AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #1 Skrevet 29. november 2022 Hvilken type Lego passer til en gutt på 4-5 år? Tenker å kjøpe fra Finn Anonymkode: 87066...4c5 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #2 Skrevet 29. november 2022 Smålego, f eks Lego City eller Lego Creator. Anonymkode: 6f7cd...d5e
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #3 Skrevet 29. november 2022 Som 5-åring lekte jeg med 70-årenes versjon av Lego City; de store Duplo-klossene virket altfor barnslige. Men hvorfor kjøpe Lego på Finn når man kan få billig Lego på loppemarkeder, eller gratis på en gjenbruksstasjon om man har litt flaks ...? Anonymkode: d77c7...f14
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #4 Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Som 5-åring lekte jeg med 70-årenes versjon av Lego City; de store Duplo-klossene virket altfor barnslige. Men hvorfor kjøpe Lego på Finn når man kan få billig Lego på loppemarkeder, eller gratis på en gjenbruksstasjon om man har litt flaks ...? Anonymkode: d77c7...f14 Hva er forskjellen på Finn og loppemarked/gjenbruksbutikk? Gjenbruk er vel gjenbruk uansett hvor man kjøper det. Og kanskje man bor sånn til at det ikke er loppemarkeder eller gjenbruksstasjoner å gå til. Her jeg bor er det ikke særlig vanlig med loppemarked, arrangeres ett i året. Gjenbruksstasjon er her ikke, bare gjenbruksbutikk og der har jeg aldri sett Lego. Anonymkode: 6f7cd...d5e 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #5 Skrevet 30. november 2022 Ville hørt med foreldrene til barnet. Vår 5-åring elsker Lego City, men hater Lego Friends, Ninjago, Minecraft, og alle de spesial-legoene. Han liker biler og brannstasjoner og politistasjoner og sånt. Anonymkode: d7503...86f 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #6 Skrevet 30. november 2022 Enig i spør foreldrene hva han har fra før, og hva han liker, er opptatt av. For vår var det politi og røvere for alle penga i den alderen. Brannstasjon var også kult. Altså lego city. Fangeøya! Om du ikke vil spørre, så er vel lego city-serien det safeste. Eller bøtter med masse blanda brikker. Plater for å bygge på. Plater med vei. De andre seriene er mer avhengig av at ungen har et forhold til figurene og filmene de bygger på. Anonymkode: 0b696...439
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå