Gå til innhold

Positiv test, men kramper og spotting

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk denne testen i dag morges, men har spottet i 3 dager og i tillegg hatt myyye mensenkramper like lenge. Testen i dag morges var endel sterkere enn testen i går. Vet ikke hva jeg skal tro, kan det virkelig være? 🥹 er så redd for at spottingen og krampene gjør at ikke det går. 9 dpo i dag forresten.

C3317FF0-72AB-40BA-961C-F4180B9D70C5.jpeg

Anonymkode: 8db80...6f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En venninne av meg trodde hun fikk mensen, da hun var gravid. Som regel har hun kraftige blødninger og sterke mensensmerter, men den gangen hadde hun kun mensenmurringer og ikke så mye blod. Som regel varte mensenperioden hennes i 5-6 dager. Da ikke blødningen tok seg opp eller at krampene ble værre på dag 4 i «perioden» så tok ho en test og den var positiv. Ho spotta de 7 første ukene, men det gikk fint 😊 Gutten er nå 1,5 år gammel 😊 

Anonymkode: 3fb48...1b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spottet fra 5-8 dpo, så fikk jeg positiv test 15 dpo (testet ikke før). 4 dager etter positiv test begynte jeg å spotte igjen og hadde småblødninger i over to uker. Hadde også mensmurringer fra spottingen startet og så lenge det varte. Men på TU 7+1 så jeg et bankende hjerte og spottingen stoppet helt rundt samme tid:) I perioden jeg hadde mensmurringer og småblødninger var jeg «helt sikker» flere ganger på at jeg hadde mistet symptomer, men det tror jeg rett og slett bare er fordi man kjenner så veldig etter og merker seg alle mulige rare småting. Det var jo også litt for tidlig til at man har de store symptomene, sånn som deg:) Krysser fingrene for deg!

Anonymkode: 69513...840

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

En venninne av meg trodde hun fikk mensen, da hun var gravid. Som regel har hun kraftige blødninger og sterke mensensmerter, men den gangen hadde hun kun mensenmurringer og ikke så mye blod. Som regel varte mensenperioden hennes i 5-6 dager. Da ikke blødningen tok seg opp eller at krampene ble værre på dag 4 i «perioden» så tok ho en test og den var positiv. Ho spotta de 7 første ukene, men det gikk fint 😊 Gutten er nå 1,5 år gammel 😊 

Anonymkode: 3fb48...1b5

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg spottet fra 5-8 dpo, så fikk jeg positiv test 15 dpo (testet ikke før). 4 dager etter positiv test begynte jeg å spotte igjen og hadde småblødninger i over to uker. Hadde også mensmurringer fra spottingen startet og så lenge det varte. Men på TU 7+1 så jeg et bankende hjerte og spottingen stoppet helt rundt samme tid:) I perioden jeg hadde mensmurringer og småblødninger var jeg «helt sikker» flere ganger på at jeg hadde mistet symptomer, men det tror jeg rett og slett bare er fordi man kjenner så veldig etter og merker seg alle mulige rare småting. Det var jo også litt for tidlig til at man har de store symptomene, sånn som deg:) Krysser fingrene for deg!

Anonymkode: 69513...840

Tusen takk for at dere deler erfaringer❤️

testen var enda sterkere i dag, og spottingen har gitt seg. Har hatt to runder i dag med noe vanvittige menssmerter som har vært i 15-20 min så forsvunnet igjen, så føler meg ikke helt trygg enda. Men lever i håpet - og akkurat nå i dette øyeblikk er jeg faktisk gravid🥹

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 11+4 i dag og har hatt spotting og litt smerter nesten hver uke siden jeg fikk positiv test. Noen dager mer enn andre. Hadde også blødning før positiv test (ca. 24 t). Litt spotting og smerter mente de på at var helt normalt for enkelte (ifølge legen på sykehuset). 

Har sett på ul ved to anledninger at der er liv og håper så inderlig på gode resultater på tul om noen uker. 

Anonymkode: caf79...bce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er 11+4 i dag og har hatt spotting og litt smerter nesten hver uke siden jeg fikk positiv test. Noen dager mer enn andre. Hadde også blødning før positiv test (ca. 24 t). Litt spotting og smerter mente de på at var helt normalt for enkelte (ifølge legen på sykehuset). 

Har sett på ul ved to anledninger at der er liv og håper så inderlig på gode resultater på tul om noen uker. 

Anonymkode: caf79...bce

Godt å høre at det har vært liv til tross for litt smerter! Krysser fingrene for at du får fine svar på tul og at spiren holder hele veien ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...