AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #1 Del Skrevet 30. november 2022 Hei. Jeg er i dag 5+0, spottet litt for 3 dager siden, men ingenting siden. Jeg har også ekstremt mye mensmurringer. Kan dette være en SA? Er det evt noen andre som mistet symptomer så tidlig for en periode? Det har ikke vært noe blod eller spotting de siste 3 dager siden. Jeg sitter liksom bare å venter på at jeg skal blø, men så skjer det ingenting. Anonymkode: a6d1c...35f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #2 Del Skrevet 30. november 2022 Her var det tvillinger, så ikke sa. Anonymkode: 2d00b...bd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snurk Skrevet 30. november 2022 #3 Del Skrevet 30. november 2022 Hvilke symptomer er det du har mistet? Når man er 5+0 har man som regel såvidt begynt å få symptomer annet enn uteblitt mens 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #4 Del Skrevet 30. november 2022 Jeg har vært super kvalm i litt over en uke🤷🏽♀️ ikke mye annet enn det og sterke murringer jeg har hatt. Anonymkode: a6d1c...35f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 30. november 2022 #5 Del Skrevet 30. november 2022 Du er forsatt så tidlig at symptomene ikke har kommet ennå. Ikke alle får symptomer før lenger ut. Mange blør/ spotter mens de gravide. Eneste som gi deg svar er hgc blodprøver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #6 Del Skrevet 30. november 2022 Sofakona skrev (1 minutt siden): Du er forsatt så tidlig at symptomene ikke har kommet ennå. Ikke alle får symptomer før lenger ut. Mange blør/ spotter mens de gravide. Eneste som gi deg svar er hgc blodprøver Jeg har vært veldig kvalm, men dette ble helt borte i går, og ikke hatt noe i dag. Dette er evt mitt fjerde barn, og har aldri spottet tidligere - så derfor ble jeg usikker. Men sitter hos legen på vent as we speak! Anonymkode: a6d1c...35f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 30. november 2022 #7 Del Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har vært veldig kvalm, men dette ble helt borte i går, og ikke hatt noe i dag. Dette er evt mitt fjerde barn, og har aldri spottet tidligere - så derfor ble jeg usikker. Men sitter hos legen på vent as we speak! Anonymkode: a6d1c...35f Lykke til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå