Gå til innhold

I går sendte en person direkte sending på tiktok og opptak ble spillt av i liven. Helt forferdelig

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var det en person som sendte live på Tiktok som spillte av opptak fra en annen live som har vært for noen dager siden, og i den liven gikk dama til en mann live uten at han visste det, og han kvelte henne i det opptaktet, og sa mye stygt til henne mens han mishandlet henne. Jeg ble slått tidligere og dette trigget meg ekstremt mye! Jeg stod å laget mat mens jeg hørte på denne liven da han plutselig begynte å spille av opptak, jeg klarte ikke høre på mer når jeg forstod hva det dreiet seg om. Jeg måtte rett og slett gå ut fra liven. Jeg har vært dårlig siden  i går og fått vonde minner som ikke går ut av hodet. Tenker mye på hun dama også! Vet det er flere som skal hjelpe til, men håper virkelig noen gjør noe med han som viste disse opptakene på liven også? Har han lov til det? Var jo over 800 stykk som som var  der inne. Sikkert flere enn meg som fikk tilbake vonde minner og som var der inne som er her på kg også. 

Anonymkode: a5c4e...bb4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og derfor er tiktok en søppelapp....

Anonymkode: ebb5f...5db

• Liker 7
Skrevet

Du lurer på om det er lov å mishandle noen og livestreame det?

Altså, sannsynligvis ikke. Med mindre sendingen kom fra Afghanistan eller tilsvarende rompeland.

Du bør sannsynligvis skjerme deg bedre fra merkelig innhold i sosiale medier.

Anonymkode: 6fab6...618

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du lurer på om det er lov å mishandle noen og livestreame det?

Altså, sannsynligvis ikke. Med mindre sendingen kom fra Afghanistan eller tilsvarende rompeland.

Du bør sannsynligvis skjerme deg bedre fra merkelig innhold i sosiale medier.

Anonymkode: 6fab6...618

Nei, jeg lurer på om det er lov av han å spille av opptak i liven. Han spilte av opptak fra en annen live som  visstnok var for noen dager siden. Er veldig stygt gjort av han, med tanke på folk som meg og mange andre blir trigget. Dette var trøndene i opptaket. Han som spillte av opptakene i går på live er fra Oslo. 

Jeg hadde ingen aning om at han plutselig skulle begynne å spille av slike opptak. Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, jeg lurer på om det er lov av han å spille av opptak i liven. Han spilte av opptak fra en annen live som  visstnok var for noen dager siden. Er veldig stygt gjort av han, med tanke på folk som meg og mange andre blir trigget. Dette var trøndene i opptaket. Han som spillte av opptakene i går på live er fra Oslo. 

Jeg hadde ingen aning om at han plutselig skulle begynne å spille av slike opptak. Ts

Trøndere*

Skrevet

Hvorfor følger du sånt ræl? 
Kom deg vekk fra tiktiok, er noe drit!
bruk tiden din på å lære noe bra istedet. Mye bra innhold om du leter. 

Anonymkode: fe978...0c8

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hvorfor følger du sånt ræl? 
Kom deg vekk fra tiktiok, er noe drit!
bruk tiden din på å lære noe bra istedet. Mye bra innhold om du leter. 

Anonymkode: fe978...0c8

Er ikke så ofte på Tiktok. Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...