AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #1 Skrevet 30. november 2022 Baby har begynt å få behov for litt mer plass til å sprelle, har derfor kjøpt inn en sånn matte som legges som et puslespill på gulvet. Matta fungerer aldeles utmerket og han elsker å holde på der. MEN, matta lukter så fryktelig sterkt av gummi eller plast eller jeg vet ikke hva. Syns den ekle lukta setter seg på både baby og klær og alt. Har hatt matta ute en ukes tid, men den lukter fortsatt like stygt. Har prøvd å legge teppe over, men lukta går igjennom 🫠 Har sett at mange har disse mattene, skal det være sånn eller hva kan jeg gjøre for å få bort lukta? Anonymkode: 24bcb...8f8
Tia83 Skrevet 30. november 2022 #2 Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Baby har begynt å få behov for litt mer plass til å sprelle, har derfor kjøpt inn en sånn matte som legges som et puslespill på gulvet. Matta fungerer aldeles utmerket og han elsker å holde på der. MEN, matta lukter så fryktelig sterkt av gummi eller plast eller jeg vet ikke hva. Syns den ekle lukta setter seg på både baby og klær og alt. Har hatt matta ute en ukes tid, men den lukter fortsatt like stygt. Har prøvd å legge teppe over, men lukta går igjennom 🫠 Har sett at mange har disse mattene, skal det være sånn eller hva kan jeg gjøre for å få bort lukta? Anonymkode: 24bcb...8f8 VI har lånt en av lekematte så den er noen år gammel og har den gummilukta, vet ikke om den luktet sånn da den var ny. Har du prøvd å vaske den? Vi vasker delene i oppvaskmaskin med jevne mellomrom.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #3 Skrevet 30. november 2022 Her forsvant lukta da vi vasket den godt med såpevann og klut etter at mini dreit utover hele. 😅 Anonymkode: b2632...ff6
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #4 Skrevet 30. november 2022 Du kan prøve å kjøpe rens for yogamatter! Men du har ikke spesifisert hva slags materiale matta er av, så det er litt vanskelig å komme med råd Anonymkode: d7533...ba4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå