Gå til innhold

Hvis jeg kun ønsker et barn til for å oppleve begge kjønn, bør jeg droppe det da?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 30.11.2022 den 11.44):

Jeg har en liten nydelig gutt nå og føler egentlig ikke at jeg har behov for flere barn utover de å få oppleve å ha en datter også.

Men jeg vet jo at det ikke er noe man bare kan bestille og at neste også kan bli en gutt. Kommer i så fall til å prøve alle "kjærringråd" for å få en jente. Men vil det å få en datter stå til forventningene, merker man så stor forskjell på å ha gutt vs jente? Jeg har snakke med folk som mener det er en del biologiske forskjeller som gjor det ulikt å ha gutt vs jente. Hva mener dere andre? Og hva tenker dere om situasjonen?

Anonymkode: 326bc...7bc

hadde droppet det :) jeg er veldig glad for jeg har en :) venninnen min ville ha ei jente og ga seg ikke før hun fikk, fikk først 4 gutter

Anonymkode: b6e80...ac1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det synes jeg. Med mindre du enten er villig til å betale i utlandet for kjønnet, eller du er villig til å potensielt få x antall gutter før jenten kommer. 
Synes det er helt supert at du er fornøyd med et barn og du trenger ikke føle noen skyldfølelse rundt det.

Jeg har selv to gutter og var ikke opptatt av kjønnet i det hele tatt. Jeg ble faktisk lettet når nr to ble gutt og, fordi jeg visste hva jeg gikk til. Nå er de tett i alder men de er bestevenner og leker sammen hele tiden. Hadde jeg fått jente hadde jeg sikkert vært like glad.

Anonymkode: 11164...e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...
On 11/30/2022 at 10:14 PM, AnonymBruker said:

Jeg gjorde det for 6 år siden, og da var eurokursen en helt annen. Vi betalte rundt 60 000 da. Hvorfor tenker du det barnet skylle bli sykt? Du blir vel like lei deg om et barn som er unnfanget naturlig blir sykt? 

Anonymkode: df4ac...23d

Hei! Jeg ønsker gjerne å komme i kontakt med noen som har gjennomført en slik prosess😊 er det mulig å sende deg en pm?

Anonymkode: 886d6...20f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har 4 gutter. Aldri «prøvd» å få ei jente. Alltid tenkt at vi ønsker flere BARN. Kjente dog litt på en liten «sorg» hvis jeg kan kalle det det, for jenta jeg aldri fikk. Men som flere sier, det er ikke en sannhet at alle jenter er rosa og paljetter. Han ene gutten går liker glitter, maling og ponnier. ENESTE forskjellen de første 10 årene er vel at de har forskjellige tisser 😆 

jeg har 4 FRISKE barn. Ville ikke bytta det mot ei jente for alt i verden. 💗 

Anonymkode: c6d0c...675

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

jeg og eksmannen skulle bare ha et barn da hanhadde fra før. og jeg ØNSKET meg så veldig veldig en jente. Var heldig og fikk det, og ser tilbake nå med skam over det ønsket som var så sterkt. 

I ettertid har jeg fått to gutter og jeg er innmari glad at jeg har vært heldig og fått tre friske barn. 

Anonymkode: 5c49c...8aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg tenker man bør stoppe på en om motivasjonen for nummer to er å få motsatt kjønn

Anonymkode: df1bb...99c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde stoppet på en om ikke jeg var bombesikker på at jeg virkelig drømte om to barn uansett.

Anonymkode: 8ce63...364

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...