Gå til innhold

Ble redd tykk trevlete snørr fra nesen med blod.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt forkjølet,opplevde I dag når jeg stod opp at jeg var veldig tett I nesen,kjente at det var en stor klump med snørr som var inners i nesen ,det var en rar konsistens på den litt tykk og trevlete og blod I.ble jo selfølgelig livredd når jeg oppdaget at det var blod I den.

Jeg blør ikke neseblod, men er tett I nesen.

Noen som har opplevd slikke tykke klumper,men snev av blod I,?

Ble livredd...🥲

Anonymkode: 45f4c...d79

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tykke snørret kan ha lagd en liten rift inni nesa på vei ut. Spesielt vanlig hvis det også var litt tørre buser i snørret. :) 

Anonymkode: 7c1d8...766

• Liker 1
Skrevet

Helt normalt.

Jeg har hovne slimhinner i bihulene og bruker en nesespray som løsner opp og tørker ut. Dette gjør også at det lett kommer små rifter oppi nesen, så jeg snyter ut feite blodige buser stort sett daglig. 🙃

Anonymkode: 97e90...6e5

• Nyttig 1
Skrevet

Flere?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Flere?

Du har jo fått to gode svar. Ønsker du svar på at det kan være noe farlig siden du spør etter flere? Det er jo helt normalt som de skriver og ikke noe du trenger å bekymre deg for.. 

Anonymkode: 447c0...610

Skrevet

Gjorde det selv idag da jeg våknet. Altså at det var rødlig/litt blod i. Tenkte ikke noe over det. 

Anonymkode: be05c...27a

Skrevet

Helt vanlig og normalt når man er forkjølet.

Anonymkode: bdaba...3a7

Skrevet

Livredd for neseblod? Ja, jeg vet at enkelte aldri blør neseblod, men for oss som blør for den minste ting blir det rart. 

Anonymkode: 4202b...070

• Liker 1
Skrevet

Er nok helt normalt, slimhinnene i nesen kan være såre. Prøv å len hodet inn mot brystet og litt til sides når du snyter deg så får du tømt bihulene. Eventuelt skyll med saltvann så snørret løser seg opp før du snyter deg. 

Anonymkode: 07064...56d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...