AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #1 Skrevet 29. november 2022 Altså ikke sånt som idrett og kulturskole. Tenker på tilbud som man betaler for som familie eller bare barna for å gjøre noe hyggelig på fritiden. Anonymkode: 605f0...e7c
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #2 Skrevet 29. november 2022 Masse det, jeg bor i Oslo. Anonymkode: 84938...88d
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #3 Skrevet 29. november 2022 Innen en halvtime hjemmefra: flere trampolineparker, flere lekeland, flere svømmehaller/badeland, bowlinghaller, vitensenter, flere klatreparker (sommeraktivitet utendørs), klatresenter (innendørs, helårs), fornøyelsespark (mest sommer, men også noe åpent på vinteren), bowling, og selvsagt kino, teater og konserter. Det er sikkert mer også, men dette er det jeg kommer på i farten av mer komersielle aktiviteter. Anonymkode: e0cc2...13c 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #4 Skrevet 29. november 2022 Alt innen 20-40 minutter Anonymkode: eadc3...155
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #5 Skrevet 29. november 2022 Veldig fint med konkrete eksempler, som i det ene innlegget her, heller enn å skrive "alt" ☺️ Ts Anonymkode: 605f0...e7c
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #6 Skrevet 29. november 2022 Fotball eller håndball. Og kanskje litt ski-gåing i løpet av vinteren. I tillegg er det kultur-skolen. Men det er ikke alle ungdommer som er særlige "musikalske" av seg, så jeg har ikke peiling på hva dette egentlig går ut på i detalj. Anonymkode: 80ec0...ce8
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #7 Skrevet 29. november 2022 Det har jeg ikke full oversikt over, vi bor i Oslo. Teater, kino, diverse museer, besøksgårder, skianlegg inne og ute (det inne ligger vel strengt tatt i Lørenskog), klatresenter, gamingsenter, bowling, matkultursenter, kokkekurs, kulturskole, sykkelbane, skateparker inne og ute, kunstutstillinger, kajakkurs og sikkert masse andre kurs, utendørs klatreparker, turstier, julemarkeder, friluftshuset, utendørs badeanlegg, badstuflåter etc. Teater, kino og museene er det vi benytter mest. Anonymkode: 46d80...623
Gjest Krokanrullene Skrevet 29. november 2022 #8 Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Innen en halvtime hjemmefra: flere trampolineparker, flere lekeland, flere svømmehaller/badeland, bowlinghaller, vitensenter, flere klatreparker (sommeraktivitet utendørs), klatresenter (innendørs, helårs), fornøyelsespark (mest sommer, men også noe åpent på vinteren), bowling, og selvsagt kino, teater og konserter. Det er sikkert mer også, men dette er det jeg kommer på i farten av mer komersielle aktiviteter. Anonymkode: e0cc2...13c Samme som her
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #9 Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Veldig fint med konkrete eksempler, som i det ene innlegget her, heller enn å skrive "alt" ☺️ Ts Anonymkode: 605f0...e7c Men alt finnes jo i Oslo, det er umulig å nevne alt. Kino, flere lekeland, svømmehaller, besøksgårder, barneteater, reptilpark, teknisk museum, maritimt museum, historisk museum, Legokafé, Norges største lekeplass og masse, masse, masse mer. Alt finnes her. Anonymkode: 84938...88d
Amossa Skrevet 29. november 2022 #10 Skrevet 29. november 2022 Bor i Lofoten. I tillegg til idrettslag og kulturskole har vi ungdomsklubb, taekwondo-klubb, musikkforening/korps, speider, turlag for barn, bowling, svømmehall og kino. I blant er det konsert- eller teaterforestillinger i kulturhuset. Har også flere museer nært, bl.a. Vikingmuseet. Mange besøksgårder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå