Gå til innhold

Hva kan jeg kjøpe ved siden av denne gaven?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe en gave til rundt 180-200 kr. Ikke over 200. Skal kjøpe konfekt fra jentene på tunet til 149 kr, har dere tips til en liten ting jeg kan legge ved siden av? I prisklassen 30-50 kr

Til godt voksen dame

Anonymkode: 0b2cb...f2d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En liten blomst, svibel eller julestjerne feks. Eller en håndkrem. 

Skrevet

Støtter en blomst, eventuelt en fin kaffekopp med julemotiv. 

Anonymkode: d8d7f...a20

Skrevet

Som voksen dame hadde jeg brydd meg lite om 30-50 kronene som "manglet", og heller satt pris på en fin og gjennomtenkt gave. 

Legg litt flid i innpakning og krot, fest gjerne på en liten dekorasjon, så tenker jeg du er i mål. 

Anonymkode: 99388...d83

• Liker 3
Skrevet

En liten pose filterkaffe, om hun drikker sånt ☺️

Skrevet

Støtter under om en liten juleblomst, det er koselig. Ellers har rituals kanskje noe billig men god håndkrem. Kakao, en fin julekopp fra nille eller kremmerhuset 🥰

Anonymkode: 6e620...3d6

Skrevet

De fleste har vel haugevis med kopper med diverse motiv, og kremer osv. bør du være sikker på de tåler/liker/bruker(mutter'n har sikkert 30 tuber fotkrem...). Men støtter kaffe/te eller blomst:) Et flakslodd kanskje?

Anonymkode: 02f7b...dba

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

De fleste har vel haugevis med kopper med diverse motiv, og kremer osv. bør du være sikker på de tåler/liker/bruker(mutter'n har sikkert 30 tuber fotkrem...). Men støtter kaffe/te eller blomst:) Et flakslodd kanskje?

Jeg har masse kopper men blir fortsatt utrolig glad for fine kopper om det er med blomster, dyr eller julemotiv.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har masse kopper men blir fortsatt utrolig glad for fine kopper om det er med blomster, dyr eller julemotiv.. 

Smak og behag I suppose, bare ser at mange slike havner på bruktbutikken/dynga fordi det tar opp for mye plass og det er jo synd. Har selv hauger med mummikopper men jeg har jo aktivt ønsket meg dem da.

• Liker 1
Skrevet

Cider/saft fra Askim bærpresseri.
Gløgg
Juleøl
Julekaffe

Skrevet

Kjenner du personen? Hvis de er typen til det ville jeg kjøpt en liten julekule eller noe annen pynt til juletreet/juledekorasjonene.

Skrevet

En ansiktsmaske eller et kubbelys. 

Skrevet

Pukka te, de er rimeligere på Normal i forhold til Life. 

Anonymkode: d0f21...46c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...