AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #1 Skrevet 30. november 2022 Farmor er gammel og bor på sykehjem. Vi har ikke hatt så mye med henne å gjøre opp gjennom oppveksten fordi forholdet mellom henne og barna hennes har ikke vært det beste grunnet flere årsaker. Hun forveksler meg nesten hver gang med noen andre når jeg kommer på besøk. Men hun har bestandig gitt oss julegaver og vi til henne. I år tenkte jeg å skrive et julekort og gi noe godt som jeg vet hun liker som jeg tenkte å pakke fint inn i i en cellofanpose. Er dette lite å gi i julegave? Anonymkode: aad81...674
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #2 Skrevet 30. november 2022 Nei, at du gidder å gi gave til noen som ikke har brydd seg om deg. Anonymkode: 18df8...132 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #3 Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Farmor er gammel og bor på sykehjem. Vi har ikke hatt så mye med henne å gjøre opp gjennom oppveksten fordi forholdet mellom henne og barna hennes har ikke vært det beste grunnet flere årsaker. Hun forveksler meg nesten hver gang med noen andre når jeg kommer på besøk. Men hun har bestandig gitt oss julegaver og vi til henne. I år tenkte jeg å skrive et julekort og gi noe godt som jeg vet hun liker som jeg tenkte å pakke fint inn i i en cellofanpose. Er dette lite å gi i julegave? Anonymkode: aad81...674 Jeg har et veldig nært og godt forhold til min farmor, men hun får kun et fint kort til jul - hun trenger absolutt ingenting lenger, så meningsløst å gi noe bare for å gi. Så nei, jeg synes ikke det er for lite å gi, jeg synes det er et merkelig spørsmål. Anonymkode: c205b...7f0
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #4 Skrevet 30. november 2022 Nei, det synes jeg ikke er for lite. Anonymkode: 138c4...53c 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #5 Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har et veldig nært og godt forhold til min farmor, men hun får kun et fint kort til jul - hun trenger absolutt ingenting lenger, så meningsløst å gi noe bare for å gi. Så nei, jeg synes ikke det er for lite å gi, jeg synes det er et merkelig spørsmål. Anonymkode: c205b...7f0 Jeg gir bare så mye mer til de andre jeg kjøper til, så føler vel kanskje det blir litt...lite? Men så har jeg ikke særlig kontakt med henne heller, så. Og hun har rommet fult med nips på sykehjemmet. Anonymkode: aad81...674
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #6 Skrevet 30. november 2022 Det er vel ganske begrenset hva eldre mennesker som bor på sykehjem trenger uansett (annet enn nye klær en gang i blant og toalettutstyr). Ville selv satt stor pris på et koselig kort og noe godsaker til. Anonymkode: fd5ac...d6b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå