Gå til innhold

Ammefri og henting av storesøsken i bhg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ute etter flere meninger på følgende problemstilling: Jeg tar ut ammefri nå mens pappaen er hjemme med baby. Er det innafor å hente storebror når jeg likevel kjører forbi barnehagen på tur hjem? 

Anonymkode: e2ec5...f19

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja

Anonymkode: 32925...993

Skrevet

Ja.

Anonymkode: 0045c...cd6

Skrevet

Ja

Anonymkode: 83318...445

Skrevet

Selvfølgelig. Du benytter ammefri akkurat slik du selv ønsker. Det er ingen krav om å forte seg hjem for å amme så snart som mulig.

Anonymkode: 65667...106

• Liker 2
Skrevet

Ja

Anonymkode: e0d3a...56d

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Selvfølgelig. Du benytter ammefri akkurat slik du selv ønsker. Det er ingen krav om å forte seg hjem for å amme så snart som mulig.

Anonymkode: 65667...106

Ammefri skal jo bare brukes på den tiden man faktisk ammer da. 

Anonymkode: 9e119...467

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ja, men om man drar kl 15 fra jobb for å amme, har det null å si for jobben om man drar kl 15, rett hjem og ammer, og så henter i bhg, eller om man drar kl 15, drar innom bhg, og så ammer.... 

Anonymkode: e0d3a...56d

• Liker 2
Skrevet

Selvfølgelig er det innafor. 

Anonymkode: ca088...06d

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ikke fra puppen stikkes inn i munnen på baby og til sekundet babyen slipper. Kjøring er inkludert i tiden, og et stopp for å hente andre barn påvirker ikke dette. Man har uansett bare rett på 1 (i noen tariffavtaler 2) timer lønnet men sye man ellers har behov for, så bruker man lengre tid enn det man får lønnet så er det kun en selv det går ut over. 

Anonymkode: 4428e...421

Skrevet

Helt innafor. Hos oss får vi to timer ammefri. Man starter en time før, og går en time tidligere. Hos oss får også foreldre til flaskebarn ammefri. Hysj hysj. 

Anonymkode: a2e25...3b7

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.11.2022 den 21.24):

Er ute etter flere meninger på følgende problemstilling: Jeg tar ut ammefri nå mens pappaen er hjemme med baby. Er det innafor å hente storebror når jeg likevel kjører forbi barnehagen på tur hjem? 

Anonymkode: e2ec5...f19

Ja.

Anonymkode: 1a842...134

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...