Gå til innhold

Kunne du utgitt det for å være det motsatte kjønn med litt triksing?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som dette?

image.thumb.jpeg.2942df9a661c748d2b773fef9423999a.jpeg

Altså Cillian Murphy.

Anonymkode: b0c53...90a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med bra sminke så kan vel alle det? Hadde blitt en svært sped, liten og stakkarslig mann da! 😄

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

I Ottadalen er mannfolka herdebreie, so nei. Riktige mannfolk kan aldri spjåka seg ut som kvinnfolk utan at det vert berrsynt. 

ryan-murphy-100-back-semifinal-2019-worl

Endret av Nattens rytter
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg har faktisk gjort dette; jeg kledde meg ut som mann og dro på byen da jeg var 19(jeg er høy kvinne). Venner hjalp meg med sminke, påkledning, og vi brukte abnorme mengder gaffa for å trøkke sammen puppa. Hva lærte jeg av denne kvelden? Det er jævlig trygt å være mann...

Anonymkode: f2949...e7d

• Liker 4
Skrevet

Hoftene avslører de fleste transmenn. Jeg så en transmann med stort skjegg og bortopererte bryster, og skikkelig brede hofter. Det var helt rart. Han poserte i bare trusa, og skrev om sin store, nye penis som han hadde fått operert på seg. 

I Didn’t Need a Penis to Be a Man. But I Needed One to Be Me (nymag.com)

Men jeg har omtrent like brede skuldre som hofter, så jeg hadde vært mer overbevisende enn det....

Jeg har stor nese, med maskulin innfatning på brillene og profesjonell løsskjegg eller bart, sånn som de bruker i filmer, så ansiktet hadde nok blitt mannlig nok.

Jeg har for små hender og føtter, og er ikke høy. Men jeg har sett menn som er på min høyde.

Skrevet

Nei det trur eg ikkje. Har tydelig timeglassform til tross for litt overvekt. Brede hofter, feminint annsikt. Kort er eg og. Kanskje via proff makeup artist og stylist. Puppa kunne eg ha pressa inntill kroppen faktisk. Trur det skulle veldig mykje til for å bli "passable". 

Skrevet

Ja, jeg kledde meg ut som en mannlig karakter på halloween et år, og ble forsøkt sjekket opp av en annen dame. Hadde mye sminke på meg, også hjalp det nok at jeg er litt høyere en gjennomsnittskvinnen.

Skrevet

Denne tråden er bare ekkel. Er det enda en "nå skal vi ta de derre "helikopterne" igjen på et eller annet"-trådene? Hva faen har transpersoner gjort mot dere, at det hele tiden må dras frem høygafler og fakler på KG hele tiden? Dere er jo faktisk de som er syk i hodet som lar de leve rentefritt i hodene deres hele tiden. Kom dere ut og få dere litt frisk luft! Herregud!

Anonymkode: 7d8bf...5d7

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Denne tråden er bare ekkel. Er det enda en "nå skal vi ta de derre "helikopterne" igjen på et eller annet"-trådene? Hva faen har transpersoner gjort mot dere, at det hele tiden må dras frem høygafler og fakler på KG hele tiden? Dere er jo faktisk de som er syk i hodet som lar de leve rentefritt i hodene deres hele tiden. Kom dere ut og få dere litt frisk luft! Herregud!

Hva i alle dager, hva er det som er transfobisk med denne tråden? 

Anonymkode: 1f8e3...7af

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Må tråden handla om transepersoner da? Tema her kan like gjerne vere drag? RuPaul identifisere deg som homofil mann, jobben hans er å vere Ru. Veit ikkje kven bildet er av i orginal bildet, isåfall beklager eg. 

Kva er det som er så provoserande med detta tankeeksperimentet? 

Skrevet
mammahjarte skrev (3 minutter siden):

Må tråden handla om transepersoner da? Tema her kan like gjerne vere drag? RuPaul identifisere deg som homofil mann, jobben hans er å vere Ru. Veit ikkje kven bildet er av i orginal bildet, isåfall beklager eg. 

Vel overskriften og bildet som er tatt fra en film som dreier seg om en transperson og så var det kommentaren om transmenn som blir avslørt pga fasong. Det er en konstant som går igjen at man skal avsløre transpersoner pga størrelser og kroppsfasong osv. Så det var kanskje ikke intensjonen din og du er kanskje ikke transfobisk, men uten noe kontekst, så virket det som at hele tråden bare var litt sånn "folkens, klarer vi også å trikse litt for å lure folk, sånn som disse transpersonene?"

Does that make sense?

Skrevet
mammahjarte skrev (8 minutter siden):

Forresten drag queens er noe helt annet enn å være transkjønnet. Så om det var det å kle seg i drag heller, så burde du ha valgt et bilde av Rupaul eller en av deltagerne fra Drag Race. Da hadde konteksten blitt en helt annen.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Vel overskriften og bildet som er tatt fra en film som dreier seg om en transperson og så var det kommentaren om transmenn som blir avslørt pga fasong. Det er en konstant som går igjen at man skal avsløre transpersoner pga størrelser og kroppsfasong osv. Så det var kanskje ikke intensjonen din og du er kanskje ikke transfobisk, men uten noe kontekst, så virket det som at hele tråden bare var litt sånn "folkens, klarer vi også å trikse litt for å lure folk, sånn som disse transpersonene?"

Does that make sense?

Når du seie det på den måten blir det ganske ufint ja. uffda.. 😐

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Forresten drag queens er noe helt annet enn å være transkjønnet. Så om det var det å kle seg i drag heller, så burde du ha valgt et bilde av Rupaul eller en av deltagerne fra Drag Race. Da hadde konteksten blitt en helt annen.

Ja det veit eg. Dragqueens er ein samansett gjeng som gjer det som ein jobb/karriere. Ofta homofile menn, enkelte er også hetrofile. Transkjønna er født i feil kropp, mange lyge til seg sjølv og undertrykke seg sjølv i åresvis. Trist. 

Skrevet
Nattens rytter skrev (12 timer siden):

I Ottadalen er mannfolka herdebreie, so nei. Riktige mannfolk kan aldri spjåka seg ut som kvinnfolk utan at det vert berrsynt. 

ryan-murphy-100-back-semifinal-2019-worl

Å nei du. Mannfolka der er nok breiest på midten. Jeg tror du trenger en tur til optiker.  

Anonymkode: c5a5f...ecf

Skrevet
Snabeltann skrev (12 timer siden):

Med bra sminke så kan vel alle det? Hadde blitt en svært sped, liten og stakkarslig mann da! 😄

Selvfølgelig kan ikke alle det. Jeg kan ikke. 

Anonymkode: cb005...e13

• Hjerte 1
Skrevet

Nei 😂🤣 da måtte jeg gått for å være en spinkel gutt på 10-11 med min høyde og kroppsbygning 😂

• Liker 1
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Does that make sense?

Høres ut som du leter etter noe å krenkes over.

Anonymkode: 1f8e3...7af

• Liker 1
Skrevet

Nei, har for store pupper til at de kan skjules på noe vis, lys stemme og lav. Så nei, kunne nok ikke utgitt meg for å være en mann. 

Anonymkode: 5010e...ba1

Skrevet

Tja. Jeg er trans, kvinne til mann. Etter at jeg klippet håret kort, brukte stramme sportstopper og gikk over til en mer nøytral til maskulin klesstil begynte jeg å få litt skeptiske blikk på dametoalettet, og det hendte kvinner dobbelsjekket dørskiltet på vei inn. Jeg gikk over til å bruke herretoalettet når jeg skiftet navn og hadde oppdatert id, og også begynte å bruke kompresjonsvest for å skjule brystene bedre. Jeg fikk aldri noen reaksjoner på at folk trodde jeg hadde gått feil. I andre situasjoner kunne folk virke litt usikre til jeg presenterte meg med navn.

Etter at jeg begynte på hormonbehandling har jeg aldri blitt tatt for å være kvinne. Kunne jeg utgitt meg for å være det likevel? Ikke godt å si. Kanskje med en tett barbering, mye sminke, parykk og heldekkende klær som skjuler alt av pels på overkroppen. Hadde nok hatt best hell om jeg prøvde passere som en eldre dame med giktgange og kråkemål.

Anonymkode: bfa99...bfb

• Liker 1
Skrevet

Trenger tydeligvis ikke å trikse engang. Har helt kort hår og en ganske maskulin klesstil, i London ble jeg tiltalt som «sir» opptil flere ganger på noen få dager 😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...