AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #1 Skrevet 30. november 2022 Jeg betalte beløpet og trykket Fiks Ferdig. Ikke lenge etter godtok han forespørselen. Men dette er nå mange dager siden og han har ikke giddet å sendt enda. Noen som vet om det er noe frist for når selger må få ut fingeren og sende, før finn.no opphever salget og pengene blir overført tilbake til meg? Anonymkode: 73fc7...8fe
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #2 Skrevet 30. november 2022 Når selger aksepterer salget så man h*n jo legge inn en hentedato for pakken samtidig? 🤔 Du får vel opp sporingsnummeret slik at du kan sjekke om det står at helthjem ikke fant noen pakke da de kom for å hente den? Evt. om selger har satt en dato for henting litt fram i tid, slik at h*n får litt tid på seg. Anonymkode: 9ad1d...d60
Knottogtott Skrevet 30. november 2022 #3 Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg betalte beløpet og trykket Fiks Ferdig. Ikke lenge etter godtok han forespørselen. Men dette er nå mange dager siden og han har ikke giddet å sendt enda. Noen som vet om det er noe frist for når selger må få ut fingeren og sende, før finn.no opphever salget og pengene blir overført tilbake til meg? Anonymkode: 73fc7...8fe Hvis det er litt større pakke (da den blir sendt med postnord) er det 1 uke. Med helthjem er det maks 2 eller 3 dager (sikkert samme hvis han velger posten)
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #4 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Når selger aksepterer salget så man h*n jo legge inn en hentedato for pakken samtidig? 🤔 Du får vel opp sporingsnummeret slik at du kan sjekke om det står at helthjem ikke fant noen pakke da de kom for å hente den? Evt. om selger har satt en dato for henting litt fram i tid, slik at h*n får litt tid på seg. Anonymkode: 9ad1d...d60 Når jeg trykker på status på salget så står det bare: Selger valgte deg. Vi oppdaterer informasjonen her når selger har sendt pakken. Han bruker PostNord. Knottogtott skrev (11 timer siden): Hvis det er litt større pakke (da den blir sendt med postnord) er det 1 uke. Med helthjem er det maks 2 eller 3 dager (sikkert samme hvis han velger posten) Så da blir pengene automatisk overført tilbake til meg etter 1 uke? Betalte ganske mye og vil jo gjerne ha det tilbake Anonymkode: 73fc7...8fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå