AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #1 Del Skrevet 29. november 2022 Noen som har prøvd Anti-rynke serum med nyperose fra Rein Hudpleie? Jeg ser prisen ikke er så ille, så kanskje noen her har erfaringer som de vil dele? Anonymkode: 06300...4c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #2 Del Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Noen som har prøvd Anti-rynke serum med nyperose fra Rein Hudpleie? Jeg ser prisen ikke er så ille, så kanskje noen her har erfaringer som de vil dele? Anonymkode: 06300...4c4 Ser hjemmelaga ut... Anonymkode: 33f77...b69 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #3 Del Skrevet 29. november 2022 Kjøp heller rene oljer og bland selv. Mye billigere. Og ikke alle hudtyper tåler olje så godt. Det eneste som har faktisk dokumentert effekt på rynker er retinol. Denne inneholder ikke retinol. Anonymkode: ede98...b1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #4 Del Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ser hjemmelaga ut... Anonymkode: 33f77...b69 Ja, litt enig i det. Det er visst en liten bedrift, men ser de har utsalgssteder over hele landet: https://www.reinhudpleie.com/nettbutikk/butikkar/ Og derfor har kanskej en del her inne prøvd det og kan komme med sine erfaringer Anonymkode: 06300...4c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #5 Del Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, litt enig i det. Det er visst en liten bedrift, men ser de har utsalgssteder over hele landet: https://www.reinhudpleie.com/nettbutikk/butikkar/ Og derfor har kanskej en del her inne prøvd det og kan komme med sine erfaringer Anonymkode: 06300...4c4 Jeg bruker flere av disse ingrediensene til hodebunn. De skal stimulere til mer hårvekst og motvirke tørr hodebunn. Anonymkode: ede98...b1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 30. november 2022 #6 Del Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kjøp heller rene oljer og bland selv. Mye billigere. Og ikke alle hudtyper tåler olje så godt. Det eneste som har faktisk dokumentert effekt på rynker er retinol. Denne inneholder ikke retinol. Anonymkode: ede98...b1e Dette. Det er ingen ingredienser i serumet som har dokumentert antirynkeeffekt. Det er imidlertid et godt fuktserum for tørr hud. Godt fuktet hud vil alltid se litt glattere og spenstigere ut, men for faktisk og varig effekt er det retinoider (retinol, retinaldehyd eller tretinoin) som gjelder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #7 Del Skrevet 30. november 2022 Ut fra ingrediensene vet jeg hvertfall at jeg hadde fått massive kviser av å bruke så mye forskjellige oljer på huden! Anonymkode: 37a2e...cc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 3. desember 2022 #8 Del Skrevet 3. desember 2022 Oi der var det mange oljer i ingredienselisten... Og det er ingen garanti for at huden din kommer overens med alle. Mange av de er høyt oppe på den såkalte komedogene skalaen, bare sånn hvis du sliter med kviser. Kjøp heller ren rosenype olje, det er nydelig! Spesielt om vinteren. The Ordinary selger det (rosehip seed oil). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 3. desember 2022 #9 Del Skrevet 3. desember 2022 Oljer med duft er kjente irritanter. Eg ville styrt unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå