AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #21 Del Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): ^ så lenge det ikke er åpne sår så kan du bare bruke varmt vann fra vasken med salt i forresten. Anonymkode: f08eb...008 Vanlig salt som man har i maten? 🫣 Eneste saltet vi har, sånn havsalt eller hva det er 😅 Anonymkode: f37a0...f2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #22 Del Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vanlig salt som man har i maten? 🫣 Eneste saltet vi har, sånn havsalt eller hva det er 😅 Anonymkode: f37a0...f2c Ja Anonymkode: f08eb...008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 30. november 2022 #23 Del Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er på sett og vis ikke noe område som er åpent egentlig, da det bare er tørr hud/jeg som har prøvd å se om det går an å fjerne en evt bit av side negl 🙈 Anonymkode: f37a0...f2c Lettere å gjøre noe når neglen og huden er oppbløtt. Ta vanlig salt i en bøtte og ha varm vann i. Sitt 30 min. Er det noe puss nedi? Da kan du stikke hull på det med en ren nål. Hold den over en lighterflamme noen sekunder. Og prøv å vippe litt på neglen med en pinsett. Da får du kanskje stukket litt tørkepapir under neglen så den holder seg oppe og ikke irriterer så mye. Dette kommer mest sannsynlig til å bli bedre etter noen dager selv om du ikke foretar deg noe som helst. Men dette er ting du kan gjøre for å fremskynde tilhelingen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #24 Del Skrevet 30. november 2022 Ser ut som du kunne trengt en pedicure hos fotpleier Evt kan du skrape litt under og rundt neglen for å fjerne skitt og død hud. Fotbad eller dusj først, og fotkrem etterpå Anonymkode: 95717...038 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #25 Del Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Stresser litt over at det ikke er noe plass under tåen min til en sånn cotton ting 😅 Neglen min er tykk også.. Anonymkode: f37a0...f2c Du kan også bruke tanntråd Jeg har anskaffet meg samme problem nå, prøver å fjerne tørr hud på siden som legger seg over og dytter litt under for å forsøke klippe kant som borrer seg ned. Har klippet «risikokant» hele livet, og nå var det tydeligvis nok 😅 Anonymkode: be53a...c30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #26 Del Skrevet 30. november 2022 Ja, forøvrig fikk jeg fjernet mer overflødig hard hud etter fotbad Anonymkode: be53a...c30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå