AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #21 Del Skrevet 30. november 2022 Jeg syns celleprøve var null stress, har tatt det to ganger og har ikke født. Blødde litt, men det var ikke vondt. Anonymkode: 0994e...fb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #22 Del Skrevet 30. november 2022 Jeg har ikke født og synes spekelet var veldig vondt. En gang skrek jeg til av smerte, så gynekologen ble sur i tilfelle andre på venteværelse kunne høre det. Etter jeg skiftet gynekolog, som kjapt så at hun måtte bruke et lite spekel på meg, så var det ikke vondt i det hele tatt. Så enig med noen andre her, be om lite spekel - og prøv og slapp av i muskler. Jeg blør alltid etter celleprøve, så lurt med et truseinnlegg Anonymkode: 84475...a14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #23 Del Skrevet 30. november 2022 Det er skikkelig vondt. Jeg klarer ikke å slappe av pga smertene, men så har jeg bakoverliggende livmor. Anonymkode: 9eef4...a2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #24 Del Skrevet 30. november 2022 Det er ikke vondt, litt ubehag kanskje men det er over før du rekker å tenke over det Bedøvelse hos tannlege er 10 ganger verre Anonymkode: 794c7...730 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #25 Del Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Man kan blø fordi de kniper av en liten bit. Det er vondt, men over på 1 sekund Anonymkode: fbb8c...c73 Det knipes ikke av en bit. De bruker en spatel som skrapes mot livmorhalstappen. Og da kan man begynne å blø litt. Trikset er å slappe av i vagina, slik man gjør før sex. Ubehaget kan komme av det kjølige metallet, men er du avslappet skal det ikke merkes verre enn når man har sex. Det verste er imidlertid når en ung mann som gjerne er student skal bruke dette og kjører det inn uten tanke for hvor følsomt området er. Det har jeg opplevd, når jeg var gravid og det skulle sjekkes om jeg hadde åpning pga falske rier. Så evt ubehag har mye mer med den som utfører handlingen å gjøre og om du evt er anspent i bekken området. Anonymkode: fd39e...dcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #26 Del Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nei, de kniper ikke av en bit. Det er ikke en biopsi. En celleprøve er en liten kost. Anonymkode: 06795...083 Det er riktig. Jeg har tatt biopsi.... Og da kan vi snakke VELDIG vondt. TS: Ta gjerne Paracet 1 g en halvtime før, da bil du oppleve mindre vondt/ubehag. Og det går kjempefort over! Og da blir du glad og lettet Ha gjerne i et truseinnlegg da det kan komme bittelitt blod. Anonymkode: e66c5...d43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 30. november 2022 #27 Del Skrevet 30. november 2022 Synes det føltes helt likt både før og etter jeg fikk barn. Synes alltid det er flaut å vise meg såpass naken, men det gjør ikke vondt. Det er bare.. litt flaut. Prøven går kjempefort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå