Gå til innhold

Hoste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips? 10åring med skikkelig tørrhoste. 

Anonymkode: 08b1f...942

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hostesaft? 

Anonymkode: 95342...cda

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hostesaft? 

Anonymkode: 95342...cda

Ja, men kan barn få cosylan? Noen som vet? Har prøvd å komme gjennom på telefon til dr.dropin sin kundetelefon en halvtime, men kommer ikke gjennom.. 

Skrevet

Hvor lenge har det vart? Hvilke plager gir hosten barnet? Hvordan er allmenntilstanden? 

Om du leser preparatomtalen til cosylan (raskt googlesøk), så ser du at den kan doseres til barn med til 2 år. Samtidig får du også lest bivirkningslisten, og de relativt alvorlige advarslene som følger med. 

For min del burde barnet hatt store, alvorlige, langvarige plager før jeg ga det cosylan. De fleste tørrhoster går over av seg selv med litt tålmodighet og ekstra omsorg, og om det vedvarer bør barnet utredes for astma. 

Anonymkode: 8605d...d43

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.11.2022 den 21.19):

Hvor lenge har det vart? Hvilke plager gir hosten barnet? Hvordan er allmenntilstanden? 

Om du leser preparatomtalen til cosylan (raskt googlesøk), så ser du at den kan doseres til barn med til 2 år. Samtidig får du også lest bivirkningslisten, og de relativt alvorlige advarslene som følger med. 

For min del burde barnet hatt store, alvorlige, langvarige plager før jeg ga det cosylan. De fleste tørrhoster går over av seg selv med litt tålmodighet og ekstra omsorg, og om det vedvarer bør barnet utredes for astma. 

Anonymkode: 8605d...d43

Beklager sent svar her! Jeg droppet hostesaft. Jeg leste om den, og gir ikke den uten legen anbefaler det:)  Vi var hos legen og tok en sjekk. Var visst et virus som sirkulerer heftig nå. Stakkars gutt, han hoster og hoster til han kaster opp😔😬 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...