du helt rett i. Og ja, følte meg definitivt sexy. Ikke noe jeg tør bruke ute blant folk tror jeg da... Anonymkode: 689eb...742 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #8 Del Skrevet 7. desember 2022 Det er spesielt at han ikke forhørte seg med deg først da. Men ok. Ser du har prøvd nå. Lykke til! Sexy ja, ubehagelig, også fordi det viser alt, og da mener jeg ALT ☺️. Greit hjemme da. Anonymkode: edc7f...473 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #9 Del Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det er spesielt at han ikke forhørte seg med deg først da. Men ok. Ser du har prøvd nå. Lykke til! Sexy ja, ubehagelig, også fordi det viser alt, og da mener jeg ALT ☺️. Greit hjemme da. Anonymkode: edc7f...473 Takk!☺️ og ja, veldig sexy og "vampete"... synes absolutt ikke det var så ubehagelig, men var vanskelig å få på seg. Blir nok brukt på hjemmebane ja.☺️ Anonymkode: 689eb...742 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #10 Del Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 30.11.2022 den 12.57): Okei. Takk. Hva er det som gjør det så fryktelig ubehagelig? Han pleier ganske ofte å kjøpe gaver til meg, som oftest undertøy og slikt. Og han treffer veldig bra med det, stort sett☺️😍 Ser ingen grunn til å bli sur for at han kjøper ting han har lyst til å se meg i... Hvis jeg ikke liker det, og ikke har lyst til å ha det på meg, så respekterer han det. Anonymkode: 689eb...742 Jeg liker ikke trange og stive klær, og jeg synes det er ubehagelig gå i noe jeg ikke føler meg vel i. Anonymkode: 2d936...856 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #11 Del Skrevet 10. desember 2022 Veldig rart at noen synes dette er sexy. Men en vanlig fetish. Anonymkode: 850f8...c9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå