AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #1 Skrevet 30. november 2022 Jeg er en ...forhåpentligvis ikke av få... som blir glade i folk. Folk jeg har noe med får jeg en relasjon til. De jeg forelsker meg i, føler noe stort og godt for, de føler aldri det samme for meg. Det er sånn en følelsesmessig berg og dalbane hver gang det skjer. Hvorfor er vi skapt til å føle alt dette når man ikke har noe nytte av det? Men får massevis av menn som ikke kan la meg være i fred som jeg ikke har sånne følelser for, og jo mer pågående de blir jo mindre liker jeg dem. Hvorfor er man skapt slik? Kunne man ikke bare bli forelsket i den som viste interesse da? Så enkelt det hadde vært. Forelskelse og sterke følelser for meg er noe jeg aldri har skjønt hvorfor jeg har blitt utstyrt med. Har i hvertfall aldri blitt tilgodesett til å få gjengjeldende følelser fra noen på samme nivå. Kvinne nå 50+ Anonymkode: 37873...b9b 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #2 Skrevet 30. november 2022 Kan bare signere denne, har hatt det sånn like lenge. Anonymkode: 8fc0a...769
exictence Skrevet 30. november 2022 #3 Skrevet 30. november 2022 (endret) Jeg blir også glad i og knyttet til folk jeg har en relasjon til. Det er en god følelse. Føler meg heldig og glad. Når du sier at de som viser interesse for deg, blir du ikke glad i, så henger det vel ikke helt sammen med det over? Eller du mener kanskje at du blir glad i dem også, men ikke forelsket? Det å ikke bli forelsket kjenner jeg meg igjen i. Men tror den ville forelskelsen i en startfase, ikke nødvendig er den personen man vil leve resten av livet med. Kanskje det er nettopp den som viser interesse, er den du vil få et godt liv med, og etter en lang stund hvor dere har delt både glede, nytelse, og sorg, vil du med denne personen oppleve vilt forelskelse også. Jeg tror det. Jeg er vel omtrent på din alder. Etter et langt destruktivt ekteskap, synes jeg det har vært fantastisk å kjenne på brusende forelskede følelser igjen. Men dette har kun vært noe som ikke har vart. Innimellom har jeg møtt personer som jo nok er gode, men som jeg med en gang har slått hånden av, fordi jeg ikke har kjent forelskelse. Men nå er jeg kommet til at det er den gode trygge mannen som viser interesse og vil være der for meg, som sannsynligvis er den mannen jeg vil leve resten av livet med. Om ikke de brusende forelskede følelsene er der med det samme, så lytt litt til fornuften. De du føler forelskelse til som du ikke har i ditt liv lengre, hadde du hatt et godt liv med dem fremover? Eller hadde du hatt et godt liv med den som er villig til å gi deg den omsorg og oppmerksomheten du jo fortjener? Synes dette peker på noe viktig: https://www.facebook.com/watch/?v=1110783349860767 Endret 30. november 2022 av exictence 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #4 Skrevet 30. november 2022 Så hvordan vet en hva som er hva? Er dette en love story person eller en life storry person? Hva skiller de to? Hva skal en se etter i en life story person?? Dere som er sammen med noen, ble dere forelsket først eller kom disse sterke følelsene senere ?? Anonymkode: 37873...b9b
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #5 Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er en ...forhåpentligvis ikke av få... som blir glade i folk. Folk jeg har noe med får jeg en relasjon til. De jeg forelsker meg i, føler noe stort og godt for, de føler aldri det samme for meg. Det er sånn en følelsesmessig berg og dalbane hver gang det skjer. Hvorfor er vi skapt til å føle alt dette når man ikke har noe nytte av det? Men får massevis av menn som ikke kan la meg være i fred som jeg ikke har sånne følelser for, og jo mer pågående de blir jo mindre liker jeg dem. Hvorfor er man skapt slik? Kunne man ikke bare bli forelsket i den som viste interesse da? Så enkelt det hadde vært. Forelskelse og sterke følelser for meg er noe jeg aldri har skjønt hvorfor jeg har blitt utstyrt med. Har i hvertfall aldri blitt tilgodesett til å få gjengjeldende følelser fra noen på samme nivå. Kvinne nå 50+ Anonymkode: 37873...b9b Det er jo derfor folk blir narkomane, fordi det er slitsomt. 😬 Anonymkode: 1127b...85b
exictence Skrevet 30. november 2022 #6 Skrevet 30. november 2022 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så hvordan vet en hva som er hva? Er dette en love story person eller en life storry person? Hva skiller de to? Hva skal en se etter i en life story person?? Dere som er sammen med noen, ble dere forelsket først eller kom disse sterke følelsene senere ?? Anonymkode: 37873...b9b En lovestory person er en person man møter i livet som man blir pang stormende forelsket i. Det kan være fantastiske stunder, men også berg og dalbane der man bekymrer seg, overtenker, tenker på personen hele tiden, det går utover appetitten mm. Jeg tror dette er noe mange ønsker å oppleve, men kanskje tar feil ved å håpe og tro at dette skal vare. Kanskje, jeg tror, det ofte er bedre å søke etter en life story person. En som er god, trygg, snill, gir deg oppmerksomhet, er interessert, og alltid er der for deg som en god hjerte venn. Du blir ikke pang forelsket, men i det lange løp er det denne personen som du merker gir deg god kjærlighet, at det er her det er godt å være. Du slipper berg og dalbane følelser. Jeg tror også man kan oppleve en enda bedre forelskelse som vil komme etterhvert fordi personen er som hn er, du kjenner vedkommende på godt og vondt, og dere deler mange opplevelser sammen. Dette er det beste å satse på hvis du vil ha en nærmt i livet ditt som skal vare ut; en life story Endret 30. november 2022 av exictence 2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå