Gå til innhold

Hvilken type Lego?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken type Lego passer til en gutt på 4-5 år? Tenker å kjøpe fra Finn

Anonymkode: 87066...4c5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smålego, f eks Lego City eller Lego Creator. 

Anonymkode: 6f7cd...d5e

Skrevet

Som 5-åring lekte jeg med 70-årenes versjon av Lego City; de store Duplo-klossene virket altfor barnslige.

Men hvorfor kjøpe Lego på Finn når man kan få billig Lego på loppemarkeder, eller gratis på en gjenbruksstasjon om man har litt flaks ...?

Anonymkode: d77c7...f14

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Som 5-åring lekte jeg med 70-årenes versjon av Lego City; de store Duplo-klossene virket altfor barnslige.

Men hvorfor kjøpe Lego på Finn når man kan få billig Lego på loppemarkeder, eller gratis på en gjenbruksstasjon om man har litt flaks ...?

Anonymkode: d77c7...f14

Hva er forskjellen på Finn og loppemarked/gjenbruksbutikk? Gjenbruk er vel gjenbruk uansett hvor man kjøper det. Og kanskje man bor sånn til at det ikke er loppemarkeder eller gjenbruksstasjoner å gå til.

Her jeg bor er det ikke særlig vanlig med loppemarked, arrangeres ett i året. Gjenbruksstasjon er her ikke, bare gjenbruksbutikk og der har jeg aldri sett Lego.

Anonymkode: 6f7cd...d5e

• Nyttig 1
Skrevet

Ville hørt med foreldrene til barnet. 

Vår 5-åring elsker Lego City, men hater Lego Friends, Ninjago, Minecraft, og alle de spesial-legoene. Han liker biler og brannstasjoner og politistasjoner og sånt. 

Anonymkode: d7503...86f

• Liker 2
Skrevet

Enig i spør foreldrene hva han har fra før, og hva han liker, er opptatt av.

For vår var det politi og røvere for alle penga i den alderen. Brannstasjon var også kult. Altså lego city. Fangeøya! 

Om du ikke vil spørre, så er vel lego city-serien det safeste. Eller bøtter med masse blanda brikker. Plater for å bygge på. Plater med vei.

De andre seriene er mer avhengig av at ungen har et forhold til figurene og filmene de bygger på.

Anonymkode: 0b696...439

Skrevet

City

Anonymkode: bc150...c72

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...