AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #1 Skrevet 29. november 2022 Jeg klarer aldri slappe av.. ligger alltid å enten biter tenna sammen, eller anstrenger nakken, eller ett eller annet. Det er ekstremt slitsomt.. så prøver jeg å slappe av, og Ila 2 minutter så er jeg der ogjen… noen som veit hva dette kan forekomme av? Har ikke så mye angst lenger, men er urolig for egen helse når den sakte men sikkert ser ut til å tippe nedover.. merker dette aller mest når jeg er sliten, men er vanskelig å si om jeg bare merker det lettere fordi jeg er sliten, eller om det kommer da jeg er sliten… Anonymkode: b2a53...0f3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #2 Skrevet 29. november 2022 Anspenthet, stress, gammel vane. Kanskje yoga eller psykomotorisk fysioterapi er noe for deg. Anonymkode: 30ab8...b6d
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #3 Skrevet 29. november 2022 Jeg gjør dette pga stress, og selv når stresset avtar er dette blitt en uvane kroppen holder på. Det tar lang tid å avvenne for meg, må ha mye stressmestring og ro. Har hørt at bittskinne fra tannlege kan være gunstig om du spenner kjeven om natten underbevisst. På dagtid kan man jo bevisst prøve å avspenne litt. Anonymkode: a731f...910
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #4 Skrevet 29. november 2022 Vær bevisst på hvor tunga di er, ligger den nede i munnen og ikke oppe i gommen er set lettere å slappe av i kjeven Anonymkode: ee6a2...438
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå