AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #1 Skrevet 30. november 2022 Kjøpte meg ny dunjakke i oktober. Allerede etter noen dager merket jeg at jakka luktet "stramt" etter bruk. Jeg har aldri vært en person som lukter lett svette, men denne jakka kan jeg knapt bli småvarm i før den lukter rart. Jeg har prøvd å vaske jakka, hadde den i tørketrommel. Jakka luktet normalt i et par dager før denne rare lukta kom tilbake. Er dette normalt ved dunjakker?? Anonymkode: fc236...f73
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #2 Skrevet 30. november 2022 Nei? Eller, det lukter dun av dunjakker da. Men det er jo ikke en stram lukt. Anonymkode: 350a9...025
Jentegutt Skrevet 1. desember 2022 #3 Skrevet 1. desember 2022 Har aldri opplevd lukt i Jakker, sikker på dette er en ekte dunjakke, er det en billig jakke med dårlig stoff eller dårlig stuffing? 1
Fjelltopp Skrevet 1. desember 2022 #4 Skrevet 1. desember 2022 Jeg hadde en dunjakke som ble våt i regn og etter det luktet det rett og slett fis av den . Vasket den i maskin og hadde den i tørketrommel i flere omganger , men lukten fikk jeg aldri ut Dyr jakke , kjøpt hos Match.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå