Egvilværeanonym Skrevet 30. november 2022 #1 Skrevet 30. november 2022 Klokken er snart 5 på morgenen og jeg innser at noen er gjerne våken nå for jobb etc men om ikke - hvorfor er du våken på denne tiden av døgnet? Selv er jeg våken pgr av tett nese (forkjølelse) og får da ikke sove. Har nettopp drukket en kopp med ingefær, sitron og honning 😷🤒 1
Entern Skrevet 30. november 2022 #2 Skrevet 30. november 2022 Egvilværeanonym skrev (2 timer siden): Klokken er snart 5 på morgenen og jeg innser at noen er gjerne våken nå for jobb etc men om ikke - hvorfor er du våken på denne tiden av døgnet? Selv er jeg våken pgr av tett nese (forkjølelse) og får da ikke sove. Har nettopp drukket en kopp med ingefær, sitron og honning 😷🤒 Våkner innimellom på den tiden hvis jeg har lagt meg tidligere enn normalt 😊 Håper du snart blir kvitt forkjølelsen 😊
Khloe P.T Skrevet 6. desember 2022 #3 Skrevet 6. desember 2022 Jeg er våken fordi det er midt på dagen 😅 Men kjenner at jeg godt kunne duppet litt likevel. Det er mørketid og sånn sett kunne klokken like godt vært 3 om natten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå