Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bare noe gørr å få ut, hvorfor kan ikke jeg K39 få være syk og hvile i fred og bli frisk og M45 kan klare å holde hus og hjem i orden disse få dagene på egenhånd????????

Anonymkode: 739be...0ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør m45?

Anonymkode: 2e5c0...53d

• Liker 3
Skrevet

Det burde han fikse ja

Anonymkode: ba1cd...622

• Liker 1
Skrevet

Få ut gørra! Det er ikke noe kult at M45 ikke greier å gjøre disse tinga solo. Dette er M45 mulighet til å briljere og bidra

Anonymkode: 4c97e...3f9

Skrevet

Fordi k39 har behandlet m45 som en pleiepasient i x-antall år ved å være moren hans, og m45 har da utviklet seg til evneveik med årene. 

Anonymkode: 63d62...ccc

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Fordi k39 har behandlet m45 som en pleiepasient i x-antall år ved å være moren hans, og m45 har da utviklet seg til evneveik med årene. 

Anonymkode: 63d62...ccc

Ja, men da har du bare deg selv å takke. En mann vil som regel prøve å komme unna husarbeid, handling og andre praktiske gjøremål som kommer med det å være voksen. Min samboer var intet unntak i starten av forholdet, men jeg sa at jeg var ikke moren hans. Hvis det er hushjelp han vil ha så er det ikke meg han skal være sammen med. Det var en del krangler om dette de første månedene. Nå bidrar han mye til vasking, handling, lage mat osv. 

Anonymkode: 12815...cce

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja, men da har du bare deg selv å takke. En mann vil som regel prøve å komme unna husarbeid, handling og andre praktiske gjøremål som kommer med det å være voksen. Min samboer var intet unntak i starten av forholdet, men jeg sa at jeg var ikke moren hans. Hvis det er hushjelp han vil ha så er det ikke meg han skal være sammen med. Det var en del krangler om dette de første månedene. Nå bidrar han mye til vasking, handling, lage mat osv. 

Anonymkode: 12815...cce

Det der var ikke min kommentar, til opplysning.

Mulig han har blitt litt bortskjemt

Anonymkode: 739be...0ee

Skrevet

Dere har barn som han ikke vet hvordan han følger opp? Isåfall skjønner jeg at han ikke får det til. Man blir ikke en fungerende far på én dag. Dette er noe som må læres.

Hvis du ikke har barn, så låser du soveromsdøren og sover videre.

Anonymkode: 3051a...b9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...