Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Besteforeldre har alt, de ønsker seg snø og snille barn til jul....

Tenkte at kanskje et gavekort som sier at en har gitt penger til et godt formål hadde vært en god ide. Noen som vet om noen har slike? Ala Røde kors, frelsesarmeen eller noe? Hvor får jeg tak i det i så fall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har jeg også tenkt på faktisk. Det er jo en ypperlig gave til de som føler at de har alt de trenger.

Jeg ble stoppa av ei RødeKors-dame på butikken her en dag, hu ville ha meg til å betale inn penger hver måned. Da spurte jeg om hu hadde sånne gavekort hvor det stod at jeg hadde gitt penger til Røde Kors istedet for å kjøpe en ordentlig julegave. Man måtte visst på kontoret til Røde Kors her i byen for å få tak i det. Regner med det finnes et sånt kontor i Bergen også :)

Skrevet

Det som alltid slår meg når besteforeldre ønsker seg snø og snille barn som du sier er at de ikke mener det.

Tror alle nsker seg noe, men de vill ikke si det til oss... for de vil ikke være til bry på en måte.

Skrevet
Regner med det finnes et sånt kontor i Bergen også :)

Okei! Takk for tips!

Ellers så mener jeg å ha hørt en eller annen plass at en kan "kjøpe" et tre i regnskogen :ler: Lurer bare på hvor jeg skal henvende meg...

Mora mi fikk en elefant til jul i fjor! Søstera mi hadde ordna det slik at mamma ble adoptivmor for et år, og hun fikk brev innimellom med bilder og oppdateringer, koselig da :ler:

Det som alltid slår meg når besteforeldre ønsker seg snø og snille barn som du sier er at de ikke mener det.

Tror alle nsker seg noe, men de vill ikke si det til oss... for de vil ikke være til bry på en måte.

Tror du?

jaja, jeg er ikke tankeleser heller. Da blir det slik som dette. Vanskelig med besteforeldre synes jeg....

Gjest Tristessa
Skrevet

Hehe, elefant? Lillebroren min ble den stolte pappa til en snøleopard for noen juler siden. Helt i hundre. :)

Skrevet

I år vil det være ypperlig å gi penger til de jordskjelvsrammede i Pakistan.

Skrevet

Tusen takk for tips!!! :smile:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...