AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #1 Del Skrevet 29. november 2022 Off.. jeg trenger bare å lufte meg. Jeg hadde innsett av blastocyst fredag den 18 nov. Dette var fryseforsøk siden jeg ble overstimulert. Nå går jeg på estradot og cyglogest, så jeg kan ikke stole på alle graviditetsymptomene jeg har. Kun ett egg tålte opptiningen, de andre falt fra. Jeg merker jeg gruer meg så veldig til testdag og slik det er nå har jeg ikke lyst til å teste. Vi har vært prøvere i fem år nå og har opplevd 1 EXU og 1 MA. Det har vært en så sinnsykt tøff prosess og ikke minst den lange prøvetiden. Ønsket er så stort og jeg er så redd for at dette ikke i går. Denne uka fikk jeg også melding av tre venninner som er gravide, de alle har termin samtidig i mai. Jeg er selvfølgelig glad på deres vegne, men det er så tøft at jeg igjen mest sannsynlig må delta fra sidelinjen, uten en liten mageboer. Dere som er langtidsprøvere og/eller er igjennom IVF, hvordan klarer dere å komme dere igjennom dagene? Har dere noen tips til hvordan jeg skal stoppe tankekjøret? Og ikke minst hvordan klarte dere å teste? Jeg syns det nesten er best å bare leve i uvissheten. Tar jeg test på fredag og den er negativ så er det så endelig.. Og det å gå nok en jul i møte uten en liten julehemmelighet er så tungt… Anonymkode: 6d05f...d2b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #2 Del Skrevet 29. november 2022 Har ingen gode råd da jeg er i samme situasjon som deg. Vet hvordan du har det. Du er ikke alene ❤️ Anonymkode: 173ac...072 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #3 Del Skrevet 29. november 2022 Går du igjennom IVF du også? Anonymkode: 6d05f...d2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #4 Del Skrevet 30. november 2022 Jeg kjenner meg godt igjen i dette med frykten for å teste. Jeg følte meg helt syk da det nærmet seg tiden for det, og det ble verre jo lenger vi hadde prøvd. Jeg enten utsatte å teste til blødningen kom eller testdato da vi holdt på med IVF (tok blodprøve, men tok test hjemme på morgenen samme dag, for det var et lite hakk bedre om å få svar via telefon). Men til slutt var testen positiv her. Ikke på forsøket før jul, og ikke på det før bryllupet til den gravide venninnen min, med flere gravide gjester, heller. Men så til slutt, i august, to streker og en fin hcg-verdi på blodprøven, og alt fortsatt fint i uke 12. Jeg håper du snart får kjenne på den følelsen, og ønsker deg masse lykke til ❤️ Anonymkode: d9408...818 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #5 Del Skrevet 30. november 2022 🍀 Anonymkode: 5c368...3cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #6 Del Skrevet 30. november 2022 Tusen takk ❤️ Nå ble jeg glad på dine vegne! Så godt å høre at spiren til slutt satt🤩 De andre gangene har jeg egentlig ikke trengt å teste, for mensen har til slutt dukket opp, men nå går jeg på de støttemedisinene så jeg kommer meg ikke unna testing heller.. Det er helt utrolig at en test skal være så skummelt🤯 Anonymkode: 6d05f...d2b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #7 Del Skrevet 1. desember 2022 Lykke til med testing ❤️🤞🏻 Anonymkode: 18891...301 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #8 Del Skrevet 1. desember 2022 Jeg selv hadde innsett av 2 dagers offentlig, testet før testdag, negativt. I januar tok jeg hcg til legen 2 dager før testdag da legen ønsket det pga jeg svimte av og lavt blodtrykk, var gravid men mistet. Etter innsett i juni bestemte jeg meg for ikke å teste før testdag men mensen kom en uke før testdag selv med støttemedisin så det at man går på støttemedisin betyr ikke at man ikke kan få mensen ❤️ jeg skal selv ha innsett før jul eller på nyåret og har bestemt meg for ikke å teste, blir innsettet negativt så vil mensen komme en eller annen gang ❤️ jeg skjønner så godt hvordan du har det, jeg selv er nå gjennom mitt 7 og siste forsøk ❤️ ønsker deg masse masse lykke til ❤️ Anonymkode: 1d208...9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #9 Del Skrevet 2. desember 2022 Hvordan har det gått med testing?❤️ Anonymkode: 3347c...957 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #10 Del Skrevet 2. desember 2022 Tusen takk for gode ord❤️ Jeg tok tester i går og det var så vidt antydning til strek i dag tok jeg på nytt med en annen test men den var blenda. fikk beskjed av sykehuset at jeg helst ikke skal teste før 16 dager etter innsett pga i stimulert syklus kombinert med fryseforsøk kan føre til at hcg i urin tas opp senere. Så på søndag får jeg lov til å teste. Er den negativ så skal jeg vente to ekstra dager med å teste på nytt av samme årsåk. den meldingen hjalp litt ❤️ så jeg får bare smøre meg med tålmodighet og fortsette å leve i håpet😊 Anonymkode: 6d05f...d2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå