Gå til innhold

Greit å bruke 500 kroner ukentlig på badstu hver uke om vinteren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor i Oslo og elsker badstuene ved sjøen. Vurderer å gjøre det litt oftere nå i vinter, siden norsk vinter er kjipt. Men er det litt voldsomt å bruke 500 kroner hver uke( 3-4 ganger) på det?

Jeg drikker nesten aldri alkohol og verken røyker eller snuser. Har ingen økonomiske problemer, men det er klart at strømprisene er ingen beskyttet mot. 

Anonymkode: b0041...5f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig er det greit om du ønsker å prioritere pengene dine slik. Noen bruker penger på å farge håret - andre på massasje, eller whatnot. Kos deg! ☺️

Anonymkode: 83154...e11

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har forsøkt KOK badstuene i oslo og hadde jeg bodd litt nærmere hadde jeg brukt de ukentlig, 
Jeg mener det er helseeffekt i å gjøre ting som er bra for deg og som du trives med. Har du råd til det- så unn deg det. Whatever it takes for å komme gjennom den mørke kalde tida :)

Anonymkode: c0219...ebc

• Liker 4
Skrevet

Det kommer jo an på om du har råd til det eller ikke. Hvis du har råd til det, hvorfor trenger du "godkjenning" fra fremmede på nett for å gjøre det?

Anonymkode: 5ce9c...717

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Det er helt greit for meg så lenge jeg slipper å betale for det.

Skrevet

Bruk penger på akkurat det du ønsker så lenge du har råd til det 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 3b6ca...8d5

Gjest Anonyme-meg
Skrevet

Hvis du har økonomi til det, så kjør på..

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Jeg bor i Oslo og elsker badstuene ved sjøen. Vurderer å gjøre det litt oftere nå i vinter, siden norsk vinter er kjipt. Men er det litt voldsomt å bruke 500 kroner hver uke( 3-4 ganger) på det?

Jeg drikker nesten aldri alkohol og verken røyker eller snuser. Har ingen økonomiske problemer, men det er klart at strømprisene er ingen beskyttet mot. 

Anonymkode: b0041...5f0

Masse helseeffekter, så hvorfor ikke 🧡 Kos deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...