AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #1 Skrevet 30. november 2022 Hvordan få mannen til å skjønne at jeg også har behov for mat? Er ikke det at han ikke skal få spise seg mett, men han spiser 90% av maten vår mens jeg går sulten fordi jeg ikke får spist nok. Er ikke nødvendigvis sånn at han spiser alt han forsyner seg med heller - kan finne på å dynke restene sine med ting jeg er allergisk mot når han finner ut at han ikke orker mer, sånn at jeg ikke kan spise meg mett på restene hans heller. Vi har allerede et høyt matbudsjett (mer enn dobbelt så mye som vi egentlig trenger) og har virkelig ikke mulighet til å bruke mere penger på mat. Utgiftene til mat går allerede utover andre ting vi heller burde brukt pengene på. Anonymkode: ac7a2...bf4 1
uglejenta Skrevet 30. november 2022 #2 Skrevet 30. november 2022 - Dere må snakke sammen! Vet han at du går sulten? - Dere må sørge for å lage nok mat til begge, du har antakelig oversikt over ca mengde han spiser - Du forsyner deg alltid først - Dere bytter ut dyre råvarer med mer grønnsaker, ris/pasta osv - du får din egen hylle i kjøleskap og skap som er bare din mat 29 7
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #3 Skrevet 30. november 2022 Bruker han ting du er allergisk mot etter at han er ferdig å spise? Da gjør ahn det med vilje og bryr seg katta om du blir mett. Han bryr seg om seg selv, og du er mer noe han bruker fordi det er fint med noen å ha sex med og som rydder hjemme Anonymkode: 94e24...2f4 49
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #4 Skrevet 30. november 2022 Kjøp mer mat. Veldig enkelt. Anonymkode: fdcc9...3f6 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #5 Skrevet 30. november 2022 1 minutt siden, uglejenta said: - Dere må snakke sammen! Vet han at du går sulten? - Dere må sørge for å lage nok mat til begge, du har antakelig oversikt over ca mengde han spiser - Du forsyner deg alltid først - Dere bytter ut dyre råvarer med mer grønnsaker, ris/pasta osv - du får din egen hylle i kjøleskap og skap som er bare din mat 1. Prøver å snakke med han om det stadig vekk, men jeg når ikke gjennom. Han er informert om at jeg går sulten, men jeg tror ikke at han egentlig forstår det. 2. Vi har i utgangspunktet mer enn nok mat til begge. Når det f.eks. lages en stor lasagne (typ familiepakke) er jeg heldig om jeg får et hjørne mens han tar resten. 3. Lurt, det skal jeg teste! 4. Det gjør vi fra før. Er ikke råvarene sin "skyld" at vi bruker vanvittig mye penger på mat - det er rett og slett mengden. 5. Har testet dette med egen hylle/kurv i kjøleskapet. Da forsynte han seg av den maten først.. Anonymkode: ac7a2...bf4 2 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #6 Skrevet 30. november 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Bruker han ting du er allergisk mot etter at han er ferdig å spise? Da gjør ahn det med vilje og bryr seg katta om du blir mett. Han bryr seg om seg selv, og du er mer noe han bruker fordi det er fint med noen å ha sex med og som rydder hjemme Anonymkode: 94e24...2f4 Jepp. Anonymkode: ac7a2...bf4 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #7 Skrevet 30. november 2022 Dette må være tull. Anonymkode: c0e98...f88 33 4
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #8 Skrevet 30. november 2022 Forsyn deg først. Anonymkode: 2e63d...35d 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 Populært innlegg #9 Skrevet 30. november 2022 Han er jo stygg med deg! Klarer du å være glad i en sånn mann? Kanskje du burde gi deg selv litt omsorg, og tenke over om du vil ha et slikt liv…. Anonymkode: 5bdd3...d76 65 4 7
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #10 Skrevet 30. november 2022 Du har tatt det opp tydelig? Han skjerper seg ikke? Du betaler mye for mat, men får ikke nok mat fordi han forsyner seg først og tar 90% av maten? Kan dere ha hver deres kjøleskap hvor ditt har lås på? Og at du har lås på skuffer og skap på mat som ikke skal i kjøleskapet? Så betaler dere for hver deres mat? Evt flytte fra hverandre, så spiser dere hjemme hver for dere før dere treffes. Anonymkode: 303d5...f17 12
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #11 Skrevet 30. november 2022 Vær like barnslig tilbake.. "du får ikke sex før jeg får mat" og "har du ikke rene klær? la oss ta en byttehandel, jeg får mat, du får rene klær" Anonymkode: 22894...dbc 17
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 Populært innlegg #12 Skrevet 30. november 2022 Om dette er sant - Forlat han. Dette er ekstremt røde flagg!!!! Du ser det ikke selv fordi du er glad i han og hjernevasket. Men kom deg bort! Ingen, og da mener jeg INGEN gjør sånn i normale, sunne forhold. Anonymkode: 14b95...c48 73 4 10
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #13 Skrevet 30. november 2022 Dette høres jo for sykt ut til å være sant. Hvorfor være sammen med han? Anonymkode: 5cd64...3ff 26 1
17.11 Skrevet 30. november 2022 #14 Skrevet 30. november 2022 Han høres helt evneveik ut. Tviler på at dette blir noe bedre med årene. 23 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #15 Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Om dette er sant - Forlat han. Dette er ekstremt røde flagg!!!! Du ser det ikke selv fordi du er glad i han og hjernevasket. Men kom deg bort! Ingen, og da mener jeg INGEN gjør sånn i normale, sunne forhold. Anonymkode: 14b95...c48 Enig. Hva skjer om du ber han spare mat til deg? Dele maten i to? La være og ha på ting du er allergisk mot (??!!!!) på maten? Dette høres veldig ugreit ut. Du bør definitivt forsyne deg først og evt legge av litt til senere. Men enig med forrige taler…:dette er røde flagg. Hvordan behandler han deg ellers? Anonymkode: af19f...339 12
Gjest Athena Catalina Skrevet 30. november 2022 #16 Skrevet 30. november 2022 Han er en egoist som setter seg selv og sine behov først, ønsker du virkelig å leve slik? Han er også slem mot deg.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #17 Skrevet 30. november 2022 Helt tragisk. hvis ingenting hjelper så hadde jeg flyttet. Anonymkode: 8bf1b...fb6 3
Populært innlegg LillaGorilla<3 Skrevet 30. november 2022 Populært innlegg #18 Skrevet 30. november 2022 (endret) Altså, hvis han med vilje tar så mye mat selv om han vet at du går sulten, og med vilje hiver på ting han vet du er allergisk mot selv om han selv ikke skal ha mer av maten, bare så du ikke skal få, så må du kvitte deg med ham sporenstreks. Da er han jo både slem, dum og syk i hodet. Endret 30. november 2022 av LillaGorilla<3 48 2 11
Fjaselina Skrevet 30. november 2022 #19 Skrevet 30. november 2022 Kva er er det du er allergisk mot som han kan ha på maten? Dersom dette er matvarer som ikkje fins i huset er problemet litt mindre. Men for all del, du skal ikkje spise hans restar for å bli mett! 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #20 Skrevet 30. november 2022 Han er jo sjuk i huet. Håper ikke du har barn med han der Anonymkode: 8a328...676 19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå